Stránka 3 z 4
Napsal: 07 říj 2014, 17:37
od fiorhy
http://ulozto.cz/xv8fuAFm/7-10-14-01-001-003-011-csv je tam 5logů,loguju sám a bohužel v provozu tak to stojí za klobásu.[/url]
Napsal: 08 říj 2014, 10:26
od fiorhy
nikdo nic?
Napsal: 08 říj 2014, 12:58
od gabo00000
moj osobny nazor je ze je to softwareovy problem
Napsal: 08 říj 2014, 14:21
od fiorhy
pokud je to sw problém tak v tom případě už z továrny,protože to dělalo i na seriovým turbu bez sw a kvůli tomu se měnilo turbo
Napsal: 08 říj 2014, 14:29
od acryll
odchod nahrat originalny soft a nalogovat, regulacia v ECU sa podla mna sprava nestandardne, priebeh nastavovania regulacneho ventilu si predstavujem trochu inak
edit: a take zakladne veci ako hadicky a N75 su ok?
Napsal: 08 říj 2014, 15:10
od fiorhy
Hadičky nové,n75 nová-pierburg,komplet sání od turba až k hlavě nové,vše otlakovano.taky mi přijde,že regulace podle grafu maká jak když nemaká,resp. má strašný zpoždění.zkusím ještě jinou ecu.
Napsal: 08 říj 2014, 21:23
od jirka.p
a co zmerit podtlak na posilovaci ? jestli mas v systemu dobrej podtlak ?
Napsal: 09 říj 2014, 06:58
od fiorhy
Kdyby byl špatně podtlak tak by to ani nebrzdilo ne?a brzdí to parádně,pedál jde z lehka i když třeba 4x rychle šlapnu jde krásně
Napsal: 09 říj 2014, 09:05
od PetrSs
fiorhy píše:Kdyby byl špatně podtlak tak by to ani nebrzdilo ne?a brzdí to parádně,pedál jde z lehka i když třeba 4x rychle šlapnu jde krásně
Taky mi to brzdilo dobře a přefukovalo turbo..vyměnila se vakuová pumpa a je klid
Napsal: 09 říj 2014, 13:22
od fiorhy
ale stejně,i podle grafu je vidět,že regulaci to tak nějak nezajímá,resp. až se zpožděním cca 2s teprve ECU začne řešit problém a ve finále je z toho je křivka jak při zemětřesení.
Napsal: 09 říj 2014, 22:19
od jirka.p
zmer si podtlak na ovladani banky. jestli mas dobrej podtlak v systemu. staci ti jen budik pak se bude dal resit.
Napsal: 10 říj 2014, 11:57
od fiorhy
Kdyby byl špatně podtlak tak to přece nijak neovlivní chování ECU
Napsal: 10 říj 2014, 13:24
od jirka.p
fiorhy píše:Kdyby byl špatně podtlak tak to přece nijak neovlivní chování ECU
tak budto spatnej SW a nebo opravdu ten podtlak...nekolikrat jsem to resil a nekdy to bejva uplna blbost u ktere se rekne ze tim to prece nemuze bejt.
Napsal: 10 říj 2014, 14:49
od fiorhy
nemám budík na podtlak,resp.ten co používám na tlak turba tak umí i - a když jsem ho připojil tak ukazoval -1b (+-0,1)
Napsal: 10 říj 2014, 21:35
od Bill
jirka.p píše:zmer si podtlak na ovladani banky. jestli mas dobrej podtlak v systemu. staci ti jen budik pak se bude dal resit.
a kolik by měl být ten podtlak na baňce při volnoběhu? řeším podobnou věc na O II motor BKD...