No tak to jsem hned klidnější.
Grafy z brzdy - posílejte
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Bodo neboj,sonda vazne na stole...u dieslov nema az taky zmysel davat sondu...ani jeden sa neprehreje a zvlast na dni otvorenych dveri ,kde ide auto za autom...strata casu,ale myslim ze u benzinou by mala byt vzdy...Bóďa píše:Sonda na stole?
No tak to jsem hned klidnější.
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
ked je motor ohriaty na 90 stupnov,olej nebude studeny,viem ze z pravidla mava mensiu teplotu ako voda.to by musela byt vonku fakt zima,a motor nastartovany na mieste...hoci vtedy sa na prevadzkovu teplotu ani nedostane(TDI)Bóďa píše:Nejde o přehřátí, spíš o to, aby byl motor při zátěži ohřátý na provozní teplotu.
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Já když byl u měření, tak na brzdě nejdřív zahřáli motor ( a to i na Jarově
) a na základě údaje o teplotě oleje teprve započali měření.
Tak jsem tu funkci nezávislého měření připravenosti motoru asi špatně pochopil, no.
Tak už zase šup nějaké grafy.
Tak jsem tu funkci nezávislého měření připravenosti motoru asi špatně pochopil, no.
Tak už zase šup nějaké grafy.
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
mas pravdu,malo by sa to merat,(mne merali vzdy a meral som tam uz 11 aut,aj inym vzdy meraju)ale ako som spomenul na dni otvorenych dveri sa nechceli zdrzovat...chceli odmerat co najviac ludom zadarmo(odmerali 87 aut cca a 107 merani bolo uskutočnenych)grafy dodam niake zajtra...1.4 TDI fabia,a kamosova cupra TDIBóďa píše:Já když byl u měření, tak na brzdě nejdřív zahřáli motor ( a to i na Jarově) a na základě údaje o teplotě oleje teprve započali měření.
Tak jsem tu funkci nezávislého měření připravenosti motoru asi špatně pochopil, no.![]()
Tak už zase šup nějaké grafy.
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Tak dnes proběhlo měření, jsem velice spokojen. jeden graf je běžný ježdění, druhej kouřivej na akce 


Jen pro doplnění, vstřiky Race, turbo skládačka od Andreho, soft Mvolesko, 11mm hlava, spojka 1Z+VR6 +obložení ferodo, vedení vzduchu filtrbox-turbo ASZ, jinak zatím vše v sérii, vč. výfuku s katem a IC. Auto ASV (81kW)


Jen pro doplnění, vstřiky Race, turbo skládačka od Andreho, soft Mvolesko, 11mm hlava, spojka 1Z+VR6 +obložení ferodo, vedení vzduchu filtrbox-turbo ASZ, jinak zatím vše v sérii, vč. výfuku s katem a IC. Auto ASV (81kW)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
