pánové nevím jen jsem zdělil informaci co se týká kodu BLS!!!!ka-spel píše:No právě. Taky mě ta souvislost DPF s BXE nejde dohromady. Nebo, že by tím trpěly víc motory se zaneseným katem a egr?
Motor BXE KO! Zlomená ojnice!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak taky hlásim jedno padlý BXE.. cca před měsícem padnul motor BXE v OII. Ojnice vylítla úplně ven blokem. Stalo se to kámošovo segře na dálnici..
Jinak ročník 2008 najeto 132000 km. A motor do té doby žádné podezřelé zvuky nevykazoval. Olej používán Mobil 1 s normou 505.01, měněn po 15000km.... Jsou to prostě jebky, zlatá OI AHF...
Jinak ročník 2008 najeto 132000 km. A motor do té doby žádné podezřelé zvuky nevykazoval. Olej používán Mobil 1 s normou 505.01, měněn po 15000km.... Jsou to prostě jebky, zlatá OI AHF...
AUDI A4 B8 3.0TDI
Blbost, ten motor musi byt nato stavany.. A co tie motory co jazdia na LL 300-400tkm bez problemov? Je to jednoznacne vyrobna vada.big.boby píše:mluvil jsem s mechanikem, dělal už taky jeden motor s ojnicí venku. drobet po tom pátral a říkal, že je to následkem LL, a že se přidře ložisko na klice důsledkem tepla a pak tak ojnice rupne... já tam měl taky LL
Octavia Combi 2004 ALH - navrat k legende
Octavia Combi II FL 2011, 1,6 TDI
Octavia Combi 2008, BXE
Fabia RS 2004, 170PS
Octavia Combi II FL 2011, 1,6 TDI
Octavia Combi 2008, BXE
Fabia RS 2004, 170PS
jenže... koupíš nové auto.. má LL... takže jde na první výměnu po 30tkm.. do autorizáku.. tam zmrd tak maximálně přetře víčko olejového filtru a něco doleje pokud je třeba, olej prodá pod rukou i s filtrem, ty zaplatíš fakturu, dostaneš razítko do servisky a jedeš spokojeně domů a tak se to zopakuje v 60, 90, 120tkm......... na to není stavěný žádný motor. Neříkám že je to zrovna tímto a že je to pokaždé, ale jakýsi podíl to mít bude.. i na jiných poruchách. Auto bych do servisu nedal ani zadarmo
Zadna blbost to neni proste 1.9 TDI PD BXE jsou liny mrdky motory..... Svagrova mela BXE vlastne porad ma ale s dirou... Viz. muj prispevek vyse.....ondrix píše:Blbost, ten motor musi byt nato stavany.. A co tie motory co jazdia na LL 300-400tkm bez problemov? Je to jednoznacne vyrobna vada.big.boby píše:mluvil jsem s mechanikem, dělal už taky jeden motor s ojnicí venku. drobet po tom pátral a říkal, že je to následkem LL, a že se přidře ložisko na klice důsledkem tepla a pak tak ojnice rupne... já tam měl taky LL
Blbost aka zanedbana udrzba co by si na servise motora chcel zanedbat.marthass píše:Myslím, že je to o smůle a možná o nějaké zanedbané údržbě.
Vzhledem k těm tisícům motorům BXE po světě těch pár v prdeli...Jeden psal, že měl na BXE 300 koní...tak těžko jsou ty ojnice slabý
Bude v něčem jinym
Ked pozrem na prvu fotku tej ojnice tak je vidiet ze jeden srob drzi a je to zlomene az nad nim, tak tu tie sroby vylucujem ze by boli pricinou. Piestny cap je cely, vytrhnuty je z piestu, aj v pieste by mohla byt chyba.... len uvaha
Mercdes C cdi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 495
- Registrován: 08 pro 2012, 21:23
Treba už asi šetriť na nové ojnice aj šruby .....Je tu niekto kto ich už preventívne vymenil ? Aby poslal fotku ako vyzerali tie vybraté.....a či na nich nie je niečo podozrivé...Stálo by zato ich následne poslať na certifikovaný skúšobný ústav, v akom sú stave pod mikroskopom a tak žalovať.
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.