Grafy z brzdy - posílejte

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zamčeno
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Sonda na stole?
No tak to jsem hned klidnější. :D
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

Bóďa píše:Sonda na stole?
No tak to jsem hned klidnější. :D
Bodo neboj,sonda vazne na stole...u dieslov nema az taky zmysel davat sondu...ani jeden sa neprehreje a zvlast na dni otvorenych dveri ,kde ide auto za autom...strata casu,ale myslim ze u benzinou by mala byt vzdy...
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Nejde o přehřátí, spíš o to, aby byl motor při zátěži ohřátý na provozní teplotu. :)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

Bóďa píše:Nejde o přehřátí, spíš o to, aby byl motor při zátěži ohřátý na provozní teplotu. :)
ked je motor ohriaty na 90 stupnov,olej nebude studeny,viem ze z pravidla mava mensiu teplotu ako voda.to by musela byt vonku fakt zima,a motor nastartovany na mieste...hoci vtedy sa na prevadzkovu teplotu ani nedostane(TDI) ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Já když byl u měření, tak na brzdě nejdřív zahřáli motor ( a to i na Jarově :D ) a na základě údaje o teplotě oleje teprve započali měření.
Tak jsem tu funkci nezávislého měření připravenosti motoru asi špatně pochopil, no. :D
Tak už zase šup nějaké grafy. :)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

Bóďa píše:Já když byl u měření, tak na brzdě nejdřív zahřáli motor ( a to i na Jarově :D ) a na základě údaje o teplotě oleje teprve započali měření.
Tak jsem tu funkci nezávislého měření připravenosti motoru asi špatně pochopil, no. :D
Tak už zase šup nějaké grafy. :)
mas pravdu,malo by sa to merat,(mne merali vzdy a meral som tam uz 11 aut,aj inym vzdy meraju)ale ako som spomenul na dni otvorenych dveri sa nechceli zdrzovat...chceli odmerat co najviac ludom zadarmo(odmerali 87 aut cca a 107 merani bolo uskutočnenych)grafy dodam niake zajtra...1.4 TDI fabia,a kamosova cupra TDI ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Uživatelský avatar
dramatiq
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Registrován: 24 led 2006, 12:36
Odpovědi: 0
Bydliště: BA-SVK

Příspěvek od dramatiq »

presne tak nebol tam snimac teploty ale motor bol zahriaty cestou tam, kym som sa dostal na radu a este absolvovali zahrievaciu skusku, takze bez obav :D
GIV R19
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Jistě dobře vědí, co dělají. ;)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Tak dnes proběhlo měření, jsem velice spokojen. jeden graf je běžný ježdění, druhej kouřivej na akce :D
Obrázek
Obrázek
Jen pro doplnění, vstřiky Race, turbo skládačka od Andreho, soft Mvolesko, 11mm hlava, spojka 1Z+VR6 +obložení ferodo, vedení vzduchu filtrbox-turbo ASZ, jinak zatím vše v sérii, vč. výfuku s katem a IC. Auto ASV (81kW)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

pěkný hodnoty, kolik s tím hybridem teď foukáš?
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

1.7bar normál soft.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a nelítaj z toho brikety? při tom hard softu tlačíš ještě víc?
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Huml píše:a nelítaj z toho brikety? při tom hard softu tlačíš ještě víc?
JJ, tam bylo tuším 1.85, to hulilo hustě, jinak ten normál je v pohodě, hulí maličko.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Kornout píše:1.7bar normál soft.
co te stalo to turbo ? ... nejaky oznaceni krom hybrid :-) ...
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

to udrží spojka VR6 krouťák pomalu 490Nm?
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Zamčeno

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“