Napsal: 27 říj 2016, 13:32
Ahoj - mnoho let používám přípravek Prolong.Ruda
někdo tomu říká testování a někdo reklama.Atomium testovali v Autosalonu na dvojkovém Superbu, stačí na Youtube zadat "atomium" a to video tam lehce najít i s výsledky před a po.
Jedna lahvička pro náplň oleje 2-7litrů, 7-10 dvě.Ale s těma fázema máš pravdu, na netu to není moc šťastně uvedeno a nedá se na 100% říct, zda je to tak, nebo jinak.V návodu co je u aditiva už je to napsáno lépe, tam je jasně napsáno, že pro fázi I i II i III se používá stále stejný produkt pod stejným názvem.Ale při objednání jsem se na to také raději zeptal obchodníka.dury2 píše:někdo tomu říká testování a někdo reklama.Atomium testovali v Autosalonu na dvojkovém Superbu, stačí na Youtube zadat "atomium" a to video tam lehce najít i s výsledky před a po.
Mně třeba vadí, že jsem nikde nenašel, jestli na I. a II. fázi používám stejný výrobek, tedy stejné balení a pak jsem také nikde nenašel poměr,jak to míchat do oleje.
Toledak píše:dury2 píše:u militecu je napsáno made in USA, do výměny mám 6500 tak zapisuji spotřebu a snamžíme se tankovat jen OMV
A kupodivu na krabičce není napsáno "made in China", ale "made in Czech republic".
Pitris píše:Snad se nebude Luboš T. zlobit když zde napíši jeho poznatky s Atomiem (nevím ale
jestli přesně s tímto). Jako majiteli e-shopu mu to distributor (a celkem nevybíravě) před
nedávnem nabízel. Tak to vzal do laboratoře. Co si pamatuji, tak první co ho upoutalo
bylo že vzorek mezi dvěma sklíčky jakoby "vrzal" - pevné částice v tom A další že průměr oněch částeček byl okolo 60-ti µm kdežto olejový filtr zachytí nečistoty velké /
malé okolo 10-ti 15-ti µm v průměru.... Takže to "kouzelné" Atomium stejně zůstane ve
filtru Je to absolutně vyhozený peníz; daleko lepší pro motor je častěji měnit olej (ve kterém je všeho tak akorát).
tankuj stále stejné palivo at tě to nepomýlí, řeknu ti že už O,4 při volnoběhu jsem na palubáku neviděl co pamatujuToledak píše:Nové poznatky, od nalití Atomia už jsem ujel cca 500km a na plaubním pc při aktuální spotřebě a stání na volnoběh se z dřívější hodnoty 0,4l/hod přeblikává na 0,3l/hod.Jediné vysvětlení asi je, že se muselo změnit tření v motoru a proto stačí na udržení volnoběhu o trošku méně paliva.
Proč jediný? Taky se jednoduše mohl stát zázrakToledak píše:Jediné vysvětlení asi je, že se muselo změnit tření v motoru a proto stačí na udržení volnoběhu o trošku méně paliva.
Tankuju poslední cca 3roky pořád na jedné čerpačce.Je to moc 0,4 na volnoběh?slovacek.milos píše:tankuj stále stejné palivo at tě to nepomýlí, řeknu ti že už O,4 při volnoběhu jsem na palubáku neviděl co pamatujuToledak píše:Nové poznatky, od nalití Atomia už jsem ujel cca 500km a na plaubním pc při aktuální spotřebě a stání na volnoběh se z dřívější hodnoty 0,4l/hod přeblikává na 0,3l/hod.Jediné vysvětlení asi je, že se muselo změnit tření v motoru a proto stačí na udržení volnoběhu o trošku méně paliva.
nebo takšulda píše:Proč jediný? Taky se jednoduše mohl stát zázrakToledak píše:Jediné vysvětlení asi je, že se muselo změnit tření v motoru a proto stačí na udržení volnoběhu o trošku méně paliva.
málo dobréToledak píše:[quote="slovacek.milos
Tankuju poslední cca 3roky pořád na jedné čerpačce.Je to moc 0,4 na volnoběh?