Stránka 3 z 3
Napsal: 14 úno 2017, 17:23
od JARDA2
slovacek.milos píše:ono de i o to jak se jezdí,
jedu do hodonína přesně 9O podle GPS za mnou nikdo nejede
jedu 110 podle gps za mnou nikdo nejede
jedu 120 podle gps za mnou nikdo nejede
všichni předjíždí, nikdo nedodržuje pravidla, tak se prostě auta sypou

a je práce a práce

a já myslel že to tak vidím jenom já

Napsal: 14 úno 2017, 17:52
od Rolan
Nejsou náhodou všechny diesely v O3 Bosch solenoid?
Konstrukčně i spolehlivostí by měly bejt 1.6 a 2.0 Tdi stejný.
Teda 1.6 budou víc utahaný z firemních povozů, protože služební 1.6 je vždy rychlejší než soukromá 2.0

Napsal: 14 úno 2017, 18:18
od octaviask
Myslel som tie staršie

Nie tieto novotinky..+ dnes je uplne ine prislušenstvo na motore ako bolo dakedy...
Napsal: 14 úno 2017, 20:35
od Biimbo
Když vidím v jakým emisním stavu ale i chodem motoru hodně vzdáleném kultivovanosti jezdí třeba dnešní MPI nebo 1.8 20v, tak si nedovedu představit jak na tom bude euro6 tsi za 10 let. Protože až tomu skončí záruka a lidi začnou servisovat sami a budou ty závady a problémy přecházet do ty doby dokud to nepřestane jet, tak to nikdo už do kupy nedá. A Euro6 TDI bez chcánek bude na servis brnkačka oproti tomu. To že tsi funguje 4 roky neznamená vůbec nic
Napsal: 14 úno 2017, 23:07
od Jirka.
Biimbo píše:Když vidím v jakým emisním stavu ale i chodem motoru hodně vzdáleném kultivovanosti jezdí třeba dnešní MPI nebo 1.8 20v, tak si nedovedu představit jak na tom bude euro6 tsi za 10 let. Protože až tomu skončí záruka a lidi začnou servisovat sami a budou ty závady a problémy přecházet do ty doby dokud to nepřestane jet, tak to nikdo už do kupy nedá. A Euro6 TDI bez chcánek bude na servis brnkačka oproti tomu. To že tsi funguje 4 roky neznamená vůbec nic
No obávám se, že pokud budou měření emisí fungovat jak ted fungují od nového roku, tak bude 10 let staré TSI s platnou stk velmi ojedinělý úkaz
