Koukám že jsi z ČB...
Ve Future jsem dělal 9 let, skončil jsem loni v září a docela mě mrzí co na ně slyšim za hlášky ze všech koutů. Dělaj si jen ostudu. Když to člověk vidí z venku, tak je to fakt mazec. Stačí dva technici, který stojej zato a může se snažit kdo chce a jak chce.
Ale k tématu, 1,3 s tím má problém... Byla na to i svolávačka, protože jednotka indikuje žádost o výměnu oleje při vypočítaný degradaci.
Nicméně tento flash nepomohl a auta, co se pohybujou jen po městě, jezdily s blikající kontrolkou mazání klidně po 5tis kilometrech... Verze euro 5 měli DPF hned za turbem aby se zkrátil proces regenerace, což pomohlo.
Ten únik nafty z čerpadla do oleje je opravdu možný, čerpadlo je poháněné napřímo od vačky a několikrát jsem řešil, že pouštělo gufero a nafta tekla do oleje. Nicméně jestli máš čerpadlo po opravě, dala by se tato příčina teoreticky eliminovat. Mohu Ti zjistit to odstranění filtru, ne od všeuměla, ale od odborníka. V pondělí mi zavolej 732506125, já zavolám jemu a zjistím co a jak...
Každopádně kolísání otáček by mohl dělat EGR. Odcházeli ...
Nastartuj, nech motor běhat, dokud nebude stav EGR zavřený a dej sem hodnotu reálněho množství nasávaného vzduchu, při zavřeném egru...
1,3 JTD s DPF - přibývá olej
Moderátoři: šulda, Moderátoři