
TLUMIČE HP SPORTING - NOVÉ
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Pružinama nic nevyřešíš, se podívej do tabulek rozdíl váhy RS a TDI. Je to cca 20-30kg, což je zanedbatelný. Mě origo přední RS pružina praskal, taj sem dal pružiny se sportpaketu s větší tuhosí a že bych pozoroval rozdíl se říct nedá. Furt jak jedu třeba 2 kila do zatáčky, je to už hodně znát. Teď jsem to řešil v HP a jediné co by pomohlo, je prý že by mi to trochu přitvrdily, jiank pružina nic nevyřeší. Popř. silnější stabilizátor by podle mě ještě trochu pomohl.fogous píše:jde o to jaky pera na jakym aute...ja mam benzin RS pera na PDčku...tim to lezi jeste vic....ted budu davat pera origo golf IV PD sportpaket tk uvidime o kolik se to zvedne.kaparadoj sem daval origo PD pera na 1,4oktu a je to jako by mel paket pro spatne cesty..koza jak svin
Jinak vy co máte na Octě RS nárazník a máte to 4-5 cm dole, tak mi netvrďte, že nikde neškrtáte, protože je to blbost, udělejte fotky spodku a spodní hrany, bude to ojebaný na 100%.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Kornout píše:Pružinama nic nevyřešíš, se podívej do tabulek rozdíl váhy RS a TDI. Je to cca 20-30kg, což je zanedbatelný. Mě origo přední RS pružina praskal, taj sem dal pružiny se sportpaketu s větší tuhosí a že bych pozoroval rozdíl se říct nedá. Furt jak jedu třeba 2 kila do zatáčky, je to už hodně znát. Teď jsem to řešil v HP a jediné co by pomohlo, je prý že by mi to trochu přitvrdily, jiank pružina nic nevyřeší. Popř. silnější stabilizátor by podle mě ještě trochu pomohl.fogous píše:jde o to jaky pera na jakym aute...ja mam benzin RS pera na PDčku...tim to lezi jeste vic....ted budu davat pera origo golf IV PD sportpaket tk uvidime o kolik se to zvedne.kaparadoj sem daval origo PD pera na 1,4oktu a je to jako by mel paket pro spatne cesty..koza jak svin
Jinak vy co máte na Octě RS nárazník a máte to 4-5 cm dole, tak mi netvrďte, že nikde neškrtáte, protože je to blbost, udělejte fotky spodku a spodní hrany, bude to ojebaný na 100%.
prave ze vahovej rozdil,tk tam je dost znatelnej. . Kdyz se podivas do etky a najdes si konkretni pera tk das msp straanky a tam mas udaje o vaze a je tam dost rozdil pres 70kg.ze pritvrdis tlumice tk to je jen na to prvni narazeni ale pak to pustej niz.to uz musi udrzet tvrdsi pero a stabilizator. . . .ja mam hp naladeny vic jak rs na slalom a vrchy tk jsou dost tvrdy,kdyz se opres o blatnik tk se neprohoupne ani 1cm,ale tahly zatacky jde dost na bok mekky pera. . .az dam ty z golfa dam vedet.jinak podle etky se daji najit tvrdsi pera az o 150kg . Z koncernu

fogous píše:Tak to nevím, 70kg se mi nezdá 1,8T je těžkej jak hovado a navíc kastle na RSu váží taky víc, než na TDI.Kornout píše:Pružinama nic nevyřešíš, se podívej do tabulek rozdíl váhy RS a TDI. Je to cca 20-30kg, což je zanedbatelný. Mě origo přední RS pružina praskal, taj sem dal pružiny se sportpaketu s větší tuhosí a že bych pozoroval rozdíl se říct nedá. Furt jak jedu třeba 2 kila do zatáčky, je to už hodně znát. Teď jsem to řešil v HP a jediné co by pomohlo, je prý že by mi to trochu přitvrdily, jiank pružina nic nevyřeší. Popř. silnější stabilizátor by podle mě ještě trochu pomohl.fogous píše:jde o to jaky pera na jakym aute...ja mam benzin RS pera na PDčku...tim to lezi jeste vic....ted budu davat pera origo golf IV PD sportpaket tk uvidime o kolik se to zvedne.kaparadoj sem daval origo PD pera na 1,4oktu a je to jako by mel paket pro spatne cesty..koza jak svin
Jinak vy co máte na Octě RS nárazník a máte to 4-5 cm dole, tak mi netvrďte, že nikde neškrtáte, protože je to blbost, udělejte fotky spodku a spodní hrany, bude to ojebaný na 100%.
Nicméně já mám tužší pružiny a v zatáčce při 200km/h je to stejně měký.
Na GIII jsme měl kdysi horší tlumič a v zatáčce mi vzau dřelo kolo o rantl, třeba na kruháči to bylo hodně znát, dal se novej tlumič a byl klid. Pružina zůstala stejná.
prave ze vahovej rozdil,tk tam je dost znatelnej. . Kdyz se podivas do etky a najdes si konkretni pera tk das msp straanky a tam mas udaje o vaze a je tam dost rozdil pres 70kg.ze pritvrdis tlumice tk to je jen na to prvni narazeni ale pak to pustej niz.to uz musi udrzet tvrdsi pero a stabilizator. . . .ja mam hp naladeny vic jak rs na slalom a vrchy tk jsou dost tvrdy,kdyz se opres o blatnik tk se neprohoupne ani 1cm,ale tahly zatacky jde dost na bok mekky pera. . .az dam ty z golfa dam vedet.jinak podle etky se daji najit tvrdsi pera az o 150kg . Z koncernu
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

nerikam ze zrouna mezi rs perama a tdi perama ze je 70kg ale mezi rs a temi co jsem ja koupil...mam sport paket GIV zkratka v etce se da najit cokoli.a ten horsi tlumic jak na cem..proste dlouha tahla zatacka ti tlumic nepodrzi...mam to vyzkouseny na predchozim aute na kterym sem prostridal dobrejch 10 druhu pruzin.....kazdej sam.

vyjádření HPsporting:Kornout píše:Blbost, tlumiče na Superba dělají, dnes jsem se na to ptal, cena stejná jak na Octuli.nogis píše:Poptával jsem tlumiče na Audi A4 8E, takže Superb a bylo mi řečeno 30tis bez DPH...
Dobrý den, tyto tlumiče nejsou identické s Octaviíí, jedná se o jiný
podvozek, potřebujeme od vás vzorky tlumičů, dle nich vám vyrobíme podvozek
přímo na zakázku, cena včetně pružin cca 30.000,- + dph 20%.
Omlouvám se za zpoždení, ale řešili jsme teď velkou zakázku a pan Hušek
neměl čas na další zakázky, pokud nám zašlete tel. obratem se s vámi spojí a
doluví se na dalším postupu.Hengalová HP
ale je to rok zpátky...

VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm