Stránka 17 z 44
Napsal: 26 pro 2008, 16:18
od Toledak
jen jeden dotaz, proč tady dost lidí tvrdí, že je dobré použít záslepku 4mm a víc???Jak na tohle přišli?Já měl záslepku z 1mm plechu a drží už 100tis km.Kde nic neproudí, nemůže se ani nic propálit.Lopatky turba jsou ještě tenčí a to tam je jiný pohyb a také drží (většinou)

.Tak by mě zajímalo, jak na tu tloušťku někdo přišel....
Viděl jsem na netu k prodeji podložky z nerezu 5mm, no blázen kdo si tam dá takovou obludu.
Napsal: 26 pro 2008, 16:29
od majkl1
Záleží, kam tu záslepku dáš. Pokud jí foukneš k sání, tak není třeba silnější. Pokud k výfuku, tak se ti může časem propálit, nebo se zprohybá a začne třeba podfukovat. By ses asi divil jak horký jsou výfukový plyny hned u svodů

Napsal: 26 pro 2008, 17:25
od live69
spíš si myslím, že 1mm mužeš stáhnout mezi, kdežto když někdo tu trupku tam nedává musí použít silnější matroš! já zaslepoval v utery a taky sem dal 1mm mezi zatím
Napsal: 26 pro 2008, 20:17
od misa.89
právě já dával 4mm mezi a nešlo to....ale k tomu sání by mohl přijít podle mě hliník 1mm a bude pohoda...
Napsal: 26 pro 2008, 20:24
od P.e.p.i.n
Já dal 1.5mm a no problemo...táta na Passata 96kW taky bratr na Octavii AHF taky...
Napsal: 26 pro 2008, 20:46
od Toledak
majkl1 píše:Záleží, kam tu záslepku dáš. Pokud jí foukneš k sání, tak není třeba silnější. Pokud k výfuku, tak se ti může časem propálit, nebo se zprohybá a začne třeba podfukovat. By ses asi divil jak horký jsou výfukový plyny hned u svodů

dával jsem ji mezi přívod plynů k EGR a vlastní těleso EGR ventilu a bez problémů.Výfukové plyny sice horké jsou, ale tím místem zaslepení nic neproudí, tudíž to nemá co ohřívat, takže je tam tak teplo jak je teplo kolem výfuku.Výfukové svody také nejsou z 4mm plechu.
Napsal: 26 pro 2008, 20:48
od Toledak
P.e.p.i.n píše:Já dal 1.5mm a no problemo...táta na Passata 96kW taky bratr na Octavii AHF taky...
to docela koukám že PéDéčku 96 kW nevadí zaslepenej EGR.Jak dlouho už s tím tak jezdí.Akorát si to u PD nedokážu představit, protože po zaslepení je klasické TDi o trošku hlučnější a PD je hlučné už tak dost.
Napsal: 26 pro 2008, 20:58
od live69
absolutně jsem nezaznamenal ani změnu zvuku ani nic jiného
Napsal: 26 pro 2008, 20:58
od P.e.p.i.n
Toledak píše:P.e.p.i.n píše:Já dal 1.5mm a no problemo...táta na Passata 96kW taky bratr na Octavii AHF taky...
to docela koukám že PéDéčku 96 kW nevadí zaslepenej EGR.Jak dlouho už s tím tak jezdí.Akorát si to u PD nedokážu představit, protože po zaslepení je klasické TDi o trošku hlučnější a PD je hlučné už tak dost.
S tim zaslepenym...má nějakejch 15tis.km...no a hlučnéjśi ani nevim nějak mi to ani nepřijde...nebo mi to nějak splinulo...klasickym hlukem...
Napsal: 26 pro 2008, 21:03
od Toledak
P.e.p.i.n píše:Toledak píše:P.e.p.i.n píše:Já dal 1.5mm a no problemo...táta na Passata 96kW taky bratr na Octavii AHF taky...
to docela koukám že PéDéčku 96 kW nevadí zaslepenej EGR.Jak dlouho už s tím tak jezdí.Akorát si to u PD nedokážu představit, protože po zaslepení je klasické TDi o trošku hlučnější a PD je hlučné už tak dost.
S tim zaslepenym...má nějakejch 15tis.km...no a hlučnéjśi ani nevim nějak mi to ani nepřijde...nebo mi to nějak splinulo...klasickym hlukem...
a pozoroval nějaké změny?
Napsal: 26 pro 2008, 21:06
od P.e.p.i.n
Napsal: 26 pro 2008, 21:09
od Toledak
podle toho co máš napsané v infu (teda jestli ta Ibiza ještě platí), tak v ní máš stejný motor jako já v Oktávce.Jakou máš tak cca spotřebu s těma vstřikama Sprint 764?
Napsal: 26 pro 2008, 21:20
od P.e.p.i.n
Toledak píše:
podle toho co máš napsané v infu (teda jestli ta Ibiza ještě platí), tak v ní máš stejný motor jako já v Oktávce.Jakou máš tak cca spotřebu s těma vstřikama Sprint 764?
No kolem těch 6 litrů jezdim svižnějš...ale dá se za 5 možná i míň ale to sem fakt nezkoušel...
Napsal: 26 pro 2008, 21:23
od Toledak
No kolem těch 6 litrů jezdim svižnějš...ale dá se za 5 možná i míň ale to sem fakt nezkoušel...[/quote]
tak to je docela dobré
Napsal: 26 pro 2008, 23:57
od P.e.p.i.n
Toledak píše:No kolem těch 6 litrů jezdim svižnějš...ale dá se za 5 možná i míň ale to sem fakt nezkoušel...
tak to je docela dobré[/quote]¨
No já tu spotřebu fakt neřešim...stejně pujdu nejspíš do větších úprav chtěl jsme to prodat a koupit větší auto v benzinu...ale když sem teď viděl jak to ztratilo hodnotu tak ani náhodou...