To zcela určitě protože papír na to máme.origoš píše:Jestli ho ti soudruzi neměnili pouze "administrativně".v tý feldě bych to tipl, že olej snad ani neměnili.
Co dovede Castrol
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Není to otom že chceme někoho linčovat, ale jen a jen o zkušenostech.vonRichthofen píše:jo, kdo chce psa bíti, vždy si najde hůl
viz. castrol
Popíši Ti svoje zkušenosti.
Jako svoje první auto jsem měl favorita 136L když jsem si řekl, že je na čase tomu motoru něco po různých upravách dopřát, tak jsem na doporučení kamaráda koupil olej Castrol Magnatec. První čeho jsem si všimnul bylo, že se mu nechtělo moc do otáček, ale říkal jsem si třeba jen náhoda. Ovše po ujetí 8 000 km se po překročení 4000 ot/min ozývali z motoru skřiplavý zvuky. Hledal jsem problém v nastavení ventilů, předstihu, ale nic špatně nebylo. Měl jsem tedy podezření na olej a tak jsem koupil nový, ale tentokráte Valvoline protože Castrol zrovna neměli skladem a světe div se, motor šel ihned po výměně krásně do otáček, žádný pazvuky z něj nelezly a nechal se bez problémů točit do 7000 ot/min. Zůstal jsem tedy u Valvoline a jednou jsem zapoměl na výměnu a na náplň místo 15 000 km jsem najel asi 20 000 km a motor šel pořád krásně za plynem, nechal se bez problémů vytáčet a žádný pazvuky z něj nelezly jako při jízdě na Castrol.
Neřešil jsem zda je Castrol sračka nebo ne, ale zůstal jsem u Valvolinu. Přesedlal jsem na feldu a nic jsem nenechal náhodě a dával jsem jen Valvilne, ale zrovna otcova felda jezdila jen na Castrol co mu lili v servisu škoda od koupi vozu. Moje felda co mi stále stojí před barákem má najeto hodně přes 300 000 a stále v pohodě. Jak vypadá tátova felda po deseti letech servisování a jízdě na Castrol si můžeš prohlédnout na fotkách výše. Táta je řidič který i po dálnici jede 110 max 120 aby mu auto moc nežralo, nezávodí, nejezdí brzda plyn, studený a ani teplý motor zbytečně nevytáčí. Jen zcela výjmečně to na dálnici rozjede na 150 aby auto trochu protáhnul. Není žádný důvod aby při jeho stylu jízdy měl zapečený olej všude kam se jen dostane.
Tak mi řekni co dělal špatně, když můj motor vypadá jak nový a jeho jako by 10 roku neměnil olej.
Vyčistit tu hlavu dalo hodně práce. Přikládám foto aby bylo vidět, že byla dole a jak to vypadá pod ní, všude kam teče olej je marast a bordel.
http://img8.rajce.idnes.cz/d0803/4/4842 ... .jpg?ver=0
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
-
vonRichthofen
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 183
- Registrován: 03 úno 2012, 22:07
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 33995
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
vonRichthofen
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 183
- Registrován: 03 úno 2012, 22:07
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 33995
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Zcestné je to co píšeš Ty, nebyl jsi u toho, neviděl jsi a přesto popíráš.vonRichthofen píše:a jseš si jist, že mu ten olej v servisu měnili? takto vypadá motor, kde se olej evidentně neměnil.....jak se píše výše, papír snese vše. nezlob se na mě, ale řeči typu, měl jsem castrol, nejelo to, mlátilo to, nalil jsem jiný motor šlapal jak hodinky....jsou trochu zcestné.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
-
vonRichthofen
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 183
- Registrován: 03 úno 2012, 22:07
a copak popírám? jen nevěřím kecům, že motor zázračně ožil, když jsi nalil jinej olej 
Naposledy upravil(a) vonRichthofen dne 13 říj 2013, 15:41, celkem upraveno 1 x.
No... těch plagiátů Castrolu z Polska bylo dost... a o výměnách-nevýměnách nemá smysl se bavit 
S TDI Ventem jsem najel cca 350tkm na sudový GTX3, Protec, Magnatec a žádný problém (původní hydra, turbo...) a žádná "karbonovnička" to nebyla, pokud vím, tak Vento s motorem jezdí pořád (přes půl mega)... S GIV AGR mám také cca 350tkm a určitě minimálně 250tkm z toho na Castrolu...
Je to smutné, ale nejpravděpodobnější je nevyměňování oleje... neboť, kde koupit levný olej?... no přece od zaměstnanců z (autorizovaných) servisů (jeden VW ve Slavkově, další "kundoservis" v Brně...)
To není nic z doslechu... a rozhodně toho oleje je tolik, že to nemůžou být ušetřené zbytky... a nenabízejí pouze olej...
S TDI Ventem jsem najel cca 350tkm na sudový GTX3, Protec, Magnatec a žádný problém (původní hydra, turbo...) a žádná "karbonovnička" to nebyla, pokud vím, tak Vento s motorem jezdí pořád (přes půl mega)... S GIV AGR mám také cca 350tkm a určitě minimálně 250tkm z toho na Castrolu...
Je to smutné, ale nejpravděpodobnější je nevyměňování oleje... neboť, kde koupit levný olej?... no přece od zaměstnanců z (autorizovaných) servisů (jeden VW ve Slavkově, další "kundoservis" v Brně...)
GIV Variant TDi ???kW
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 33995
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Tak jo zkusím to napsat tak aby to pochopil i .... každý.
Pokud olej nemaže,tedy nevytváří ochranný film co se asi stane ?
Hmm ?
Chvilka napětí....., no asi dře kov o kov a jakýpak to dělá zvuky ?
Když dodáš olej který není zničený či vyjetý či jakkoliv jinak degradovaný tak dojde k čemu ? K obnovení mazacích schopností a tudíš už nedřev kov o kov.
Ale jestli chceš věřit na zázraky, přesněji že zázraky se nedějí, tak tě přitom nechám.
Ale co já vím jsem jen rizí amatér a živí mě úplně něco jiného.
Možná jsem jediný komu se vyjetý olej v motoru projevuje zhoršením výkonu motoru a vyluzováním podivných zvuků.
Pokud olej nemaže,tedy nevytváří ochranný film co se asi stane ?
Hmm ?
Chvilka napětí....., no asi dře kov o kov a jakýpak to dělá zvuky ?
Když dodáš olej který není zničený či vyjetý či jakkoliv jinak degradovaný tak dojde k čemu ? K obnovení mazacích schopností a tudíš už nedřev kov o kov.
Ale jestli chceš věřit na zázraky, přesněji že zázraky se nedějí, tak tě přitom nechám.
Ale co já vím jsem jen rizí amatér a živí mě úplně něco jiného.
Možná jsem jediný komu se vyjetý olej v motoru projevuje zhoršením výkonu motoru a vyluzováním podivných zvuků.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
-
vonRichthofen
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 183
- Registrován: 03 úno 2012, 22:07
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 33995
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice