Napsal: 20 srp 2012, 08:03
Jasny ... jak cumim jak se jezdi tady v Cesku tak to z Italie zas tak spatne neni 
Auta, auta, auta..
https://dieselpower.cz/forum/
tak to máš pravdu, z česka bych auto taky nechtěl.. už jen proto že na to šahala ruka českého mechanika.. a těch je normálních hodně máloMiroMNE píše:Jasny ... jak cumim jak se jezdi tady v Cesku tak to z Italie zas tak spatne neni
Doufam, ze vacku originalni ne za 4tis made in KELLY atd...favo píše:Mám golfa z Itálie a Fun naměřil v serii 96kw a 330Nm. Padlo podezření ze strany ladiče - možná vydřená vačka proto tak "málo" koní v serii. Po čipu 164,5 koně a 393,4 Nm. Jezdí to pěkně a po prohlídce motoru po pár tisících najetých km po čipu se vydřená vačka potvrdila. Holt výměna oleje asi napatří u italů k oblíbené činnosti. První vylitý olej byl černý jak vix a celkem špatně teklPři odsávání z tělesa olejového fitru ucpal i 6mm (vnitřní průměr) hadičku jak byl hustý. Vačka už je připravená na výměnu nová a olej měním zatím po 10 000 km. Jezdí to pěkně, žere to málo tak proč spěchat s opravou.
cierny olej = dobry olejfavo píše:Mám golfa z Itálie a Fun naměřil v serii 96kw a 330Nm. Padlo podezření ze strany ladiče - možná vydřená vačka proto tak "málo" koní v serii. Po čipu 164,5 koně a 393,4 Nm. Jezdí to pěkně a po prohlídce motoru po pár tisících najetých km po čipu se vydřená vačka potvrdila. Holt výměna oleje asi napatří u italů k oblíbené činnosti. První vylitý olej byl černý jak vix a celkem špatně teklPři odsávání z tělesa olejového fitru ucpal i 6mm (vnitřní průměr) hadičku jak byl hustý. Vačka už je připravená na výměnu nová a olej měním zatím po 10 000 km. Jezdí to pěkně, žere to málo tak proč spěchat s opravou.
507.00 mam predpisany na BLS DPF ma cakat ze mi zhobluje vacku?TDI tech píše:cierny olej = dobry olejfavo píše:Mám golfa z Itálie a Fun naměřil v serii 96kw a 330Nm. Padlo podezření ze strany ladiče - možná vydřená vačka proto tak "málo" koní v serii. Po čipu 164,5 koně a 393,4 Nm. Jezdí to pěkně a po prohlídce motoru po pár tisících najetých km po čipu se vydřená vačka potvrdila. Holt výměna oleje asi napatří u italů k oblíbené činnosti. První vylitý olej byl černý jak vix a celkem špatně teklPři odsávání z tělesa olejového fitru ucpal i 6mm (vnitřní průměr) hadičku jak byl hustý. Vačka už je připravená na výměnu nová a olej měním zatím po 10 000 km. Jezdí to pěkně, žere to málo tak proč spěchat s opravou.
A pokial tam borci naliali 507.00 tak sa netreba cudovat ze zhoblovalo vacku.
Daj tam 505.01 a men ho po 10.000km a bude pohoda.
Castrol jsem zkoušel na upraveném motoru ve favoritu a po cca 8 000 km se začali ozývat divný zvuky z motoru při vytáčení. Vylil jsem jej a zkusil Valvoline a od té doby byl klid. Ve feldě už jen Valvoline, ale u golfa mi doporučili Mobil a co jsem četl tak je to jedna z těch nej možností. Castrol je dle mě jen předražený olej těžící pouze ze své značky.MiroMNE píše:Ja do tedka jenom Castrol a Castrol ale nejak se po konzultaci s panem doktorem FUN-em ne citim nejlepe gdyz vzm ze tam mam Castrola![]()
pravepodobne predju na SWAG 5w-30 505.01 na zimu to zkusim