Stránka 3 z 4
Napsal: 09 pro 2013, 17:20
od milansilvia
Ján Horosz píše:milansilvia: Treba vyskusať pružnosť 60-160 na 4-ke potom napiš

Ja som nepisal o pruznom zryxleni, viem ze na pruzne by som ho dal (-:
Napsal: 09 pro 2013, 17:39
od brankar30
tak si vsetci kupte japoncov..a ja furt budem mat nemca...

Napsal: 09 pro 2013, 18:38
od dolar100
vilozx6 píše:dolar100 píše:vilozx6 píše:
No ono z 0-100km ťa dá veľa áut dole, resp. sa ťa drží ako kliešť. Keď som mal cca 380Nm vedľa mňa išla HTP Fabka a normálne držala krok po ďalšiu križovatku. Max som tam mohol mať 80km/hod.
Tak si asi nezavodil nesiel na plno alebo nevies jazdit

ved uz v 2000 ot si musel mat dvojnasobny vykon ako ma HTP v maxime. Musis odletiet ked podrzis otacky v pasme max krutiaku ak mas trakciu....
Aha neviem jazdiť, asi máš pravdu. Poraď mi nech sa naučím. Jazdím 23rokov. Vyše melka km bez nehody, okrem motorky a neviem jazdiť.

Ked sa stretneme ta naucim

uz ta ziadne HTP neda dolu...
Lebo typujem z vesteckej gule zrychlenie tvojho 380 Nm auta na 8sekund a HTP na 16sekund na 100.... Včul buc mudry

Napsal: 09 pro 2013, 20:45
od vilozx6
Ked sa stretneme ta naucim

uz ta ziadne HTP neda dolu...
Lebo typujem z vesteckej gule zrychlenie tvojho 380 Nm auta na 8sekund a HTP na 16sekund na 100.... Včul buc mudry

[/quote]
Neber všetko vážne, čo píšem. G4 som meral za nejakých 10s na 17 elektródoch. Bude nové turbo , malo by to byť lepšie. A nenapísal som, že HTP ma obehlo. Mohlo to byť z 0-60km a už bola ďalšia križovatka. Proste neutiekol som ako som si to predstavoval, po státisíc €urových investíciách. Učíť ma nemusíš. Blava -Vranov - 3hodiny 50min - dvaja svedkovia, tankovanie v Ba kvôli time odchodu. Tankovanie VT, kvôli príchodu. no z takých frajerin som už dávno vyrástol.
Napsal: 09 pro 2013, 21:40
od jericho-3
Mě by stačil na ty vaše KW a obrovské kroutáky Fiat 128 1300 ccm se 75 HP , který to dělal za 10, 4 . A to bych to netůroval aby se mi probudilo turbo, ale z volnoběhu..Říkalo se mu bomba z Turína..A byl by bez chipu...

Napsal: 09 pro 2013, 22:09
od dolar100
Tak ja by som vytiahol motokaru 125 cm 6gang s 50 konmi
vilozx6: dufam ze vidis tych smajlov takze to pisem s nadsazkou....
Napsal: 09 pro 2013, 22:21
od vilozx6
Mal som TRABANT myslím, že 50Nm 25koní, kam sa hrabete, s Fiatom a motokárami. To bol stroj. Išlo to na gazolín, acetón, technický benzín, cyklohexan, všetko sa riedilo, čo sa našlo akurát v zime som potreboval 3/4kabát, zateplené rukavice a čiapku. Nechcelo sa mi rozoberať palubovku, odpájať klímu. Zrejme vadný radiátor.

Napsal: 09 pro 2013, 22:34
od vilozx6
vilozx6: dufam ze vidis tych smajlov takze to pisem s nadsazkou....[/quote]
dolar100": v poho, veď som nič také nepísal, aby som sa ťa dotkol. Už sme tu raz riešili, že veľa neupravených áut sa drží pri akcelerácia ako kliešte. Kw majú ako vrtačka, ale jsou ti v patäch. Výkon a Nm skôr cítim od 100km hore. Ale nechám sa prekvapiť čo BH naladí s novým VB. Brankar30 mal myslím 401Nm, ja 460 a mne sa zdálo, že jeho lepšie akceleruje. Žiaľ sme to nikdy nemerali.

Napsal: 09 pro 2013, 22:36
od Sayllo
vilozx6 píše:Mal som TRABANT myslím, že 50Nm 25koní, kam sa hrabete, s Fiatom a motokárami. To bol stroj. Išlo to na gazolín, acetón, technický benzín, cyklohexan, všetko sa riedilo, čo sa našlo akurát v zime som potreboval 3/4kabát, zateplené rukavice a čiapku. Nechcelo sa mi rozoberať palubovku, odpájať klímu. Zrejme vadný radiátor.

No, tam uz tej HTPčke rastu sance

Napsal: 10 pro 2013, 09:08
od jericho-3
S tím Trabantem máš vilozx6 pravdu, seděl jako přibitý a když měl člověk nohu v kufru a neslevil mu, měl to nejradějí a ani moc nestíhal kouřit. Na trojkách silnicích mu klobouci ve škodovkách jen překáželi..
Ale tady původně se jednalo o souboj Mazdy a Golfa, proto i přirovnání s Fiatem a jeho "slabým" motorem s karburátorem versus chrochtákem s turbem řízeným ŘJ. je na místě. Dodnes vzpomínám na velkém kopci, kde dodnes jezdím, kolik jsem měl nahoře s Fiatem /pouze 1100ccm/a kolik tam mám dnes s různými vozy, když to provoz dovolí a novodobý motor se prokouše různými omezeními moderní doby a konečně se pořádně roztočí.. ..Ale takových přirovnání by mohlo být mnoho.

Napsal: 10 pro 2013, 09:41
od vendysp
jericho-3 píše:S tím Trabantem máš vilozx6 pravdu, seděl jako přibitý a když měl člověk nohu v kufru a neslevil mu, měl to nejradějí a ani moc nestíhal kouřit. Na trojkách silnicích mu klobouci ve škodovkách jen překáželi..
Ale tady původně se jednalo o souboj Mazdy a Golfa, proto i přirovnání s Fiatem a jeho "slabým" motorem s karburátorem versus chrochtákem s turbem řízeným ŘJ. je na místě. Dodnes vzpomínám na velkém kopci, kde dodnes jezdím, kolik jsem měl nahoře s Fiatem /pouze 1100ccm/a kolik tam mám dnes s různými vozy, když to provoz dovolí a novodobý motor se prokouše různými omezeními moderní doby a konečně se pořádně roztočí.. ..Ale takových přirovnání by mohlo být mnoho.

jo tak toho trabanta co sedel jako pribity prevratila manzelka na boudu v zatacce

Napsal: 10 pro 2013, 09:54
od burton.b22
Mohu potvrdit meli jsme několik fiatu 128 sport cupe a ten poslední měl motor 1500ccm a dvojtý karburator. Jelo to opravdu moc hezky

Napsal: 10 pro 2013, 17:47
od brankar30
vilozx6 píše:vilozx6: dufam ze vidis tych smajlov takze to pisem s nadsazkou....
dolar100": v poho, veď som nič také nepísal, aby som sa ťa dotkol. Už sme tu raz riešili, že veľa neupravených áut sa drží pri akcelerácia ako kliešte. Kw majú ako vrtačka, ale jsou ti v patäch. Výkon a Nm skôr cítim od 100km hore. Ale nechám sa prekvapiť čo BH naladí s novým VB. Brankar30 mal myslím 401Nm, ja 460 a mne sa zdálo, že jeho lepšie akceleruje. Žiaľ sme to nikdy nemerali.

[/quote]
skoda ze sme nestihli..

Napsal: 10 pro 2013, 18:06
od subz3ro_tdi
dolar100 píše:Atmosfera moze len snivat o Nm tdi

Myslis?

Napsal: 10 pro 2013, 22:33
od Lesterjs
vilozx6 píše:Ked sa stretneme ta naucim

uz ta ziadne HTP neda dolu...
Lebo typujem z vesteckej gule zrychlenie tvojho 380 Nm auta na 8sekund a HTP na 16sekund na 100.... Včul buc mudry

Neber všetko vážne, čo píšem. G4 som meral za nejakých 10s na 17 elektródoch. Bude nové turbo , malo by to byť lepšie. A nenapísal som, že HTP ma obehlo. Mohlo to byť z 0-60km a už bola ďalšia križovatka. Proste neutiekol som ako som si to predstavoval, po státisíc €urových investíciách. Učíť ma nemusíš. Blava -Vranov - 3hodiny 50min - dvaja svedkovia, tankovanie v Ba kvôli time odchodu. Tankovanie VT, kvôli príchodu. no z takých frajerin som už dávno vyrástol.[/quote]
to je dobre Vilo, že si s toho už vyrástol:
http://www.youtube.com/watch?v=Ix-sD1lkKgo