Já také reagoval č.2. možná jak jsem četl dohromady , tak jsem si něco omylem přivlastnil, souvisí to s telefonátem a s tím, že já osobně nedávám telefon z ruky a i při jednáních mám pauzu na oběd, či toaletu....pro Reeshu...
To Vici , nevím jak souvisí budíky s krabičkama , ale když jsi to už narazil, je to už 12 let co jsem se zabýval budíky.
A to v době kdy na to nebyly žádné kablíky, kdy neexistovalo zřejmě ani toto fórum a kluci jako ty močili ještě do plínek.
Na internetu nic nebylo, a nezbývalo než na všechno přijít sám.
Naftové budíky se do 300 nevyráběly a ani tvoje auto nejede víc jak 250.
Do těchto km, ukazují budíky prakticky stejně. Bohužel ani já neměl Golfa který by takto rychle jezdil, tudíž jsem přepis neměl jak odzkoušet.
Dále je to už jedno a větší odchylka vzniká už jen díky tolerančnímu rozptylu VW. Budíky jsou vždy navrženy tak aby ukazovaly více než je skutečná rychlost.
Navíc se opět cpeš do něčeho, čemu nerozumíš, ostatně jako hodnně ostatních. Myslím, že už jsi někde kritizoval zda umím , či neumím brzdit.
Kup si brzdu a zkoušej. Stejně tak pokud jsi vyřešil budíky, tak OK, ale už trošku pozdě.
To sub3zero.. Zatím řeším kde vůbec tyto jednotky sehnat levněji než nové.
Těžko budu zkoušet na autě zákazníka. Ale radši přiznám, že neumím než dát někomu na auto jakoukoliv škatulku.
Krabičky které jsem brzdil byly od ISR, takže předpokládám, že když k nim byla i faktura, že se opravdu jednalo o MTM.
Krabičky se dobře montují a kasa cink, hlavně , že zákazník zaplatí.
Navíc, žádná krabička nemá samostatný diagnostický výstup takže v autě pořád načteš pouze orig. data. Jaká je tedy zpětná kontrola.
Navíc cena versus výkon je hodně nadsazená i kdyby škatule byla od pána boha. A to ještě záleží na korektnosti brždění.
Pokud někdo máte tuto úpravu rád odbrzdím , dá se porovnat i Jarov .
V případě, že ty tři koně navíc byly dány závadou na autě/ org jsem neměřil/, tak to opět nepotvrzuje DP teorii o tom, že nová auta není třeba kontrolovat , či diagnostikovat.
Graf dám na Ulozto
http://ulozto.cz/xfZT3W2b/mtm-jpg
Korekce na max a v DIN, slabší je první verze a více po nastavení na max v DE.