Benzina nebo OMV

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

desítky tisíc km s ATD, ASZ, ARL, BRB, BKD... bez sebemenších problémů v létě, v zimě.

to Marek77: škoda VIFu, do B100 nemá význam ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
Breeoom
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 10 bře 2008, 09:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Breeoom »

hansdob píše:MEŘO je dnes uplně v každé naftě.
treba eurooil do nafty bioprisadu nedava, protoze obchoduji s biosrackama i jinde a to co maj dat do nafty proste prodaj jinam. Pak si muzou dovolit prodavat naftu bez bio, takze osobne jezdim na EO plus VIF ...
4l/100km tomu rikam prima spotreba...
Marek 320
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 17 srp 2011, 23:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od Marek 320 »

Nogis:Proč myslíš že škoda vifu?Udajně se to bio rychlejš kazí tak by ji ten vif mohl pomoct ne?
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7568
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

myslíte že má ještě vůbec cenu lít vif? i tady na foru se objevují názory že možná už jsou ty paliva aditivovaná dost?.... nějak u svého auta nepozoruju rozdíl s vifem a bez asi v ničem...
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Vzhledem k tomu, že na VIFu je napsáno "přísada do motorové nafty", zeptal jsem se vloni výrobce na význam přidávání do B100, který s naftou nemá moc společného. Odpověď...

Vážený pane,
máte pravdu, že SDA je nastaven na klasickou motorovou naftu, ale v současné době se bere v úvahu i 7% obsažené biosložky. Úkolem aditiva je stabilizovat přítomné MEŘO proti polymeraci a hlavně udržovat čistotu palivového systému, zejména vstřikovacích trysek. Tuto funkci plní SDA i v čistém MEŘO, ovšem jen do určitého limitu. Naše firma připravuje speciální aditiv pro čistou biosložku pod názvem BIO DIESEL ADITIVUM. V tento moment Vám však nedokáži říci datum, odkdy bude v prodeji. Prozatím používejte SDA k dosažení alespoň částečné eliminace negativního vlivu biosložky na motory Vašich automobilů.

S pozdravem Ing. Antonín Krampol, jednatel VIF, s.r.o.


Ten "určitý limit" je naprosto nic neříkající a beru ho jen jako podporu prodeje. Proč by taky měl psát nekupujte to...

Kvůli mazivosti ho do "oleje" nemá cenu dávat, tam problém není a že stárně nevím kde lidi berou, ale po dvou letech v sudu na něj PD v klidu chrochtaly, navíc mám v garáži na okně (v teple a slunečním světle) tak dvě decky B100 už 3,5roku a stále čekám až se začne kazit. Můžu vyfotit, je to jak čerstvě od pumpy...

takže asi tak ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

natankovalo se do čistého sudu 200L nafty v Olmiku naproti VW, nevím přesně, je tam ale šelka benzinka, do kamecu se nalilo něco a zbylo tam pár litrů, tak jsem dostal od známýho 5l nafty v kanystru od ostřikovačů.

Podotýkám, čistá naafta na první pohled, dovezu to dom, a na spod kanystru plavaly meduzy, něco jako semeno prostě. Když sem to přelil, ucpalo mi to hned sitko, vyfotil jsem to a mužete se podivat,jako semeno prostě, sifl nebo nevím co!

Když sem natankoval vervu na benzině, tak všecko v kanystru žlutý,ale při pelejvání jasně bylo vidět že na šelce to bylo hnusný jak prdel, takový mlíko a verva čirá jak sviňa!

Obrázek
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Je to čarovná kuchyně, kdy se jen tápe. Teď tu mám HDI, kdy natankoval u ONA a motor začal mlátit, patrně přidřená tryska, přitom kdo tam tankuje, je spokojen , žádný problém. U těchle háklivým motorů člověk neví, co se stane a není minuty, kdy je jistota, že se něco neposere. Diesel je dnes "pyšná princezna ", pořád mu něco není recht...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

ThrashTheTrash píše:natankovalo se do čistého sudu 200L nafty v Olmiku naproti VW, nevím přesně, je tam ale šelka benzinka, do kamecu se nalilo něco a zbylo tam pár litrů, tak jsem dostal od známýho 5l nafty v kanystru od ostřikovačů.

Podotýkám, čistá naafta na první pohled, dovezu to dom, a na spod kanystru plavaly meduzy, něco jako semeno prostě. Když sem to přelil, ucpalo mi to hned sitko, vyfotil jsem to a mužete se podivat,jako semeno prostě, sifl nebo nevím co!

Když sem natankoval vervu na benzině, tak všecko v kanystru žlutý,ale při pelejvání jasně bylo vidět že na šelce to bylo hnusný jak prdel, takový mlíko a verva čirá jak sviňa!
Tohle je tak zkurvit vstřiky na PD :x
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Kornout píše:
ThrashTheTrash píše:natankovalo se do čistého sudu 200L nafty v Olmiku naproti VW, nevím přesně, je tam ale šelka benzinka, do kamecu se nalilo něco a zbylo tam pár litrů, tak jsem dostal od známýho 5l nafty v kanystru od ostřikovačů.

Podotýkám, čistá naafta na první pohled, dovezu to dom, a na spod kanystru plavaly meduzy, něco jako semeno prostě. Když sem to přelil, ucpalo mi to hned sitko, vyfotil jsem to a mužete se podivat,jako semeno prostě, sifl nebo nevím co!

Když sem natankoval vervu na benzině, tak všecko v kanystru žlutý,ale při pelejvání jasně bylo vidět že na šelce to bylo hnusný jak prdel, takový mlíko a verva čirá jak sviňa!
Tohle je tak zkurvit vstřiky na PD :x
To na PD bych si dovolil říct že by odešly, ale taky ty kamiony to se sere jak na běžicím pásu, to je nekonečný, z nádrže se furt tahaj kolečka žlutého siflu, protože každej šetří, tankuje řepku, nevím co všecko a pak tohle to má pokousat?To asi ne jako jo. To by zalepilo i rotačku si myslím, snad dvojka golf by to spolkl :D!!

Jako procedil sem to, nalil sem to do golfa v podpisu a pohoda,ale 5L se ztratí v nádrži. Ale to se pak z toho ti lidi mohou posrat když natankujou hovna a pak ty ceny za opravy...vstřiky na PD KO,pak hlava KO a už to jede :D :D :D to ani 100 litrů nepostačí když to je všecko nový.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“