Napsal: 16 bře 2016, 21:49
Nepamatuju si uz presne ceny.....ale aspoň zhruba to zkusím :
- materiál, vareni tigem , spony, hadice, IC , příruba na parohy + příruba na čidlo tlaku, a práce mě vysly na nějakych +-12tisic.
- ale casem sem zjistoval ze spony trhají hadice, mezi prirubou a parohama uchazí tlak (nebylo tam dane zadne tesneni) , vedení narazelo do kastle auta, a nebyl tam danej poradnej pruznej spoj kvůli pohybu motoru při zatezi. Takže sem si pak všechno musel predelat stejne sám.
- takže navíc sem musel koupit ty věci co sem psal uz vyse (hadice, redukce, spony) = 2950,- , vyrobit tesneni na parohy +-50,- , vedeni poupravit a nechat znovu prevařit (nedelal sem to uz tam kde to bylo delano puvodne) to me vyslo na nejakych 1000,-.........a samozrejme nejaka ta hodina práce při znovu rozdelavani a skladani zpet do auta. + samozrejme řezací a brousici a další spotební materiál.........
Takže sem tím projebal asi +- 4500,- a spoustu casu navíc. A to nepocitam projedzenej benzin z auta pritelkyne když sem to všechno objizdel a zarizoval a shanel a samozřejmě poštovný.
Můj zaver je ten ...že se proste nevyplatí šetřit na těhle vecech a proste to rovnou udelat poradně. A nebo to dat nekomu udelat poradne.
Moje zkušenost, ale na druhou stranu sem rad ze sem si tim prosel protože me to nakoplo do dalsich úprav a ted uz vím jak se k hodne vecem postavit z te spravne strany. Chybami se clovek učí....boužel.
omlouvam se za chyby ale ty opravdu neřeším
- materiál, vareni tigem , spony, hadice, IC , příruba na parohy + příruba na čidlo tlaku, a práce mě vysly na nějakych +-12tisic.
- ale casem sem zjistoval ze spony trhají hadice, mezi prirubou a parohama uchazí tlak (nebylo tam dane zadne tesneni) , vedení narazelo do kastle auta, a nebyl tam danej poradnej pruznej spoj kvůli pohybu motoru při zatezi. Takže sem si pak všechno musel predelat stejne sám.
- takže navíc sem musel koupit ty věci co sem psal uz vyse (hadice, redukce, spony) = 2950,- , vyrobit tesneni na parohy +-50,- , vedeni poupravit a nechat znovu prevařit (nedelal sem to uz tam kde to bylo delano puvodne) to me vyslo na nejakych 1000,-.........a samozrejme nejaka ta hodina práce při znovu rozdelavani a skladani zpet do auta. + samozrejme řezací a brousici a další spotební materiál.........
Takže sem tím projebal asi +- 4500,- a spoustu casu navíc. A to nepocitam projedzenej benzin z auta pritelkyne když sem to všechno objizdel a zarizoval a shanel a samozřejmě poštovný.
Můj zaver je ten ...že se proste nevyplatí šetřit na těhle vecech a proste to rovnou udelat poradně. A nebo to dat nekomu udelat poradne.
Moje zkušenost, ale na druhou stranu sem rad ze sem si tim prosel protože me to nakoplo do dalsich úprav a ted uz vím jak se k hodne vecem postavit z te spravne strany. Chybami se clovek učí....boužel.
omlouvam se za chyby ale ty opravdu neřeším

