Stránka 17 z 51
Napsal: 22 bře 2019, 15:06
od Jarda-k
Napsal: 22 bře 2019, 15:30
od Tomas.cz
Pokud se to hýbe, zdaň to. Když se to stále hýbe, reguluj to. A když se to přestane hýbat, dotuj to.
( Ronald Reagan )
Napsal: 25 bře 2019, 11:40
od favo
Pokud to má prsa a nebo kola, tak dřív nebo později s tím budou problémy.
Napsal: 02 dub 2019, 12:04
od WOB
novinka zvaná Mark Zero žádné světové rekordy nepřekonává, i tak ale má co nabídnout. Stovku zvládne za 3,2 sekundy, zatímco nejvyšší rychlost byla kvůli dojezdu a limitům akumulátorů elektronicky omezena na 250 km/h. Pokud pojedete o mnoho pomaleji, má auto dle procedury WLTP ujet na jedno nabití až 500 kilometrů. Prozatím nespecifikovaný typ akumulátorů se ale dle tvůrců při dobíjení jen stěží zahřeje, proto je možné při využití rychlodobíjení počítat s dobitím na 80 % kapacity již za
4 minuty a 40 sekund.
v noci prospíte zhruba 8hodin, to je 100 aut, které lze takto dobít bez omezení...

Napsal: 17 dub 2019, 10:50
od Forest
@WOB: Az se to stane standardem, "nespecifikovane baterie" vydrzi alespon 5 let takovehoto stylu nabijeni, dojezd nebude "az 500km" ale "minimalne 300km" muzeme o tom zacit hovorit jako o realne alternative.
Autoforum nelze brat jako bernou minci, nicmene, lhat zase taky uplne nemohou.
Tento clanek prokazuje to, ze si s nami jenom hraji a zkouseji co vydrzime.
Dovolim si pouzit slova Burese: "Je to kampan"
Nicmene, ze zdroje primo ve VW me blizkeho je mi znamo, ze prinejmensim VW s naftovymi motory opravdu v budoucnosti aktualne nepocita a jejich omezovani do miry, kdy uz budou vyrazeny je dano jako hotova zalezitost. Na druhou stranu, i kdyz je Audi ve vlastnictvi VW, stale je to tak, ze Audi vyviji TDI motory, takze kdo vi, co nastane v budoucnosti ... treba se dockame i dalsiho boomu, kdy benzinove motory budou jen pro ty nejbohatsi a diesely budou se sekvencnimi turbodmychadly podporovane kompresory umistovany i do strednich modelu ... kez by.
Napsal: 17 dub 2019, 12:29
od jericho-3
WOB píše:novinka zvaná Mark Zero žádné světové rekordy nepřekonává, i tak ale má co nabídnout. Stovku zvládne za 3,2 sekundy, zatímco nejvyšší rychlost byla kvůli dojezdu a limitům akumulátorů elektronicky omezena na 250 km/h. Pokud pojedete o mnoho pomaleji, má auto dle procedury WLTP ujet na jedno nabití až 500 kilometrů. Prozatím nespecifikovaný typ akumulátorů se ale dle tvůrců při dobíjení jen stěží zahřeje, proto je možné při využití rychlodobíjení počítat s dobitím na 80 % kapacity již za
4 minuty a 40 sekund.
v noci prospíte zhruba 8hodin, to je 100 aut, které lze takto dobít bez omezení...

Opravdu si myslíš, že zrychlení za 3,2/100km zrychlí provoz , popřípadě to čehůny donutí nejezdit jako lemry kvůli spotřebě? Mám zato, že naopak, budou šetřit proud, který díky elektromobilům půjde nahoru..Jak tam bude budík na stav baterie, budou jezdit ještě víc jako s hnojem než dneska..A rychlost 250 km/h je k čemu? Kdy jsi naposled někoho viděl to takhle praskat? Možná tak v D s Porschem nebo Lambem, naši střelci mají plná ústa kw a spíš jezdí tak ve vesnici 100km/h , když je tam 40 km/h , jinak jsou to sračky a jezdí v kolonách , aby jim zbylo na hypotéky a udrželi trend inovací v telefonech a smartphonech..

Napsal: 17 dub 2019, 13:33
od Forest
jericho-3 píše:...naši střelci mají plná ústa kw a spíš jezdí tak ve vesnici 100km/h , když je tam 40 km/h , jinak jsou to sračky a jezdí v kolonách , aby jim zbylo na hypotéky a udrželi trend inovací v telefonech a smartphonech..

Jericho, prosim te vazne ... nezasirej to tu zase dalsimi spekulativnimi nesmysly. Ja naprosto chapu, ze se domnivas, ze vlastnis nejaky supersport ale uvedom si, ze lidi nepotrebuji jezdit rychle. Chteji pouze mit moznost se rychle presunovat - a to je rozdil! Bohuzel, u nas jsou pomerne dost drsna pravidla a tak se poradne lidi ani nesvezou ... ale i tak, zdejsi "strelci" (pokud tim myslis lidi s naslapnutymi TDIcky) co je mi znamo, tak dokazi jezdit pomerne dost "odvazne" a v ten moment, kdy tomu slapou na krk tak spotrebu myslim neresi. V jednom mas pravdu: stale vice se setkavam s tim, ze spousta lidi resi hodne penize pri stavbe, ale pri provozu uz ne.
Takze, navzdory tomu, ze jsi zakladatel tematu, stale nejsi v sekci Diskuze mimo misu takze to tu (jak je tvym zvykem) prosim nezasirej nepodlozenymi spekulativnimi dohady,
prosim.

Napsal: 17 dub 2019, 19:39
od A6TDI
Musis chapat ze to co ho pohani neni intelekt ale dusevni poruchy a problemy...
Civilizacni choroby...

Napsal: 17 dub 2019, 20:01
od jericho-3
Tak proč pořád překáží? Jezdím často stejnou trasou a je to pořád stejné, nějaký koncern si to šine šedesátkou, je třeba předjet kamion a je tam nějaký vocas v octávce..Plynulost provozu je neznámý pojem, když je rozkopaná silnice, je úplně jisté,. že než se ti pitomci hnou, skočí tam červená..Jsme světoznámí tím, že jsme chcíplí na semaforech, málokdo tomu naloží, aby ostatním pomohl se zařadit , ne nadarmo velká část lidí žijících mimo republiku tvrdí, že jsme velmi špatní řidiči..Samozřejmě ne všichni, ale tady se pořád upravují auta, kurví se co se může, ale skutek utek, když mě veze obdobný střelec , tak si říkám, kurva tak kde jsou ty koně? Přitom mít motor perfektní v sérii je často lepší než nadopovaný vrak patřící do šrotu..Podle auta už dnes poznáš , kdo v něm sedí..Samozřejmě provoz je velký, ale já jezdím tam, kde se dá jet úplně normálně, kde se moc neměří a když tam nelapají policejní povaleči v civilním tmavém superbu , aby chytali důchodce, kterým propadla STK a vyrazí za těmi, co jedou rychleji , tak je na frontě provozu klid..Ale aby dali pokutu loudalům, kteří často ani nedosáhnou rychlosti upravené Babetty to je ani nenapadne, protože čehůni jsou prostě studenokrevní, ti se rozjedou jen když mají nakoupíno nějakého fetu, narvou si ti idioty palici sračkama a pak šlápnou na plyn..
P.S. těm na které to neplatí, se omlouvám, ale už mi to otravuje, přecházíš a ču.ák který to valí dvakrát tolik rychleji než je povoleno, vlítne do zatáčky a hle, oni jsou v obci lidé....Kdo by to řekl a ten český primitiv ještě houká a nadává do debilů..a když jdeš k autu, tak ujede.Velká část našich spoluobčanů je jen povl...

Napsal: 17 dub 2019, 20:11
od A6TDI
Ty se ale porad ptas ... mas v hlave otazniky nad nesmysli .
Vymysli povazujes za fakta apod. Nejsi schopny detekovat realitu a vymysl...
A neustale s tim "obtezujes" .
A to v jakemkoli tematu ci vlaknu..
Tvoje schyzoidni paranoia ,by se dala shrnout do obsahlejsiho psychologickeho posudku.
Strucne receno nebezpecny blazen. Obsedativni alkoholik .

Napsal: 18 dub 2019, 19:03
od jericho-3
Vrať se do první třídy a nepoužívej cizí slova, když neumíš správně napsat ani ta základní..A pokud něčemu nerozumíš a není to stejné, jako když s klukama rozkopáváte popelnice, když jdete z fotbalu a vedete svoje přechytralé řeči, tak pochop, že svět je větší než si myslíš...
Napsal: 22 dub 2019, 16:54
od rudy5
Napsal: 22 dub 2019, 17:09
od Forest
Nová studie opět dokládá, že velebení elektromobilů je nesmysl. Diesely jsou k životnímu prostředí šetrnější
odkaz na studii
Neco, co je vseobecne znamo a verejne popirano. Lide, kteri na to poukazuji jsou brani prinejmensim jako podivini.
Elektromobily lze prozatim definovat zastupnymi slovy "až-téměř-bezmála-skoro" apod. ... proste slova nedisponujici urcitosti ci jistotou jako slova "minimálně-přinejmenším-s jistotou-určitě" apod.
Budu se opakovat a znovu vyuziju slova agenta Burese: "Je to kampaň."

Napsal: 09 kvě 2019, 10:30
od WOB

VW no to je hvězda... po pěti letech Tesel vyplodit tohle jako lidové vozítko to je prostě ubohost....
Automobil ID.3 se bude prodávat ve třech kapacitních verzích.
Základní bateriová sada s kapacitou 45 kWh a dojezdem 330 km (Cena by neměla v Německu přeskočit hranici 30 000 eur, tedy asi 770 000 Kč.)
Střední bateriová sada s kapacitou 58 kWh a dojezdem 420 km
Vysoce kapacitní bateriová sada 77 kWh s dojezdem 550 km
Napsal: 09 kvě 2019, 11:34
od favo
Mě by jen zajímalo, kdo si ty jejich auta na baterky bude kupovat.
Obyčejní lidé ne, ti potřebují jezdit, né stát u nabíječek a navíc jsou pro ně moc drahá.
Firemní flotyly je taky nezachrání, protože firmy potřebují auto co jezdí a né stojí u nabíječky, kterých je mimochodem žalostně málo a rozvodná síť naně není připravena.
No a když uvážím jak zastaralou rozvodnou síť ve městech máme, tak se většího množství nabíjecích stanic stejně jen tak nedočkáme.
Skončí to tak že si lidi nechají svoje poslední auto na naftu či benzín, maximálně je překopou na LPG a vozový park nám začne zastarávat ještě rychleji než doposud.
Pak, aby podpořili prodeje nových aut a automobilky nemuseli propouštět a nepřipravily svoje manažery o tučný odměny, lobingem přinutí zákonodárce stará auta zakázat zákonem a skončí to tak, že auto budou mít jen Ti nejbohatší a chudina začne využívat MHD, která ale v té chvíli zkolabuje.