STK A EMISE

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Rotah
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Odpovědi: 0
Registrován: 18 dub 2010, 12:42

Příspěvek od Rotah »

Honza377 píše:A přitom stačí tak málo, jen aby jste jezdili nad 2000 otáček
Honza377 píše:Ve městě na 3 rychlostní stupeň
Jeden z mých dieselů při jízdě ve městě a rychlosti 50km/h točí na 3 rychlostní stupeň cca 1700-1800 otáček. Podle Tvé logiky mám teda ve městě jezdit na 2 rychlostní stupeň nebo porušovat zákony
a jezdit přes 50km/h?
BMW e46 330D - 150kw/410Nm
Honda S2000 - 170kw/208Nm
_
Ibiza mk3 TDI 81kw
Ibiza mk3 TDI 66kw
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Honza377 píše:No však jsi se přesně ozval jako správný čech proč bych jezdil s turbem, když můžu jezdit bez turba .Proto jsem si koupi diesel, abych šetřil, to že do něj pak nasypu desetitisíce za opravy je nepodstatné , ale ten pocit když sleduju ten údaj o spotřebě jak to ukazuje 4 litry to je pocit ehmm .
Samozřejmě je to tvoje věc jak si s tvým autem jezdíš, ale taková auta jsou na emisích těžce měřitelná a rády se kazí když se musí točit při zkoušce v otáčkách , a všechno je to vině řidiče .
Víš jak se takovýto řidiči poznají jako jsi ty ??, stačí se podívat na zadní nárazník:(((( je černý od sazí a když za ním jedeš , tak se dusíš .Ale jinak ať se daří . Psal jsem tohle jen pro info, nikoho nebudu přesvědčovat to je praxe a zkušenost
A až budeš sledovat ty čísla na přístrojovce ,tak si vždy prosím uvědom, že ti někdo psal, že je to jen ukazatel průchodu vzduchu přes váhu vzduchu .Protože odtud to bere údaj o spotřebě .Zkus si nastudovat jaký je základní rozdíl mezi atmosferickým a přeplňovaným dieselem . A proč se objemy motoru zvedaly pořád výše a výše |?,Asi aby se zvedl ten krouťák , protože turbo nefunguje .A kvůli tomu máš i vyšší spotřebu . Já se svým passatem jezdím trvale za 5 a půl litru za normální jízdy bez šetření . Tím že připojím turbo do akce, nezvyšuju spotřebu nafty . Jen ten výkon který potřebujeme.Přeplňování nám dělá výkon a nízkou spotřebu
Mohu Ti jen napsat, že se pleteš úplně ve všem co jsi napsal a možná by stálo zato si nastudovat něco i o dieselech s technologii PD a CR, to jsou ty co příšli po rotačkách, ty už třeba o spotřebě nekecají tolik jako rotačky a věř že lepší váhou vzduchu to nebude.
A co se turba týká, když někam pošleš víc vzduchu, musíš dodat i více paliva jinak si zahráváš s chudou směsí a co ta dokáže jistě víš.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Honza377
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2016, 07:33

Příspěvek od Honza377 »

(offtopic)
Naposledy upravil(a) Honza377 dne 22 úno 2016, 16:00, celkem upraveno 1 x.
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Asi to tak budeš když to tvrdíš, já Ti to vyvracet nebudu.
Já ani tak neřeším ty řeči kolem motoru, ale hlavně toho co jsi napsal o mě a mém autě.
Víš o mě i o mém autě prd, nikdy jsi ho neviděl, ale zcela bezpochyby víš a znáš aby jsi mohl soudit.
Je mi popravdě fuk čim se živíš, ale věř že po světě běhá spousta lidí co se ohání praxí a zkušenostmi, ale ve skutečnosti........
Konečně i všechny moje auta poznali práci mechaniků ve značkových i soukromích servisech a věř nebo ne, vždy mě tato zkušenost stála spoustu peněz abych napravil škody co mi na autech napáchali, takže začínám být celkem alergický na řeči typu "Já jsem mechanik a živím se tím dost dlouho" ale to je jen můj problém, píši to jen na okraj.
Bohužel mám pocit že nemáš argumenty a tak vše co tu napíši obracíš proti sobě a hned se urážíš.
Poslední co tu napíši je že mám 15 roků starý auto a všechny STK jsem prošel bez jediné závady a emisemi procházím s obrovskou rezervou a věř že to není zásluha byť jediného mechanika s kdo ví jakou praxí.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7568
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

(LOL) zrovna takovemu kamikaze pilotovi jako je Favo psat ze jezdi jen pod 2000 je dobry for
Honza377
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2016, 07:33

Příspěvek od Honza377 »

(offtopic)
Naposledy upravil(a) Honza377 dne 22 úno 2016, 16:02, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Honzo, nic ve zlém, ale opravdu v tom co jsi tady vypotil moc pravdy není. Taky jsem asi trotl, ale radši budu jezdit jako trotl než podle tvých rad... :D A různými školenými specialisty a letitými mistry v oboru ( co to o sobě dost důležitě tvrdí) se to tady jen hemží a nad jejich názory kolikrát zůstává rozum stát... :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7568
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Tak nějak:-). Fajn je mj. měření spotřeby z váhy vzduchu;-)
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2011, 19:44

Příspěvek od kiklop32 »

Ale registrovat se aby mohl napsat toto je dost dobrý :D

Tak dle posledního příspěvku už zase psát nebude :)
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Mám auto v popisu a snad v 90ti% jezdím do 2000ot. Více totiž není třeba, když chci jed pohodovou jízdou... je divný,že mi za chvilku odejdou vstřiky,turbo,dvouhmota a bůh ví co,když to pro takové otáčky výrobce postavil (rofl)
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2011, 19:44

Příspěvek od kiklop32 »

No pomalu se začni připravovat na likvidaci (LOL)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Já jen nechápu jak člověk, co dokáže napsat že spotřeba se vypočítá z váhy vzduchu se může 35 let živit v autobranži.. ach jo, chudáci lidi...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Odpovědi: 0
Registrován: 07 dub 2012, 19:17

Příspěvek od Bmwrepair »

A co se turba týká, když někam pošleš víc vzduchu, musíš dodat i více paliva jinak si zahráváš s chudou směsí a co ta dokáže jistě víš.[/quote]

Nechci nikoho soudit ani byt chytrej, ale kazdy tu pise nejaky ten nesmysl:) Treba ze se udaj o spotrebe bere z vahy ale to uz je tu nekolikrat. Me pobavilo to co cituju. Bat se chudy smesi u diesela ktery z ni uz z principu vychazi :)
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2011, 19:44

Příspěvek od kiklop32 »

Bmwrepair píše:A co se turba týká, když někam pošleš víc vzduchu, musíš dodat i více paliva jinak si zahráváš s chudou směsí a co ta dokáže jistě víš.
Nechci nikoho soudit ani byt chytrej, ale kazdy tu pise nejaky ten nesmysl:) Treba ze se udaj o spotrebe bere z vahy ale to uz je tu nekolikrat. Me pobavilo to co cituju. Bat se chudy smesi u diesela ktery z ni uz z principu vychazi :)[/quote]

Víš kolik už viděl za 35 let praxe propálených pístů v TDI následkem chudé směsi? :)
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

U Tdi to VICI s tím propáleným pístem při chudé směsi asi nemyslel. Vždyť jezdí i s benzínem a odtud asi vítr vane.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“