Napsal: 15 říj 2016, 07:27
Pod to se podepisuji a sdilim stejny názor.Vystihnul jsi to naprosto presne.Tomas6 píše:Zaujatá nezaujatá.... Asi jak kdo.Ale to že cokoliv mimo VW group jsou jebky mi nikdo nevymluví.Netvrdím že VW je nějaká extra třída,ale aspoň ti konstruktéři při práci trochu mysleli.Naše nová dceřinná společnost má právě hlavně rencky megany a to 1,5dci.A když srovnám výměnu oleje a filtrů na octě či fabii s tím žabožroutem... Olejový filtr pod hadicema od klimy, že tam ruku nestrčíš aby ses nepopálil o chladič s tím že ti z něj olej teče po motoru a kabeláži,4 druhy palivového filtru na který není skoro ani vidět,3 druhy pyláku který je schovaný líp jak korunovační klenoty na pražském hradě,nalevaci hrdlo oleje stejné s měrkou po vzoru p 309 1,9d takže po nalití oleje čekat půl hodiny abych mohl změřit kolik toho oleje tam vůbec je.Zadní kotouč jen s ložiskem za cenu komplet brzd na moji octu. Naštěstí se na tom dělá jen běžný servis,protože tam vedení má rozum a při 200 tis km to pošlou do světa. Nedokážu si představit že by ty auta měly vydržet těch 400-500 tis km jak ty VW co máme u nás.
Jako beru že z úhlu pohledu majitele co dal za nové auto půlku toho co by dal jinde a najezdí 5000km ročně to byl skvělý kup,proč ne,ale do baráku by mi to nesmělo.
