1.9 TDI nebo 2.5tdi koupit?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

b707 píše:protože firmy tyhle sráče berou na operativní leasing
ty si sa niekedy rozprával s niekym alebo máš vlastnú skúsenosť s tým autom čo to vydrží? čo si teraz trepol iba niečo od PC?
A taktiež tie firmy môžu brať aj iné autá prečo neberú?
BMW 330 ix
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

rudy5 píše:
A6TDI píše:
rudy5 píše: najazdil som možno na fiatoch viac KM ako ty najazdíš za celý život v 300tis km prišla prvá " drahšia oprava" a to výmena spojky bolo to na Doble 1.9 JTD 74kw rok 2003 pred 10 rokmi malo 300tis dnes to auto stále behá a má cez 550tis km do 300tis KM pôvodné turbo , vstreky všetko menil sa len spotrebák tých aut sme tam mali asi 7 každé jedno bez nejakého vážnejšieho problému potom sa kúpili VW caddy a VW transporter na oboch do 70 tis km sa menilo turbo . Nehovorím o tom že napadlo 5cm snehu a s CADDY som sa nemohol pohnúť z miesta . Ducato nabehalo 3x tolko Km ako transporter s tretinovými nákladmi na servis . čiže toho fiata by som až tak nezatracoval každá druhá firma na dodávku fiat prečo asi .Jedniný problém fiata boli kľučky, zámky a takéto prkotiny inak na motor nedám dopustiť
Tak ducato je takovej žebřinák , oproti T4 , která honění prostě nemá ráda. A že vylítlo turbo no to je fakt závada . Kolik jezdí Ducat a kolik T4 ?
Jazdí ich si myslím dosť vždy ked príde kurier ma ducato alebo peugeot iba vedľa vo firme čo rozvážajú autodiely ich majú asi 70ks k žene čo jazdí dopravca ich majú asi 90ks poznáš nejakú firmu v ktorej by bolo tolko T4? ja nie ale to je už mimo tému
Myslim stejný ročníky jako T4 .
Felipe
Přispěvovatel
Příspěvky: 639
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2007, 14:15
Bydliště: Benešovsko a okolí

Příspěvek od Felipe »

To je hodně smutný porovnávat T4 s Doblem :roll: .
Jinak jak psal Hansdob - svatá pravda (bratr kdysi cca 13 let na zpět vlastnil 2.5 TDI (110 kW) pašíka a absolutní spokojenost - prodával jej cca s 6tikylem na hrbu).
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9191
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

jericho-3 píše:Zajímavé informace, u mne je to spíš z "doslechu a poslechu", koho znám a měl 6 válec TDI už jej nechce ani vidět a ani slyšet. /já bych to mít nemohl, potřebuji auto, které nemusím opravovat/ Majitelé vždy spadli v opravách pod ekonomické oprávnění držet dál tento vůz..Osobně mě irituje firma, jejíž motor "žere vačky" , a nezajímá mne proč...Kdysi nebyl motor z koncernu, u kterého by vačky odcházely. A "postupem technologického vývoje" se dostali konstruktéři kam se dostali..A koncern není sám , MB 107 8 válec je také žral jako housky po ránu, Mitsubishi trvalo hodně dlouho než konstruktérům došlo, že už na začátku století se užívaly ROLNY A NE PŘÍMÝ STYK VAHADLO VAČKA..A výmluva na oleje není na místě, konstruktér musí předpokládat, že v běžném životě automobilu není prováděn servis vozu, přesně podle foršriftu. Pokud na to spoléhá, je to vůl. ,,Takže možná měla nastat situace, kdy například výrobce FORDU ANGLIA v 50.-60tých letech dodával s novým vozem AUTOMATICKY ještě jeden náhradní motor..Ten byl zapsán i v TP , ale mazaní komouši jej oddělili od vozu a prodávali jej zvlášť jako ND..A mimochodem motor v tomto vozu přežil celý vůz na rozdíl od koncernových výtvorů, kde by se náhradní motor hodil. A vymlouvat se na to, že motor má na kontě miliony km je směšné..Prostě se to nepovedlo a vyjímky povrzují pravidlo..Ale přesto přeji všem majitelům /kteří nemají koníčka neustále měnit nové a nové součástky/ mnoho štěstí a štastnou ruku při koupi...Ne nadarmo jsou kusy s tímto motorem levnější než ojetý Logan... :) :)

Kdo ti rekl ze se o to nezajimali?? Vzdyt to resili. Dnes se neresi ze umiraji po 50000km tenkrat jim vadila 200000km + ze umira.Prvni motory sli do kytek kvuli koncepci a hlavne dlouhemu intervalu vymeny oleje neni to od veci je to smrt vetsiny motoru dnesni doby. Do cr sla 90% aut jak jsem jiz psal 400000km+ a nektere rapidne vice. Co se ti na tom pane nelibi?? 90% tech aut tech 400najelo bez zasahu do motoru to se vam nekomu zda malo?? Myslis ze to byla chyba? Dnesni to bez zasahu nedaji. Holt nemuzeme porovnavat 1,9 s 2,5 nelze stejne jako s cimkoliv jinym kazde auto/agregat ma sve pro a proti. Osobne z duvodu chtice mit 6 a vice hrnku ho mam a kdyby ty ameriky nebyli tak drahy mel bych nejakou ameriku no a 2,5 mi prijde lepsi nez dnesni 2.0tdi ( mame passata 3C) a vubec group motory dnes. Proste clovek musi vedet co chce.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Odpovědi: 0
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

Nieže by bol 2,5 neviem aký skvost (noteeth), ale vždy sa v tom rád preveziem. No osobne pre seba by som to nekupoval, to by som musel mať viac prachov.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

pane Hansdobe, nikomu neberu jeho názor, ale i moje nelíbí je názor. Ať si každý koupí co chce, třeba shnilého Favorita , je to jeho věc, já pouze tvrdím, že koupě ojetého 6 válce a dnes i PD je pro majitele, který udržuje svůj vůz pomocí servisu a ne vlastnoručně riziko. Případů je mnoho , kdy prvotní nadšení vystřídá vystřízlivění a atak na konto v bance..Nadšení pro 6hrnků je všeobecné pro většinu populace, ale i v případě možnosti "darované" nafty je často u tohoto motoru neekonomické..Ale třeba melu kraviny a lidé, kteří mě s tím otravují jsou bloudové, ale nejde mi do palice, jak je možné, že tak úsporný motor 5,8 litru /100km s tak vycizelovanou technickou úrovní v tak krásném automobilu stojí často u plotu za "směšnou" cenu opuštěn..
P.S. ale už toho nechme, každý má svůj pohled na věc a tak to má být... :)
nepropadat panice...
b707
Přispěvovatel
Příspěvky: 514
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2013, 21:41

Příspěvek od b707 »

no vidíš a jsme u toho proč si někdo kupuje auto u kterého nemá na naftu ani na servis?
Milda92
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2015, 20:42
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od Milda92 »

b707 píše:no vidíš a jsme u toho proč si někdo kupuje auto u kterého nemá na naftu ani na servis?
Protože má aspon na tu koupí a má přeci Audi.At je to 2.5 nebo 1.9 pd musím počitat že za co koupím jednou tolik do něj vrazím je to staré auto ktere ve své době stálo nemalé prachy nahradni díly tomu také odpovidají.
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
b707
Přispěvovatel
Příspěvky: 514
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2013, 21:41

Příspěvek od b707 »

taky záleží v jakem stavu to koupíš já mám superba edici 100 a litují že sem to nekoupil ve 2.5 jelikož ta 1.9 je slabá na tu váhu auta

ps: zácelou dobu co ho mám tak se akorát měnil olej a filtry
Milda92
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2015, 20:42
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od Milda92 »

Dobrý stav je vetšinou zbožné přání.Cena oprav to je realita a na tu je potřeba se připravit a říct si jestli to za to stojí.
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
m.a.r.e.k
Přispěvovatel
Příspěvky: 866
Odpovědi: 0
Registrován: 01 zář 2011, 21:45

Příspěvek od m.a.r.e.k »

mam aj 2,5 tdi v superbe a 1,9 tdi v passate . Za mna jednoznacne 2,5 tdi 120kw . je tam sice drahsia udrzba ale zas lepsi pocit z jazdy oproti 1,9 tdi 96kw . Ale najviac zalezi ako sa predchadzajuci majitel o auto staral pokial sral na udrzbu tak to tak aj bude vyzerat a odzrkadli sa to na spolahlivosti. Na superbe mam cez 300000 a je tam povodne cerpadlo, povodne turbo a motor nezere olej. sice teraz bude treba porobit napravu ale KM a vek nepustia.
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Taky jsem jezdil s touhle 120 kw , Je to takový vyvážený , pěkně to táhne.
TANN3R
Přispěvovatel
Příspěvky: 289
Odpovědi: 0
Registrován: 06 úno 2016, 21:45

Příspěvek od TANN3R »

Tady z té 2,5ky děláte pomalu raketu😀. Však nejede ani 1.9 ani 2.5, takže z těchto dvou bych vybíral podle stavu konkrétního kusu. Výhoda 2.5 je, že o ně není moc zájem, takže se kolikrát nejde hezky vybaveny auto za dobrou cenu. Naopak hledat úplně neztrapenou 1.9 je dneska už velkej boj..
b707
Přispěvovatel
Příspěvky: 514
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2013, 21:41

Příspěvek od b707 »

to nemá byt raketa, souhlas že ta 120kw už je dobře vychytaná
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Tak to ta 132jka musí být zviře , když sem jí tak slyšel.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“