EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

TDI tech píše:
tomiisp píše:
SupermanXXX píše: to je blbost protože EGR začíná fungovat až u teplýho motoru takže na ohřátí motoru nemá vliv ;)
na to si ako prisiel ? EGR funguje hned po starte :)
Nie nemas pravdu. U studeneho motora sa EGR ventyl otvori az 120s po nastartovani. Je to ztoho dovodu ze prvy (tesniaci) piestny kruzok sa rychlejsie nahreje a tym padom sa roztiahne a lepsie tesni. Keby sa EGR ventyl otvoril hned tak spatne vedene vyfukove plyny by sa cez nedostatocne utesnenu spalovaciu komoru dostali do motora co by sposobovalo usadzovanie sadzy (necistot).
ok ale 120sec je stale studeny motor a on napisal ,,začíná fungovat až u teplýho motoru takže na ohřátí motoru nemá vliv,, to som mal na mysli :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

U tepleho motora som si nevsimol kedy otvara. Ak nezabudnem tak sa nato pozrem a dam vediet.
Uživatelský avatar
octavie81
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 26 pro 2006, 22:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od octavie81 »

TDI tech píše:U tepleho motora som si nevsimol kedy otvara. Ak nezabudnem tak sa nato pozrem a dam vediet.
U teplého jen tak cvaká,otvírá,zavírá,záleží na otáčkach,teplotě atd.Přes zimu ho nemám zaslepen,je to hodně poznat v ohřívání motoru,ale v dubnu už pujde zase zaslepit.Ten,kdo jezdí pořád dlouhé trasy,tak at nechá zaslepeno,já jezdím jen 15km
stofane
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 14 úno 2009, 23:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza, SR

Příspěvek od stofane »

čítam, že každý ma na zaslepenie ERG ventilu iný názor, ja som to tiež skúsil zaslepiť, ale zistil som, že octa mala horšie jazdné vlastnosti, voľajako sa jej nechcelo ťahať, bola lenivejšia, a aj spotreba sa zvýšila, aspoň podľa palubného počítača, preto som to dal do pôvodného stavu, ale zistil som, že keď som to dal do pôvodného stavu, tak pokiaľ sa motor nezohreje, tak na 2 stupni keď akcelerujem, trhne z autom, ako keby niečo ho zabrzdilo, resp. motor vynechal :(
Octavia, 1,9 TDi, 81kW, 2002
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

může ti to na chvilku skákat do nouzáku...mě to ted po jedné nejmenované úpravě dělá občas na dvojku taky, že mi to tam skočí tak na sekundu, ani ne a hned to zas natlačí a jede jako blázen:-)
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
stofane
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 14 úno 2009, 23:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza, SR

Příspěvek od stofane »

kuva je to presne ono, je to iba také cuknnutie
Octavia, 1,9 TDi, 81kW, 2002
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

stofane píše:kuva je to presne ono, je to iba také cuknnutie
řídící jednotka zjistí že je EGR zaslepen, což pro ni znamená chybu a přepne se do nouzového režimu na dojetí do servisu, při kterém ti prakticky netlačí turbo :( muselo by se to ošetřit softwarově
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Bulda
Přispěvovatel
Příspěvky: 329
Registrován: 10 lis 2008, 18:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bulda »

Dobry den mam O1 2003 96KW tetko chci davat pryc kat a trubku a pryc sterdat a trubku a resim ten EGR sem slysel ze se da odpojit pres PC a mam dotaz staci to odpojit jenom prez PC nebo se musi i zaslepovat diky za odpoved
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

turbo kamna power píše:
stofane píše:kuva je to presne ono, je to iba také cuknnutie
řídící jednotka zjistí že je EGR zaslepen, což pro ni znamená chybu a přepne se do nouzového režimu na dojetí do servisu, při kterém ti prakticky netlačí turbo :( muselo by se to ošetřit softwarově
to nebude ono:-D
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

nebo může mít v řiti N75 co já vim :roll:
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

ja mam alfu 2.4jtd mam odpojenu hadicku od egr ale ide daleko lepsie na examineri ukazuje vecie hodnoty vaha preto lebo je zavrety ale inak facha mam pekne ciste sanie a nemusim nikdy nic cistit
miko11zv
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 30 lis 2007, 15:39
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko

passat 96KW 2004 EGR

Příspěvek od miko11zv »

takze EGR zaslepeny, diagnostikov upravene cez nastavenia KANAL 3...atd. na hodnoty aby ventil co najmenej "chcel pracovat" ale palubak stale hlasi EMISIE -DO DIELNE.Niekto tu spominal ze treba urobit cez riadiacu jednotku myslim ze nejaku upravu map v RJ....Neviete poradit presny postup??? jedna sa o passat 4motion, r.v.2004 96KW... :?
Passat B5 Variant 1,9tdi 4motion 96KW r.v.2004
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

Daj si to niekomu spravit, to s VAGOm neurobis.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
miko11zv
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 30 lis 2007, 15:39
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko

Příspěvek od miko11zv »

midnight_man píše:Daj si to niekomu spravit, to s VAGOm neurobis.
ale ako to vedia spravit ked nie Vagom???
Passat B5 Variant 1,9tdi 4motion 96KW r.v.2004
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

upravou softu řídící jednotky
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“