Stránka 3 z 4
Napsal: 08 led 2017, 17:00
od MatusSebo
martinsidlo píše:MatusSebo píše:martinsidlo píše:Jednohmota na OI 5Q jen trochu přenáší vybrace do převodovky,jde to doladit úpravou volnoběhu. Jiné neduhy to nemá až na větší km výdrž,já již 300tis km po městě a nešetřím rozjedy a akcelerací pod plným plynem.
Ale je to každého rozhodnutí.
Ja mám O1 6Q 4x4

chlapi píšu že to v žiadnom pripade
Já ti to neberu.
Já viem len to je to že na 5q to vraj nerobí nejaký extra rámus ale že na 6q a ešte aj 4x4 to je moc počuť aspoň tak zatial všetci vravia
Napsal: 09 led 2017, 14:39
od zero1724
I já se pridavam, že už v fabii 1. generace je jednohmota a kdyby ta 5q prevodovka nebyla téměř neznicitelna, tak už je tak 5x vymenena... jednohmota akorát na zavody...
Napsal: 09 led 2017, 17:09
od techi
Takže jdu do 6q, než Babiš dostaví dálnici abych jí měl.

Napsal: 09 led 2017, 19:04
od Martin.D
A na O2 PD BXE resp tomu podobné tá jednohmota 228mm ( originál nie VALEO ) robí rámus

? ? ?
Napsal: 09 led 2017, 19:28
od marena tdi
Martin.D píše:A na O2 PD BXE resp tomu podobné tá jednohmota 228mm ( originál nie VALEO ) robí rámus

? ? ?
Daval jsem nekolik jednohmot na OC II 1.9 tdi 77 kw a auta jezdi a jezdi . V podstate nic jineho ti nezbyva pokud das do auta vetsi turbo ale chces zanechat puvodni prevodovku .
Napsal: 09 led 2017, 19:54
od turbo kamna power
Martin.D píše:A na O2 PD BXE resp tomu podobné tá jednohmota 228mm ( originál nie VALEO ) robí rámus

? ? ?
Na jakýkoliv 5q převodovce je jednohmota v pohodě, jak na rotačce, tak na PD. Ale osobně bych dal raději set National z Renovaku, mnohem kvalitnější náhrada, než Valeo a za stejný peníze

Napsal: 09 led 2017, 21:18
od eXi
zdravím, poprosím o radu, B5 Tdi 66kW AHU dvouhmota, nějak mi začlo kurevsky vibrovat auto v tahu nejvíce 3 a 4 kvalt mezi 1500 až 2500ot.. ale jakože kurevsky.. zleva doprava.. homokloub sem vymenil, ten byl KO, poloosy bez vůlí.. mohla by to být dvouhmota ? 370kkm podle cebie.. jsou tam sprinty a malý soft, chovám se k tomu velmi slušně..
Napsal: 09 led 2017, 22:11
od zero1724
eXi píše:zdravím, poprosím o radu, B5 Tdi 66kW AHU dvouhmota, nějak mi začlo kurevsky vibrovat auto v tahu nejvíce 3 a 4 kvalt mezi 1500 až 2500ot.. ale jakože kurevsky.. zleva doprava.. homokloub sem vymenil, ten byl KO, poloosy bez vůlí.. mohla by to být dvouhmota ? 370kkm podle cebie.. jsou tam sprinty a malý soft, chovám se k tomu velmi slušně..
Může a nemusí, může být i samotná skříň, člověk mění a mění a většinou to může dělat lecos, od volné matky na poloose, po axiální vůli na skříni, až po vůli na podvozku, spojka... projdi všechno, vůle v podvozku (i zadní nápravu) poloosy (vnitřní), ale dle mě spojka...
Napsal: 10 led 2017, 09:36
od LUIGI124
i tohle se muze stat - jednohmota 240 mm leon 4x4

Napsal: 10 led 2017, 09:42
od Vici
240mm je jasná věc.. se šestikvaltem.. tam jednohmota neuspěje...
Ale na malou spojku a pětikvalt je to v pohodě, dalo se to tady na několik aut a vše funguje jak má, žádné zhoršení čehokoliv... Navíc, měly je z fabriky staré TDI, měly je všecky Fabie TDI 74kw a poslední ročníky O1 Tour AXR 74kW... !!!
Navíc, jak psal Mařena.. při zvednutí výkonu ani jiná cesta není.. krom teda přestavby na šestikvalt
Napsal: 10 led 2017, 18:25
od techi
Vici: Jinými slovy je měly "rozpočtové" auta.
Z principu fungování musí být mezi 1hmt a 2hmt rozdíl, i na 5 kvaltu.
Jako, asi bych nějaký ten hluk a vibrace oželil, ale když si to spojím s otáčkama při dálniční rychlosti, které 5kvalt má, je asi fakt rozumnější dát 6kvalt (dlouhá 5q převodovka pro mě taky není cesta.)
Napsal: 10 led 2017, 18:47
od martinsidlo
Co máš na 5Q? 3tis ot. při 130km/h a můžu zplna akcelerovat i do kopce bez podřazení. To 6Q tolik neumí bez podřazení. Pokud tam není nechutně obrovské stádo,které krotí jeden uvnitř.
Napsal: 10 led 2017, 21:21
od matesfox
já mám jednohmotu a paráda úplně,nějaky hluk je mi u řitě mám vytlumené auto a vykon přes 200ps,a mám 5q a při 130 točím 2450,takže pecka

Napsal: 11 led 2017, 12:12
od techi
No tak si podřadíš, pokud na to potřebuješ šlápnout...což teda nedělám moc často. Prostě mi to přijde zbytečně mnoho 3tis -130km/h.
Nevím co máš za auto, ale na okreskách mi 5q výborně vyhovuje, nechci mít velké rozestupy a kvalty vytáčet až kamsi aby to další pobral. Když jsem jezdil s 1.6tdi (taky 5q dlouhý jak týden), přišlo mi že to uplně zabíjí dynamiku....
Napsal: 11 led 2017, 20:57
od majoTDI
Ked to tu citam, mam stale vacsi problem co vybrat

. Mam Leon 1P BXE , 180ps cc400Nm , zohnal som si dlhy maly 6kvalt MYP ( 130km/h=2150ot ) a teraz hladam vhodnu spojku... Auto robi kazdy den cca 300km a v mojom veku uz mam radsej ticho a pohodlie

.Momentalne tam mam seriu 5kv a dvojhmotu LUK, drzi sa statocne ale pri raznejsom pridani si zavrni samozrejme,to jedine mi vadi, ale ist do jednohmoty sa bojim....