Stránka 3 z 4

Napsal: 20 srp 2012, 08:03
od MiroMNE
Jasny ... jak cumim jak se jezdi tady v Cesku tak to z Italie zas tak spatne neni :D

Napsal: 29 srp 2012, 20:10
od favo
Mám golfa z Itálie a Fun naměřil v serii 96kw a 330Nm. Padlo podezření ze strany ladiče - možná vydřená vačka proto tak "málo" koní v serii. Po čipu 164,5 koně a 393,4 Nm. Jezdí to pěkně a po prohlídce motoru po pár tisících najetých km po čipu se vydřená vačka potvrdila. Holt výměna oleje asi napatří u italů k oblíbené činnosti. První vylitý olej byl černý jak vix a celkem špatně tekl :D Při odsávání z tělesa olejového fitru ucpal i 6mm (vnitřní průměr) hadičku jak byl hustý. Vačka už je připravená na výměnu nová a olej měním zatím po 10 000 km. Jezdí to pěkně, žere to málo tak proč spěchat s opravou.

Napsal: 29 srp 2012, 20:19
od Vici
MiroMNE píše:Jasny ... jak cumim jak se jezdi tady v Cesku tak to z Italie zas tak spatne neni :D
tak to máš pravdu, z česka bych auto taky nechtěl.. už jen proto že na to šahala ruka českého mechanika.. a těch je normálních hodně málo

Napsal: 30 srp 2012, 08:27
od TDIfun
favo píše:Mám golfa z Itálie a Fun naměřil v serii 96kw a 330Nm. Padlo podezření ze strany ladiče - možná vydřená vačka proto tak "málo" koní v serii. Po čipu 164,5 koně a 393,4 Nm. Jezdí to pěkně a po prohlídce motoru po pár tisících najetých km po čipu se vydřená vačka potvrdila. Holt výměna oleje asi napatří u italů k oblíbené činnosti. První vylitý olej byl černý jak vix a celkem špatně tekl :D Při odsávání z tělesa olejového fitru ucpal i 6mm (vnitřní průměr) hadičku jak byl hustý. Vačka už je připravená na výměnu nová a olej měním zatím po 10 000 km. Jezdí to pěkně, žere to málo tak proč spěchat s opravou.
Doufam, ze vacku originalni ne za 4tis made in KELLY atd...

Napsal: 30 srp 2012, 09:56
od Vici
jo jasný, má nachystanou origo :)

Napsal: 30 srp 2012, 20:07
od TDI tech
favo píše:Mám golfa z Itálie a Fun naměřil v serii 96kw a 330Nm. Padlo podezření ze strany ladiče - možná vydřená vačka proto tak "málo" koní v serii. Po čipu 164,5 koně a 393,4 Nm. Jezdí to pěkně a po prohlídce motoru po pár tisících najetých km po čipu se vydřená vačka potvrdila. Holt výměna oleje asi napatří u italů k oblíbené činnosti. První vylitý olej byl černý jak vix a celkem špatně tekl :D Při odsávání z tělesa olejového fitru ucpal i 6mm (vnitřní průměr) hadičku jak byl hustý. Vačka už je připravená na výměnu nová a olej měním zatím po 10 000 km. Jezdí to pěkně, žere to málo tak proč spěchat s opravou.
cierny olej = dobry olej

A pokial tam borci naliali 507.00 tak sa netreba cudovat ze zhoblovalo vacku.
Daj tam 505.01 a men ho po 10.000km a bude pohoda.

Napsal: 30 srp 2012, 20:46
od favo
Jo jo vačka je originál žádná druhovýroba.
Olej dávám Mobil samozřejmě 505.01 a měním po 10 000 km. Po výměně vačky zvažuji přejít na 15 000 km interval, ale pokud se mi něco nebude zdát tak zůstanu u 10 000 km. Výměna oleje 2-3x za rok není tak hrozná investice :D

Napsal: 01 zář 2012, 10:15
od MiroMNE
Ja do tedka jenom Castrol a Castrol ale nejak se po konzultaci s panem doktorem FUN-em ne citim nejlepe gdyz vzm ze tam mam Castrola (noteeth)

pravepodobne predju na SWAG 5w-30 505.01 na zimu to zkusim :D

Napsal: 01 zář 2012, 20:48
od dolar100
TDI tech píše:
favo píše:Mám golfa z Itálie a Fun naměřil v serii 96kw a 330Nm. Padlo podezření ze strany ladiče - možná vydřená vačka proto tak "málo" koní v serii. Po čipu 164,5 koně a 393,4 Nm. Jezdí to pěkně a po prohlídce motoru po pár tisících najetých km po čipu se vydřená vačka potvrdila. Holt výměna oleje asi napatří u italů k oblíbené činnosti. První vylitý olej byl černý jak vix a celkem špatně tekl :D Při odsávání z tělesa olejového fitru ucpal i 6mm (vnitřní průměr) hadičku jak byl hustý. Vačka už je připravená na výměnu nová a olej měním zatím po 10 000 km. Jezdí to pěkně, žere to málo tak proč spěchat s opravou.
cierny olej = dobry olej

A pokial tam borci naliali 507.00 tak sa netreba cudovat ze zhoblovalo vacku.
Daj tam 505.01 a men ho po 10.000km a bude pohoda.
507.00 mam predpisany na BLS DPF ma cakat ze mi zhobluje vacku?

Napsal: 01 zář 2012, 22:22
od favo
MiroMNE píše:Ja do tedka jenom Castrol a Castrol ale nejak se po konzultaci s panem doktorem FUN-em ne citim nejlepe gdyz vzm ze tam mam Castrola (noteeth)

pravepodobne predju na SWAG 5w-30 505.01 na zimu to zkusim :D
Castrol jsem zkoušel na upraveném motoru ve favoritu a po cca 8 000 km se začali ozývat divný zvuky z motoru při vytáčení. Vylil jsem jej a zkusil Valvoline a od té doby byl klid. Ve feldě už jen Valvoline, ale u golfa mi doporučili Mobil a co jsem četl tak je to jedna z těch nej možností. Castrol je dle mě jen předražený olej těžící pouze ze své značky.

Napsal: 10 zář 2012, 16:10
od UchoTD
ja len takú nenápadnú otázku,,čo je na tých fiatoch také úžasné? :? Fiat Doblo Multi-Jet pri 90 000km prepálený piest-teda roztopený,100 000 menené vstreky,potom v priebehu 30 000 odišli 2 turbá a jedna hlava ,pravidelné menený olej a servis,kde sa stala chyba? (hm) počul som,že tieto nové fiaty čo sa robia niesu žiadna sláva ..multijet a novšie.. staré dobré TD-čko a JTD vo Fiatoch.

Napsal: 10 zář 2012, 16:53
od Forest
... pres to je odbornik TDItech, na nej smeruj tento dotaz.

Napsal: 13 lis 2012, 16:50
od MiroMNE

Napsal: 13 lis 2012, 19:28
od burek
[/quote]

cierny olej = dobry olej

A pokial tam borci naliali 507.00 tak sa netreba cudovat ze zhoblovalo vacku.
Daj tam 505.01 a men ho po 10.000km a bude pohoda.[/quote]
507.00 mam predpisany na BLS DPF ma cakat ze mi zhobluje vacku?[/quote]

me vydrzela 210tis km ted huml nedavno menil ko hydro a vacka vydrena... ja mam auto od 190tis km a predpokladam ze predemnou lili LL 507.00

Výmena vačky

Napsal: 11 srp 2014, 19:04
od dodox
Zháňam niekoho z Košíc a okolia na výmenu vačky a hydroštelov.
Touran BLS 245tkm. Motor beží v pohode netuším či je vydretá.