Viděl jsem na netu k prodeji podložky z nerezu 5mm, no blázen kdo si tam dá takovou obludu.
EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jen jeden dotaz, proč tady dost lidí tvrdí, že je dobré použít záslepku 4mm a víc???Jak na tohle přišli?Já měl záslepku z 1mm plechu a drží už 100tis km.Kde nic neproudí, nemůže se ani nic propálit.Lopatky turba jsou ještě tenčí a to tam je jiný pohyb a také drží (většinou)
.Tak by mě zajímalo, jak na tu tloušťku někdo přišel....
Viděl jsem na netu k prodeji podložky z nerezu 5mm, no blázen kdo si tam dá takovou obludu.
Viděl jsem na netu k prodeji podložky z nerezu 5mm, no blázen kdo si tam dá takovou obludu.
Nafta patří do TDi!
spíš si myslím, že 1mm mužeš stáhnout mezi, kdežto když někdo tu trupku tam nedává musí použít silnější matroš! já zaslepoval v utery a taky sem dal 1mm mezi zatím
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
právě já dával 4mm mezi a nešlo to....ale k tomu sání by mohl přijít podle mě hliník 1mm a bude pohoda...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
dával jsem ji mezi přívod plynů k EGR a vlastní těleso EGR ventilu a bez problémů.Výfukové plyny sice horké jsou, ale tím místem zaslepení nic neproudí, tudíž to nemá co ohřívat, takže je tam tak teplo jak je teplo kolem výfuku.Výfukové svody také nejsou z 4mm plechu.majkl1 píše:Záleží, kam tu záslepku dáš. Pokud jí foukneš k sání, tak není třeba silnější. Pokud k výfuku, tak se ti může časem propálit, nebo se zprohybá a začne třeba podfukovat. By ses asi divil jak horký jsou výfukový plyny hned u svodů
Nafta patří do TDi!
to docela koukám že PéDéčku 96 kW nevadí zaslepenej EGR.Jak dlouho už s tím tak jezdí.Akorát si to u PD nedokážu představit, protože po zaslepení je klasické TDi o trošku hlučnější a PD je hlučné už tak dost.P.e.p.i.n píše:Já dal 1.5mm a no problemo...táta na Passata 96kW taky bratr na Octavii AHF taky...
Nafta patří do TDi!
S tim zaslepenym...má nějakejch 15tis.km...no a hlučnéjśi ani nevim nějak mi to ani nepřijde...nebo mi to nějak splinulo...klasickym hlukem...Toledak píše:to docela koukám že PéDéčku 96 kW nevadí zaslepenej EGR.Jak dlouho už s tím tak jezdí.Akorát si to u PD nedokážu představit, protože po zaslepení je klasické TDi o trošku hlučnější a PD je hlučné už tak dost.P.e.p.i.n píše:Já dal 1.5mm a no problemo...táta na Passata 96kW taky bratr na Octavii AHF taky...
Audi A4 Avant 2.5 TDI BDH quattro + soft M+H
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
a pozoroval nějaké změny?P.e.p.i.n píše:S tim zaslepenym...má nějakejch 15tis.km...no a hlučnéjśi ani nevim nějak mi to ani nepřijde...nebo mi to nějak splinulo...klasickym hlukem...Toledak píše:to docela koukám že PéDéčku 96 kW nevadí zaslepenej EGR.Jak dlouho už s tím tak jezdí.Akorát si to u PD nedokážu představit, protože po zaslepení je klasické TDi o trošku hlučnější a PD je hlučné už tak dost.P.e.p.i.n píše:Já dal 1.5mm a no problemo...táta na Passata 96kW taky bratr na Octavii AHF taky...
Nafta patří do TDi!
No kolem těch 6 litrů jezdim svižnějš...ale dá se za 5 možná i míň ale to sem fakt nezkoušel...Toledak píše:podle toho co máš napsané v infu (teda jestli ta Ibiza ještě platí), tak v ní máš stejný motor jako já v Oktávce.Jakou máš tak cca spotřebu s těma vstřikama Sprint 764?P.e.p.i.n píše:ne u tohodle typu to ještě navadí...akorád...takže žádná zména pouze źe je čistý sání...![]()
![]()
Audi A4 Avant 2.5 TDI BDH quattro + soft M+H
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
tak to je docela dobré[/quote]¨Toledak píše:No kolem těch 6 litrů jezdim svižnějš...ale dá se za 5 možná i míň ale to sem fakt nezkoušel...
No já tu spotřebu fakt neřešim...stejně pujdu nejspíš do větších úprav chtěl jsme to prodat a koupit větší auto v benzinu...ale když sem teď viděl jak to ztratilo hodnotu tak ani náhodou...
Audi A4 Avant 2.5 TDI BDH quattro + soft M+H
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car