fabia 2 1.9 TDI BLS

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

martin 83
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 30 lis 2012, 12:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od martin 83 »

Obrázek
Obrázek
martin 83
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 30 lis 2012, 12:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od martin 83 »

Obrázek
martin 83
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 30 lis 2012, 12:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od martin 83 »

JENDA T4 píše:bls tam mužeš dát podle mne i z OII
mám za 20.000kč



Tak motor už jezdí :) děkuju
erikb
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 16 dub 2007, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od erikb »

A tie šruby sú z motora BXE 2008 z ktorého vyletela ojnica?
martin 83
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 30 lis 2012, 12:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od martin 83 »

[quote="

erikb"]A tie šruby sú z motora BXE 2008 z ktorého vyletela ojnica?[

Ty šrouby jsou z BLS z kterého vyletěla ojnice.
rami
Aktivista
Příspěvky: 1687
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

dneska jsem sylsel od mechanika ze Skodovky,ze se to pridira pry na pisnich cepech a proto to pak udela takovou paseku.
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
rami
Aktivista
Příspěvky: 1687
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

martin 83 píše:ojnice se podívala blokem ven :) prý jsou tam z fabriky přetažené šrouby na ojnici :(
jaky olej - znacka oleje tam byl v tom motru ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Nedivím se, když vidím ty šrouby..martin 83 - ty jsou opravdu z ojnice? Vždyť nemají tělo, ty jsou tak na regál do skladu. Asi jsem zaspal dobu, tohle je nějaká moda, v nové sadě SKF na rozvody jsou pevnostní šrouby na kladky atd. a taky nemají tělo, jako ty original..Tak je nenamontuji, radši dát ty staré z prvovýroby, které mají 100000 km..Už na pohled kvalita neodpovídá požadavkům na tyto šrouby.. :(
Chtělo by je zkusit přeříznout pilkou...
nepropadat panice...
big.boby
Přispěvovatel
Příspěvky: 214
Registrován: 14 čer 2010, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: plzeňský kraj

Příspěvek od big.boby »

no taky mám BLS - 203000km...co teď? čekat, opravit?
Octavia III, 1,4FSi, 110kW, r.v. 09/2016
martin 83
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 30 lis 2012, 12:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od martin 83 »

rami píše:
martin 83 píše:ojnice se podívala blokem ven :) prý jsou tam z fabriky přetažené šrouby na ojnici :(
jaky olej - znacka oleje tam byl v tom motru ?
auto má najeto 178 000 a pán ke mě jezdí rok ,takže nevím co tam dávali před tím ,ale já dávam jen Mobil a za osm let žádná reklamace.
martin 83
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 30 lis 2012, 12:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od martin 83 »

jericho-3 píše:Nedivím se, když vidím ty šrouby..martin 83 - ty jsou opravdu z ojnice? Vždyť nemají tělo, ty jsou tak na regál do skladu. Asi jsem zaspal dobu, tohle je nějaká moda, v nové sadě SKF na rozvody jsou pevnostní šrouby na kladky atd. a taky nemají tělo, jako ty original..Tak je nenamontuji, radši dát ty staré z prvovýroby, které mají 100000 km..Už na pohled kvalita neodpovídá požadavkům na tyto šrouby.. :(
Chtělo by je zkusit přeříznout pilkou...
jj z ojnice. dneska asi šetří opravdu na všem :D.dobrý nápad zkusím do nich říznout pilkou.jenom se bojím co uvidím.
martin 83
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 30 lis 2012, 12:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od martin 83 »

[quote="rami"]dneska jsem sylsel od mechanika ze Skodovky,ze se to pridira pry na pisnich cepech a proto to pak udela takovou paseku.[/quo

Zítra kouknu na ty zbylé tři písty a podívam na ty čepy.
erikb
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 16 dub 2007, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od erikb »

Som zvedavy na tie piesty!
erikb
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 16 dub 2007, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od erikb »

martin 83 píše:
JENDA T4 píše:bls tam mužeš dát podle mne i z OII
mám za 20.000kč



Tak motor už jezdí :) děkuju
Martine a ten motor čo už jazdí tiež ste tam menili tie šruby? alebo ste len vymenili motor a nechali ste pôvodne ojnične šruby čo tam boli.
poprípade ak ste vymenili šruby tak ma zaujíma či tiež boli pretiahnuté a ktorý rok výroby motora to bol.
martin 83
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 30 lis 2012, 12:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od martin 83 »

erikb píše:
martin 83 píše:
JENDA T4 píše:bls tam mužeš dát podle mne i z OII
mám za 20.000kč



Tak motor už jezdí :) děkuju
Martine a ten motor čo už jazdí tiež ste tam menili tie šruby? alebo ste len vymenili motor a nechali ste pôvodne ojnične šruby čo tam boli.
poprípade ak ste vymenili šruby tak ma zaujíma či tiež boli pretiahnuté a ktorý rok výroby motora to bol

šrouby zůstali původní.majitel nechce pustit ani korunu navíc.prý auto prodá :D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“