ty si sa niekedy rozprával s niekym alebo máš vlastnú skúsenosť s tým autom čo to vydrží? čo si teraz trepol iba niečo od PC?b707 píše:protože firmy tyhle sráče berou na operativní leasing
A taktiež tie firmy môžu brať aj iné autá prečo neberú?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Myslim stejný ročníky jako T4 .rudy5 píše:Jazdí ich si myslím dosť vždy ked príde kurier ma ducato alebo peugeot iba vedľa vo firme čo rozvážajú autodiely ich majú asi 70ks k žene čo jazdí dopravca ich majú asi 90ks poznáš nejakú firmu v ktorej by bolo tolko T4? ja nie ale to je už mimo témuA6TDI píše:Tak ducato je takovej žebřinák , oproti T4 , která honění prostě nemá ráda. A že vylítlo turbo no to je fakt závada . Kolik jezdí Ducat a kolik T4 ?rudy5 píše: najazdil som možno na fiatoch viac KM ako ty najazdíš za celý život v 300tis km prišla prvá " drahšia oprava" a to výmena spojky bolo to na Doble 1.9 JTD 74kw rok 2003 pred 10 rokmi malo 300tis dnes to auto stále behá a má cez 550tis km do 300tis KM pôvodné turbo , vstreky všetko menil sa len spotrebák tých aut sme tam mali asi 7 každé jedno bez nejakého vážnejšieho problému potom sa kúpili VW caddy a VW transporter na oboch do 70 tis km sa menilo turbo . Nehovorím o tom že napadlo 5cm snehu a s CADDY som sa nemohol pohnúť z miesta . Ducato nabehalo 3x tolko Km ako transporter s tretinovými nákladmi na servis . čiže toho fiata by som až tak nezatracoval každá druhá firma na dodávku fiat prečo asi .Jedniný problém fiata boli kľučky, zámky a takéto prkotiny inak na motor nedám dopustiť
jericho-3 píše:Zajímavé informace, u mne je to spíš z "doslechu a poslechu", koho znám a měl 6 válec TDI už jej nechce ani vidět a ani slyšet. /já bych to mít nemohl, potřebuji auto, které nemusím opravovat/ Majitelé vždy spadli v opravách pod ekonomické oprávnění držet dál tento vůz..Osobně mě irituje firma, jejíž motor "žere vačky" , a nezajímá mne proč...Kdysi nebyl motor z koncernu, u kterého by vačky odcházely. A "postupem technologického vývoje" se dostali konstruktéři kam se dostali..A koncern není sám , MB 107 8 válec je také žral jako housky po ránu, Mitsubishi trvalo hodně dlouho než konstruktérům došlo, že už na začátku století se užívaly ROLNY A NE PŘÍMÝ STYK VAHADLO VAČKA..A výmluva na oleje není na místě, konstruktér musí předpokládat, že v běžném životě automobilu není prováděn servis vozu, přesně podle foršriftu. Pokud na to spoléhá, je to vůl. ,,Takže možná měla nastat situace, kdy například výrobce FORDU ANGLIA v 50.-60tých letech dodával s novým vozem AUTOMATICKY ještě jeden náhradní motor..Ten byl zapsán i v TP , ale mazaní komouši jej oddělili od vozu a prodávali jej zvlášť jako ND..A mimochodem motor v tomto vozu přežil celý vůz na rozdíl od koncernových výtvorů, kde by se náhradní motor hodil. A vymlouvat se na to, že motor má na kontě miliony km je směšné..Prostě se to nepovedlo a vyjímky povrzují pravidlo..Ale přesto přeji všem majitelům /kteří nemají koníčka neustále měnit nové a nové součástky/ mnoho štěstí a štastnou ruku při koupi...Ne nadarmo jsou kusy s tímto motorem levnější než ojetý Logan...![]()
Protože má aspon na tu koupí a má přeci Audi.At je to 2.5 nebo 1.9 pd musím počitat že za co koupím jednou tolik do něj vrazím je to staré auto ktere ve své době stálo nemalé prachy nahradni díly tomu také odpovidají.b707 píše:no vidíš a jsme u toho proč si někdo kupuje auto u kterého nemá na naftu ani na servis?