Benzínové auto bych nechtěl, nějak už jsem si na TDi zvyknul a ježdění na krouťák se špatně odvyká
EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No já tu spotřebu fakt neřešim...stejně pujdu nejspíš do větších úprav chtěl jsme to prodat a koupit větší auto v benzinu...ale když sem teď viděl jak to ztratilo hodnotu tak ani náhodou...[/quote]
Benzínové auto bych nechtěl, nějak už jsem si na TDi zvyknul a ježdění na krouťák se špatně odvyká
Benzínové auto bych nechtěl, nějak už jsem si na TDi zvyknul a ježdění na krouťák se špatně odvyká
Nafta patří do TDi!
Benzínové auto bych nechtěl, nějak už jsem si na TDi zvyknul a ježdění na krouťák se špatně odvykáToledak píše:No já tu spotřebu fakt neřešim...stejně pujdu nejspíš do větších úprav chtěl jsme to prodat a koupit větší auto v benzinu...ale když sem teď viděl jak to ztratilo hodnotu tak ani náhodou...
Já vim o tom a plně s tebou souhlasim...
Audi A4 Avant 2.5 TDI BDH quattro + soft M+H
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
- L_u_c_k_y_n
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 210
- Registrován: 05 říj 2008, 19:08
- Bydliště: okr. Písek,Milevsko
zdravím
tak se snad teď v brzký době dokopu vyčistit sání a zaslepit EGR
mám otázku:chci uplně zrušit tu trubku co vede do sání....bude mi stačit antikoro plech 3mm ,nebo tam mám dát radši silnější? antikoro vydrží víc než obyč plech ne?
tak se snad teď v brzký době dokopu vyčistit sání a zaslepit EGR
mám otázku:chci uplně zrušit tu trubku co vede do sání....bude mi stačit antikoro plech 3mm ,nebo tam mám dát radši silnější? antikoro vydrží víc než obyč plech ne?
EX Cordoba Tdi AFN, VA ,ATD+keramika, s764,FMIC,chip DP 165ps
EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp
Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp
Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
takže takhle vypadá můj EGR po tachometrových 380tis:-)
trošku sem to vyškrábal a jinak nechal být....
trubka letěla ven celá:-)


trošku sem to vyškrábal a jinak nechal být....
trubka letěla ven celá:-)


1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
O ERG až tak nejde to má 15cm..ale máš toho plný ty sací parohy....misa.89 píše:takže takhle vypadá můj EGR po tachometrových 380tis:-)
trošku sem to vyškrábal a jinak nechal být....
trubka letěla ven celá:-)
Audi A4 Avant 2.5 TDI BDH quattro + soft M+H
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
mě je to uplně jasný, ale nevypadá to zas tak strašně...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Blok ne...hlava s ventila...to sem taky celý vyleštil když už jsem to dělal....i s ventilama...to bys nevěřil co bylo nalepený na jednom ventilu...Eibi GT píše:kdyby jen sací parohy,až je sundáš tak se mrkni do bloku
Audi A4 Avant 2.5 TDI BDH quattro + soft M+H
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
pro mě myslím nemá smysl to čistit...kdyby prdlo těsnění pod palicí, tak samopzdřejmě všechno vyleštím jako ty:-) ale abych kvůli tomu rozebíral celou hlavu, to se mi fakt nechce...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
No to je jasný že tu hlavu ne..já dělal těsnění tak sem to udělal najednou..ale bratr na oktávce to sání vyndal....ten když to viděl tak to okamžitě vyhodil...misa.89 píše:pro mě myslím nemá smysl to čistit...kdyby prdlo těsnění pod palicí, tak samopzdřejmě všechno vyleštím jako ty:-) ale abych kvůli tomu rozebíral celou hlavu, to se mi fakt nechce...
Audi A4 Avant 2.5 TDI BDH quattro + soft M+H
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
ta klapka je uplně na něco jinýho
jsi vedle jak ta jedle 
jsi vedle jak ta jedle 1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
