Stránka 3 z 4
Napsal: 13 kvě 2012, 14:55
od Smoke
sítkem v hlavě to taky není.
podávačka dává 0.8b
jaký má být tlak v čerpadle po nastartování? protože jsem přetočil 6b budík tlaku- měřeno přímo v čerpadle

Napsal: 13 kvě 2012, 18:35
od slovacek.milos
Smoke píše:sítkem v hlavě to taky není.
podávačka dává 0.8b
jaký má být tlak v čerpadle po nastartování? protože jsem přetočil 6b budík tlaku- měřeno přímo v čerpadle

taky by mě to zajímalo tlak je tam uršitě jak kráva,
já jednou měl lehce povolené víčko nahoře start, a rána střelilo těsnění
to nějakých pár atmosfér neudělá
dole pod tím pístem co ti ladí počátek je taky dost silná pružina
Napsal: 13 kvě 2012, 19:05
od geo
vnitřní tlak čerpadla je asi 8bar na volnoběh.
Napsal: 13 kvě 2012, 19:16
od Traker
Už jenom tím,že se to stalo po tom co jen vyměnil spodek je fakt divný

já osobně bych to viděl na čerpadlo a max trysky a možná něco v softu,to at vyloučí čiptuner,že to není možný,tomu moc nerozumím

,poněvadž moje staré race 520 to dělali! koupil jsem jeté race a padal mě na nich předvstřik šíleným způsobem,přitom mě stříkali normál ve 190bar a první otvírací tlak mě nikdo nedokázal změřit.....koupil jsem funglovky race FB a předvstřik vyřešen...drží krásný požadavek! Začal bych testovacím způsobem,dát celé druhé čerpadlo s 12mm hlavou a musí to běžet,pokud né dát druhé race a musí to běžet.....jinačí řešení neznám

takže se objev a zkusíme měnit,ale mám volno až za 14 dní o vikendu

Napsal: 13 kvě 2012, 19:30
od Smoke
divný to je celé.
při měnění motoru vstřiky byly zkoušeny a jak první tlak i rozprach ok. ale furt je divný že do poslední chvíle vše šlapalo jak má. SW neměněn, navíc máš danej požadavek.
traker: nějak nerozumím jak mohl padat předvstřik tryskama, zvlášt když tlaky měli ok.
Napsal: 13 kvě 2012, 19:44
od Traker
no to já právě taky ne :/ ale ted když to fakčí jsem už nad tím nepřemýšlel

Napsal: 13 kvě 2012, 21:18
od slovacek.milos
Smoke píše:divný to je celé.
při měnění motoru vstřiky byly zkoušeny a jak první tlak i rozprach ok. ale furt je divný že do poslední chvíle vše šlapalo jak má. SW neměněn, navíc máš danej požadavek.
traker: nějak nerozumím jak mohl padat předvstřik tryskama, zvlášt když tlaky měli ok.
až z toho budeš jelen počkej až se ti rosvítí pa přístrojovce stojan natoč B1OO dej tomu výtěr a budeš mít jasno

Napsal: 13 kvě 2012, 21:50
od dav55
meni se se zmenou predvstriku zvuk a chod motoru a cisla? posledne jsem se zadrel s jednim cerpadlem po repase.
Napsal: 14 kvě 2012, 04:20
od Smoke
čísla jo a zvuk taky. at je to co je to, je to divný.
miloš: jelen z toho už su

nedává mě to smysl....
trysky můžu zkusit jiný, málo jetý. a čerpadlo jen s 11mm hlavou, ale to mě asi nepomůže, nebo jo? když jsem měl 11mm, problém byl jen málokdy a to ještě bez podávačky, a new paliváč to vždy vyřešil.
Napsal: 14 kvě 2012, 06:25
od slovacek.milos
já moc hledat neumím hledej nebo někoho požádej je tu víc témat o padání předstřiku i s fotkama s vydřeným tělesem pístu
asi nejvtší story se zadíráním čerpadla co jsem měl s koktou AHF
zadřelo se čerpadlo dali jsme druhé pod 1OO km se zadřelo znova,
majitel si přinesl novou naftu třetí čerpadlo i filtr, po ijetí padesáti km se zadřelo,
pumpovali jsme naftu několikrát dokola a prolévali přes ubrus zda nejde ze soustavy nějaký bordel, nic, přidali jsme stihl olej do dvoutaktů dali čtvrtí čerpadlo a vše OK jezdí dodnes

Napsal: 14 kvě 2012, 17:23
od Smoke
liju vif a občas i štamprdlu oleje, v tom by problém být neměl.
jinak dnes montáž 10mm hlavy a funguje jak má, moc se mě nechce věřit, ale začínám podezřívat 12mm hlavu
Napsal: 14 kvě 2012, 18:05
od slovacek.milos
Smoke píše:liju vif a občas i štamprdlu oleje, v tom by problém být neměl.
jinak dnes montáž 10mm hlavy a funguje jak má, moc se mě nechce věřit, ale začínám podezřívat 12mm hlavu
nevím co to je montáž hlavy 1O nebo 12 dík za vysvětlení
Napsal: 14 kvě 2012, 19:28
od Traker
prostě tam dal origo rozdělovací hlavu 10mm,takže je pravděpodobné,že by ta 12 udělala bugr,mě fakči jak má ten zexel :/ už 2 roky
Napsal: 14 kvě 2012, 19:31
od Tomas.cz
Nebo zkus sehnat čerpadlo z Avie, už rotační Bosch, tam je 12mm hlava v sérii.
Napsal: 14 kvě 2012, 20:44
od slovacek.milos
Tomas.cz píše:Nebo zkus sehnat čerpadlo z Avie, už rotační Bosch, tam je 12mm hlava v sérii.
ale taky silnější čerpadlo paliva a asi o to tam jde
