EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

No já tu spotřebu fakt neřešim...stejně pujdu nejspíš do větších úprav chtěl jsme to prodat a koupit větší auto v benzinu...ale když sem teď viděl jak to ztratilo hodnotu tak ani náhodou...[/quote]

Benzínové auto bych nechtěl, nějak už jsem si na TDi zvyknul a ježdění na krouťák se špatně odvyká :)
Nafta patří do TDi!
P.e.p.i.n
Přispěvovatel
Příspěvky: 993
Registrován: 13 črc 2008, 09:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbramsko

Příspěvek od P.e.p.i.n »

Toledak píše:No já tu spotřebu fakt neřešim...stejně pujdu nejspíš do větších úprav chtěl jsme to prodat a koupit větší auto v benzinu...ale když sem teď viděl jak to ztratilo hodnotu tak ani náhodou...
Benzínové auto bych nechtěl, nějak už jsem si na TDi zvyknul a ježdění na krouťák se špatně odvyká :)[/quote]
Já vim o tom a plně s tebou souhlasim...
Audi A4 Avant 2.5 TDI BDH quattro + soft M+H
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
Uživatelský avatar
L_u_c_k_y_n
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 05 říj 2008, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Písek,Milevsko

Příspěvek od L_u_c_k_y_n »

zdravím
tak se snad teď v brzký době dokopu vyčistit sání a zaslepit EGR
mám otázku:chci uplně zrušit tu trubku co vede do sání....bude mi stačit antikoro plech 3mm ,nebo tam mám dát radši silnější? antikoro vydrží víc než obyč plech ne?
EX Cordoba Tdi AFN, VA ,ATD+keramika, s764,FMIC,chip DP 165ps 8)

EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp

Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

takže takhle vypadá můj EGR po tachometrových 380tis:-)

trošku sem to vyškrábal a jinak nechal být....

trubka letěla ven celá:-)

Obrázek


Obrázek
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
P.e.p.i.n
Přispěvovatel
Příspěvky: 993
Registrován: 13 črc 2008, 09:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbramsko

Příspěvek od P.e.p.i.n »

misa.89 píše:takže takhle vypadá můj EGR po tachometrových 380tis:-)

trošku sem to vyškrábal a jinak nechal být....

trubka letěla ven celá:-)

Obrázek


Obrázek
O ERG až tak nejde to má 15cm..ale máš toho plný ty sací parohy....
Audi A4 Avant 2.5 TDI BDH quattro + soft M+H
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
Eibi GT
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 24 pro 2008, 11:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Sokolov

Příspěvek od Eibi GT »

kdyby jen sací parohy,až je sundáš tak se mrkni do bloku
Passat 1,9 tdi 81 kw
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

mě je to uplně jasný, ale nevypadá to zas tak strašně...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
P.e.p.i.n
Přispěvovatel
Příspěvky: 993
Registrován: 13 črc 2008, 09:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbramsko

Příspěvek od P.e.p.i.n »

Eibi GT píše:kdyby jen sací parohy,až je sundáš tak se mrkni do bloku
Blok ne...hlava s ventila...to sem taky celý vyleštil když už jsem to dělal....i s ventilama...to bys nevěřil co bylo nalepený na jednom ventilu...
Audi A4 Avant 2.5 TDI BDH quattro + soft M+H
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

pro mě myslím nemá smysl to čistit...kdyby prdlo těsnění pod palicí, tak samopzdřejmě všechno vyleštím jako ty:-) ale abych kvůli tomu rozebíral celou hlavu, to se mi fakt nechce...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
P.e.p.i.n
Přispěvovatel
Příspěvky: 993
Registrován: 13 črc 2008, 09:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbramsko

Příspěvek od P.e.p.i.n »

misa.89 píše:pro mě myslím nemá smysl to čistit...kdyby prdlo těsnění pod palicí, tak samopzdřejmě všechno vyleštím jako ty:-) ale abych kvůli tomu rozebíral celou hlavu, to se mi fakt nechce...
No to je jasný že tu hlavu ne..já dělal těsnění tak sem to udělal najednou..ale bratr na oktávce to sání vyndal....ten když to viděl tak to okamžitě vyhodil... :D :D :D
Audi A4 Avant 2.5 TDI BDH quattro + soft M+H
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
Uživatelský avatar
kubajz1
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 09 úno 2009, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od kubajz1 »

proč neodpojíte prostě táhlo na klapku,je to jednoduší (LOL)
Octava-81Kw AHF EGR-off
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

ta klapka je uplně na něco jinýho (LOL) (LOL) jsi vedle jak ta jedle (noteeth)
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

kubajz1 píše:proč neodpojíte prostě táhlo na klapku,je to jednoduší (LOL)
ta klapka je tam pro klidnější doběh motoru při jeho vypnutí, to je celá její funkce nic víc a nic míň.S EGR ventilem má jen společné těleso, jinak nic.
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
Breeoom
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 10 bře 2008, 09:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Breeoom »

misa.89 píše:ta klapka je uplně na něco jinýho (LOL) (LOL) jsi vedle jak ta jedle (noteeth)
spis myslel odpojit podtlak od "klapky" egru a ne od chcipaci klapky (crazy)
4l/100km tomu rikam prima spotreba...
Uživatelský avatar
kumor
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 01 led 2009, 16:16
Odpovědi: 0
Bydliště: north.morava

Příspěvek od kumor »

Dal jsem si tu praci a mrk jsem na erg ventil po cca 120 tis. (viz foto) a donutilo me to i vycistit i sani.Odpojil jsem ho ovladacim podtlakem a casem se na to mrknu je-li lepsi to zaslepit
Obrázek
VW 58,02
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“