Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
GolfV77
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 14 zář 2012, 21:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od GolfV77 »

ka-spel píše:No právě. Taky mě ta souvislost DPF s BXE nejde dohromady. Nebo, že by tím trpěly víc motory se zaneseným katem a egr?
pánové nevím jen jsem zdělil informaci co se týká kodu BLS!!!!
big.boby
Přispěvovatel
Příspěvky: 214
Registrován: 14 čer 2010, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: plzeňský kraj

Příspěvek od big.boby »

mluvil jsem s mechanikem, dělal už taky jeden motor s ojnicí venku. drobet po tom pátral a říkal, že je to následkem LL, a že se přidře ložisko na klice důsledkem tepla a pak tak ojnice rupne... já tam měl taky LL :?
Octavia III, 1,4FSi, 110kW, r.v. 09/2016
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

A možná trochu namíchaný s naftou nebo s Fridexem taky asi pomůže..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
mauditt
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 21 led 2012, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od mauditt »

big.boby píše:mluvil jsem s mechanikem, dělal už taky jeden motor s ojnicí venku. drobet po tom pátral a říkal, že je to následkem LL, a že se přidře ložisko na klice důsledkem tepla a pak tak ojnice rupne... já tam měl taky LL :?

LL je čo ?
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9197
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

asi Long Life olej
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
big.boby
Přispěvovatel
Příspěvky: 214
Registrován: 14 čer 2010, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: plzeňský kraj

Příspěvek od big.boby »

hansdob píše:asi Long Life olej
jj, přesně
Octavia III, 1,4FSi, 110kW, r.v. 09/2016
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 09 říj 2007, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tiger23 »

Olej LL menený po 30tis km alebo LL menený po 15tis km ???
EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
radekandy
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 29 črc 2010, 17:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od radekandy »

Tak taky hlásim jedno padlý BXE.. cca před měsícem padnul motor BXE v OII. Ojnice vylítla úplně ven blokem. Stalo se to kámošovo segře na dálnici..
Jinak ročník 2008 najeto 132000 km. A motor do té doby žádné podezřelé zvuky nevykazoval. Olej používán Mobil 1 s normou 505.01, měněn po 15000km.... Jsou to prostě jebky, zlatá OI AHF...
AUDI A4 B8 3.0TDI
ondrix
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Registrován: 16 říj 2010, 11:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od ondrix »

big.boby píše:mluvil jsem s mechanikem, dělal už taky jeden motor s ojnicí venku. drobet po tom pátral a říkal, že je to následkem LL, a že se přidře ložisko na klice důsledkem tepla a pak tak ojnice rupne... já tam měl taky LL :?
Blbost, ten motor musi byt nato stavany.. A co tie motory co jazdia na LL 300-400tkm bez problemov? Je to jednoznacne vyrobna vada.
Octavia Combi 2004 ALH - navrat k legende
Octavia Combi II FL 2011, 1,6 TDI
Octavia Combi 2008, BXE
Fabia RS 2004, 170PS
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

jenže... koupíš nové auto.. má LL... takže jde na první výměnu po 30tkm.. do autorizáku.. tam zmrd tak maximálně přetře víčko olejového filtru a něco doleje pokud je třeba, olej prodá pod rukou i s filtrem, ty zaplatíš fakturu, dostaneš razítko do servisky a jedeš spokojeně domů a tak se to zopakuje v 60, 90, 120tkm......... na to není stavěný žádný motor. Neříkám že je to zrovna tímto a že je to pokaždé, ale jakýsi podíl to mít bude.. i na jiných poruchách. Auto bych do servisu nedal ani zadarmo
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od josef10 »

ondrix píše:
big.boby píše:mluvil jsem s mechanikem, dělal už taky jeden motor s ojnicí venku. drobet po tom pátral a říkal, že je to následkem LL, a že se přidře ložisko na klice důsledkem tepla a pak tak ojnice rupne... já tam měl taky LL :?
Blbost, ten motor musi byt nato stavany.. A co tie motory co jazdia na LL 300-400tkm bez problemov? Je to jednoznacne vyrobna vada.
Zadna blbost to neni proste 1.9 TDI PD BXE jsou liny mrdky motory..... Svagrova mela BXE vlastne porad ma ale s dirou... Viz. muj prispevek vyse.....
marthass
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 11 kvě 2011, 07:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od marthass »

Myslím, že je to o smůle a možná o nějaké zanedbané údržbě.

Vzhledem k těm tisícům motorům BXE po světě těch pár v prdeli...Jeden psal, že měl na BXE 300 koní...tak těžko jsou ty ojnice slabý

Bude v něčem jinym
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

marthass píše:Myslím, že je to o smůle a možná o nějaké zanedbané údržbě.

Vzhledem k těm tisícům motorům BXE po světě těch pár v prdeli...Jeden psal, že měl na BXE 300 koní...tak těžko jsou ty ojnice slabý

Bude v něčem jinym
Blbost aka zanedbana udrzba co by si na servise motora chcel zanedbat.
Ked pozrem na prvu fotku tej ojnice tak je vidiet ze jeden srob drzi a je to zlomene az nad nim, tak tu tie sroby vylucujem ze by boli pricinou. Piestny cap je cely, vytrhnuty je z piestu, aj v pieste by mohla byt chyba.... len uvaha
Mercdes C cdi
Franciktdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 495
Registrován: 08 pro 2012, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od Franciktdi »

ja bych nespekuloval ani nevymejslel teorie o oleji...jiny pd jezdej na ll roky a statisice km...proste 07,08 77kw nedoporucuju kupovat, je to proste zmrsena serie, skoda to neprizna a tech motoru je mraky...neznam pripad jediny 77 pred rokem 07 ktera by tak dopadla...
Uživatelský avatar
mauditt
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 21 led 2012, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od mauditt »

Treba už asi šetriť na nové ojnice aj šruby .....Je tu niekto kto ich už preventívne vymenil ? Aby poslal fotku ako vyzerali tie vybraté.....a či na nich nie je niečo podozrivé...Stálo by zato ich následne poslať na certifikovaný skúšobný ústav, v akom sú stave pod mikroskopom a tak žalovať.
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“