Stránka 19 z 44
Napsal: 16 úno 2009, 23:08
od Toledak
Breeoom píše:misa.89 píše:ta klapka je uplně na něco jinýho

jsi vedle jak ta jedle

spis myslel odpojit podtlak od "klapky" egru a ne od chcipaci klapky

napsal táhlo, a táhlo je tam jen jedno a to je na té zdechací klapce.
Napsal: 17 úno 2009, 09:32
od SupermanXXX
misoVW píše:Nezaslepeny EGR ma aj jednu vyhodu. Cez zimu sa motor rychlejsie zohreje, ale u mna tiez vyhral cisty vzduch pre motor=zaslepeny EGR.
to je blbost protože EGR začíná fungovat až u teplýho motoru takže na ohřátí motoru nemá vliv

Napsal: 17 úno 2009, 14:29
od proam
zaslepujete si to tu len taky fukot. a nemyslite trocha aj na ekologiu, alebo to mate vsetci na haku? ja som toho nazoru ze by sa malo dbat na ekologiu, ved nemusia byt ani vojny a ludia sa zahubia sami svojou hlupostou a nezodpovednostou.

Napsal: 17 úno 2009, 15:28
od live69
proam píše:zaslepujete si to tu len taky fukot. a nemyslite trocha aj na ekologiu, alebo to mate vsetci na haku? ja som toho nazoru ze by sa malo dbat na ekologiu, ved nemusia byt ani vojny a ludia sa zahubia sami svojou hlupostou a nezodpovednostou.

pár zaslepenejch EGRU už to nezachrání

Napsal: 17 úno 2009, 15:34
od este
proam píše:zaslepujete si to tu len taky fukot. a nemyslite trocha aj na ekologiu, alebo to mate vsetci na haku? ja som toho nazoru ze by sa malo dbat na ekologiu, ved nemusia byt ani vojny a ludia sa zahubia sami svojou hlupostou a nezodpovednostou.

a proč teda v USA jedou freony naplno?, nebo to že 30% automobilu na světe nema kat? to opravdu nemysliš važne s těma ERG to byl jen pokus o vtip vid
Napsal: 17 úno 2009, 15:42
od mva1
[quote="este
a proč teda v USA jedou freony naplno?,
[/quote]
Jen pro info - od r.2011 v Evropě budou autoklimatizace plnění chladivem CO2
Píšou že cena zařízení stoupne o 360USD
Ale je to pokrok správným směrem...těch chemickejch svinstev okolo nás je už dost....
Napsal: 17 úno 2009, 16:51
od proam
pokial si to povie kazdy tak ako tu pisete, ze par zaslepenych EGR a podobne, tak je to katastrofa. skus si to porovnat dajme tomu s pet flasami. ty ich mas doma za mesiac dajme tomu 20ks. zober tak kazdu rodinu vo vasom meste a nazbiera sa ich tona. o tom to cele je. ty mas jeden zaslepeny, druhy ma tiez sused atd. atd. ja viem ze tie zaslepene EGR je len mala cast toho co sa robi, ale urcite to prispeje k znecistovaniu ovzdusia.
nie som ekologista, ale ludia by si mali zacat uvedomovat co a ako vplyva na zivotne prostredie.
korunka ku korunke a mame milion

Napsal: 17 úno 2009, 17:26
od misa.89
myslím, že zasraný sání a následné pak špatné plnění motoru vzduchem a další následné špatné hoření směsi je ještě horší než když to auto jezdilo chvilku na EGR.....tomu autu se sníží kouřivost za jízdy...EGR je hlavně na volnoběh....a v jakým poměru auto běží an volnoběh nebo v ot kdy by kvůli zasranýmu sání kouřilo??? myslím, že tohle je jednoznačný
Napsal: 17 úno 2009, 18:36
od Gambller
kdyby nekdo chtel mam záslepky na zaslepení!!

Napsal: 17 úno 2009, 19:59
od proam
misa.89 píše:myslím, že zasraný sání a následné pak špatné plnění motoru vzduchem a další následné špatné hoření směsi je ještě horší než když to auto jezdilo chvilku na EGR.....tomu autu se sníží kouřivost za jízdy...EGR je hlavně na volnoběh....a v jakým poměru auto běží an volnoběh nebo v ot kdy by kvůli zasranýmu sání kouřilo??? myslím, že tohle je jednoznačný
nastuduj si presne funkciu EGR a potom bud sikula
Napsal: 17 úno 2009, 21:59
od misa.89
napsal jsem snad něco špatně?pouč mě
Napsal: 17 úno 2009, 22:12
od wojto33
egr je hlavne kvoli znizovaniu emisii NOx ktrore vznikaju pri vysokej teplote spalovania teda asi pri chudobnej zmesi.. recirkuluje to spaliny a vpodstate znizi vykon motora..
Napsal: 17 úno 2009, 22:21
od TDI tech
Tym ze cast vyfukovych plynov vrati naspat do spalovacej komory sa znizi objemova ucinnost, hustota vzduchu. Menej vzduchu = menej kyslika = nizsia teplota spalovania = mensia produkcia emisii NOx.
Napsal: 17 úno 2009, 23:43
od tomiisp
SupermanXXX píše:misoVW píše:Nezaslepeny EGR ma aj jednu vyhodu. Cez zimu sa motor rychlejsie zohreje, ale u mna tiez vyhral cisty vzduch pre motor=zaslepeny EGR.
to je blbost protože EGR začíná fungovat až u teplýho motoru takže na ohřátí motoru nemá vliv

na to si ako prisiel ? EGR funguje hned po starte

Napsal: 17 úno 2009, 23:49
od TDI tech
tomiisp píše:SupermanXXX píše:misoVW píše:Nezaslepeny EGR ma aj jednu vyhodu. Cez zimu sa motor rychlejsie zohreje, ale u mna tiez vyhral cisty vzduch pre motor=zaslepeny EGR.
to je blbost protože EGR začíná fungovat až u teplýho motoru takže na ohřátí motoru nemá vliv

na to si ako prisiel ? EGR funguje hned po starte

Nie nemas pravdu. U studeneho motora sa EGR ventyl otvori az 120s po nastartovani. Je to ztoho dovodu ze prvy (tesniaci) piestny kruzok sa rychlejsie nahreje a tym padom sa roztiahne a lepsie tesni. Keby sa EGR ventyl otvoril hned tak spatne vedene vyfukove plyny by sa cez nedostatocne utesnenu spalovaciu komoru dostali do motora co by sposobovalo usadzovanie sadzy (necistot).