1,3 JTD s DPF - přibývá olej

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Registrován: 25 lis 2007, 11:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od pajda »

Koukám že jsi z ČB...
Ve Future jsem dělal 9 let, skončil jsem loni v září a docela mě mrzí co na ně slyšim za hlášky ze všech koutů. Dělaj si jen ostudu. Když to člověk vidí z venku, tak je to fakt mazec. Stačí dva technici, který stojej zato a může se snažit kdo chce a jak chce.
Ale k tématu, 1,3 s tím má problém... Byla na to i svolávačka, protože jednotka indikuje žádost o výměnu oleje při vypočítaný degradaci.
Nicméně tento flash nepomohl a auta, co se pohybujou jen po městě, jezdily s blikající kontrolkou mazání klidně po 5tis kilometrech... Verze euro 5 měli DPF hned za turbem aby se zkrátil proces regenerace, což pomohlo.
Ten únik nafty z čerpadla do oleje je opravdu možný, čerpadlo je poháněné napřímo od vačky a několikrát jsem řešil, že pouštělo gufero a nafta tekla do oleje. Nicméně jestli máš čerpadlo po opravě, dala by se tato příčina teoreticky eliminovat. Mohu Ti zjistit to odstranění filtru, ne od všeuměla, ale od odborníka. V pondělí mi zavolej 732506125, já zavolám jemu a zjistím co a jak...
Každopádně kolísání otáček by mohl dělat EGR. Odcházeli ...
Nastartuj, nech motor běhat, dokud nebude stav EGR zavřený a dej sem hodnotu reálněho množství nasávaného vzduchu, při zavřeném egru...
Peta
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 23 led 2006, 14:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Č: Budějovice

Příspěvek od Peta »

Pajdo, děkuji moc za odpověď i telefon, poslal jsem ti SZ
Peugeot 208 Allure 1,6 BlueHDi 2015
Citroen C5 Break HDi 100kW Exclusive, navi, jbl, afil 2005
Grande Punto 1,3JTD 66kW,6°,dualAC,B&M 2008 -out
Punto 1,9JTD 6AB,AC 63kW 2003 - out
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“