Vysoká spotreba po výmene rozvodov motor BLS Octavia 2

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

to v některých budějckých autorizákách taky letí ladit to na nulu všechno. Zkus tam dát -3,7 až -4,2.

U motoru BJB můžou být hodnoty jiný, nemá excentrický rozvodový kolečko na klice, ale většinou vychází taky na -2,5. Kámoš u BXE z roku 2010 to má od novoty na 0 přesně
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Kocina
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 08 čer 2015, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kocina »

Mal som tam aj -5,9 ked sme to ladili a nemohli sa trafiť aj tak to nic nepomohlo :-D
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

5,9 to už je mám pocit mimo rozsah měřených hodnot,to už jsi tam měl moc.
Vydřenou vačku a hydra by jsi poznal že by to pufalo do sání.
Jinak to jezdí cca stejně jako když je OK.
Pokud to před rozvodama bylo ok, tak vačkou to nebude,ale nic za to nedáš když shodíš dekl, koukneš na záslepky a rovnou seřídíš vstřiky
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Kocina
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 08 čer 2015, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kocina »

vstreky podla diagnostiky mam o.k. alebo to serízení spočíva v necem inačím? Ked tak poprosím o návod, díky
Obrázek
Kocina
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 08 čer 2015, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kocina »

Vačka skontrolovaná, záslepky na svojom mieste, aj ked tie v prostriedku sa mi moc nepáčili. Neviem či to opraviť alebo ešte tesní tak ako má. Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Kocina
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 08 čer 2015, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kocina »

Náhodu som objavil aj toto, motor zostal natočený tak, že som si to hned všimol, netuším kto to zohol, ale určite to musí byť narovno, tak som to vyrovnal, al emoc sa nezmenilo, zajtra skusim dať rozvody na 0,0 a uvidím čo sa stane. Myslíte si že práve ohnutie toho rubka mohlo spôsobovat tu spotrebu? Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
White
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 25 pro 2013, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Ve Smogu

Příspěvek od White »

Príjde mi že na první a třetí fotce jsou vidět kovové piliny?
Rozvody na PD jsem dělal 3x a 3x to bylo na passatech 96Kw před vymenou sem ochylku neřešil rozvody na polské přípravky :) a ochylka byla 0,5 - 0,9 vždy sem to doladil vagem na přesnou 0 a starty na drnc pěkný zvuk a žáden problém. Je fakt že sem ale nějak nesledoval spotřebu na volnoběh ale byli to stali zakaznící a ti by okamžite hlásili kdyby se jim něco nezdálo takže za mě bych hledal problém spíš v regulaci altíku jak tu někdo psal.

A ještě mě napadá když zapneš všechny spotřebiče stoupne spotřeba na volnobeh ještě víc? Pokud jo tak to zase regulace altiku nebude protože kdyby valil pořad na plno tak se to zapnutím spotřebiců nějak nezmení a potřeba by zustala stejna. Ale to je jen má doměnka spíš by mě znepokojovaly ty kovové piliny na fotce pokud to není jen nějaky odlesk ale mě se nezdá.

EDIT:
Omlouvám se za dva příspěvky nějak se mi sekl net.

Ted mě ještě napadlo v jakém stavu máš hydroštely takové kovové piliny sem s už videl a byly to právě nadzdvihátka v čudu uplně vydřené.
Kocina
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 08 čer 2015, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kocina »

Nene kovove piliny to nejsu, to boli žmolky z papierovej uterky ktorou som utieral dosadaciu plochu na tesnenie ventil deklu, altik som mal odpojený a nerobí to on, spotreba stupla ked som zapol svetla a výhrev a aj pri pustenej klime, dneska to skusim nastaviť na 0,0 a uvidím čo to spraví. Neviem jak moc to mohol ovplivnit ten vyhnutý zúbok na vačkovom kole. Ale dúfam ze to bolo tým.
Kocina
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 08 čer 2015, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kocina »

Obrázek

A ted babo raď (wallbash) (wallbash) (wallbash) dalšia planovaná kontrola baterky, ukostrenia motora a kontrola všetkých silových vodičov. Možné podozrenie na prechodový odpor a altík sa to snaží dotočiť...
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

ten zubok stym nemá absolútne nič.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
White
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 25 pro 2013, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Ve Smogu

Příspěvek od White »

zkoušel jsi seřidit vstřiky? Dotahnou na max a povolit o 225stupnu?
A v jakém stavu je volnoběžka na altíku?
Shod remen s skus potočit s každou kladkou jestli neni přidřená něbo nemá některá nadměrný odpor
Kocina
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 08 čer 2015, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kocina »

Díky za radu, volnobežku sem skúšal minulý týden je v porádku, ide lahko, ale vstreky sem nenastavoval lebo si na to sám netrúfam už mi to tu jeden krát radili takze to asi nechám nastavit, alebo poprosím nejaký návod jak na to. Teraz sem skusal tu dlhodobejší spotrebu a vypadá to celkom dobre do práce som jazdil za 5,2 -5,5 je to sice krátka trasa ale jezdil sme normálne, zádné závodení ani eko jízda. Takze mna sere už len ta spotreba na volnobeh,
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

vstreky nastavíš tak,že dane vahadlo bude čo najviac zatlačené
povolíš kontra maticu a červika zatiahneš na dotyk,budeš cítit kedy je dost
.nasledne červíka pootočíš nas5 o 180° a zatiahneš kontrovaciu maticu stým,že si budeš pridržiavat červíka aby sa nepootočil pri zatiahnutí matice.
ked je pridretá volnobežka na altiku tak zvykne lomcovat remenom hore dole,kmitá ako besný.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Kocina
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 08 čer 2015, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kocina »

Remen ide pekne hladko napínák sa ani nepohne, takze tam to urcite nebude, a to nastavenie sice vyzerá jednoducho ale ako potočím motor ked mám zdvihák, na favorite sa nastavovali ventily, tak ze sa dalo jedno kolo na hever, zaradila sa trojka a točilo sa kolom aby sa pretočil motor, neviem či mozem takýto postup aplikovat aj na octavii, skorej to asi nechám nejakému mechanikovi, alebo na to niesu nejaké mierky? ktoré by sa pod to zasúvali? Je to len o tom zatlačení a pootočení naspäť?

Ešte som zabudol, dneska pri teplom štarte sa ozvala rana, a otriaslo celým autom, také škubnutie ale potom chytil v pohode. Dočítal som sa o tom že bude špatná baterka čo by vysvetlovalo aj tú záťaž na motor, lebo si myslím že alternátor sa stále snaží dobíjať, baterka je neviem ako stará ani v akej je kondícii, takže sa problém možno vyriešil, než však kúpim novú urcite chcem pomerať akým prúdom dobíja.
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Ja sa len spytam. Riesi sa tu problem v realnej spotrebe alebo len co ukazuje palubak.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“