Náhrada za O1
Moderátoři: šulda, Moderátoři
normálny pracujúci človek ktorý chodí 10-20km do práce našetrí na auto 15tis eur čo si kúpi? podla mna nejaký spolahlivejší benzín na ktorom bude mať záruku a za 5-10 rokov sa do auta ani nepozrie alebo kupi 5 ročnu naftu s 200tism km kde bude len vrážať a ešte sa mu bude drbať DPF na tých krátkych tratiach o kultúre chodu cez zimu ani nehovorím , doba kde bola 01 na výslní už je preč a aj benzínové auto dokáže mať dobrú spotrebu a slušný výkon .
BMW 330 ix
jo jasně, tady to celé vlákno je fakt non plus ultra demagogie.
Nejlepší na světě je benzín, ale abych s ním mohl jet 160kmh (což je normální cestovní rychlost) jel bych se spotřebou 10-13litrů s jedno jakým motorem. Od 0,9HTP po 1,8TSI. Nic se nezmění, jediný rozdíl mezi těmi motory je doba za kterou těch 160kmh dosáhnu.
U nafty můžu lítat jak splašenej jak s 1,6TDi tak s 2,5TDI a budu si užívat ten krouťák a budu mít spotřebu do 7litrů ať pojedu jakkoliv i na dálnici.
Jasně že pro pocmrdávání po městě benzín, ale to kvůli zahřívání a krátkým trasám. Ale jakmile jezdíte za město tam se vám diesel vyplatí.
Jo a těm co brečí že náhrada O1 už není tak těm vzkazuju aby se probrali, protože za rohem budou už jen elektrická auta, natolik inteligentní, že o nějakých 160kmh si můžete nechat akorát zdát. Budou takový auta které vám nedovolí překročit maximální povolenou rychlost ani o 1kmh. Otázka je jestli vůbec budete řídit ještě vy.
Nejlepší na světě je benzín, ale abych s ním mohl jet 160kmh (což je normální cestovní rychlost) jel bych se spotřebou 10-13litrů s jedno jakým motorem. Od 0,9HTP po 1,8TSI. Nic se nezmění, jediný rozdíl mezi těmi motory je doba za kterou těch 160kmh dosáhnu.
U nafty můžu lítat jak splašenej jak s 1,6TDi tak s 2,5TDI a budu si užívat ten krouťák a budu mít spotřebu do 7litrů ať pojedu jakkoliv i na dálnici.
Jasně že pro pocmrdávání po městě benzín, ale to kvůli zahřívání a krátkým trasám. Ale jakmile jezdíte za město tam se vám diesel vyplatí.
Jo a těm co brečí že náhrada O1 už není tak těm vzkazuju aby se probrali, protože za rohem budou už jen elektrická auta, natolik inteligentní, že o nějakých 160kmh si můžete nechat akorát zdát. Budou takový auta které vám nedovolí překročit maximální povolenou rychlost ani o 1kmh. Otázka je jestli vůbec budete řídit ještě vy.
ale kdepak ty uz taky neuměj řetězový rozvody 100tis a už si píše porovnání klika vačkaBiimbo píše:jako oproti TSI zlatej japonec nebo korejec v atmosfere benzínu.
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ladas píše:ale kdepak ty uz taky neuměj řetězový rozvody 100tis a už si píše porovnání klika vačkaBiimbo píše:jako oproti TSI zlatej japonec nebo korejec v atmosfere benzínu.
TSI na řemenovejch rozvodech je snad už lála.
Stačí nekupovat TSI na řetězu a TDI s filtrem a nikomu se nic nestane

G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
¨přesně tak, nový TSI jsou v pohodě, i spotřeba je víc než dobrá, už jsem diesel pro domácí použití taky zavrhnul, neříkám, že se s tím jezdí špatně, projev dieselu se mi moc líbí, to TSI se chová hodně podobně, navíc jako přidaná hodnota je v tom benzínu větší ticho, jak jsem psal, v té cenové relaci co byla na začátku zadána, je jako benzín od koncernu asi nejlepší ta 1,6ka, dá se lehce předělat na LPG, když už jde o náklady na provoz, jinak u TSI v O2 je největší problém asi opravdu jen s rozvodovým řetězem, 1,2 a 1,4, (1,8 TSI má navíc problémy se spotřebou oleje) ,ale např. u 1,2 TSI je to docela laláč to vyměnit, takže bych to tak dramaticky neviděl
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
ty jsi zůstal v době kamenný koukámWOB píše:Nejlepší na světě je benzín, ale abych s ním mohl jet 160kmh (což je normální cestovní rychlost) jel bych se spotřebou 10-13litrů s jedno jakým motorem. Od 0,9HTP po 1,8TSI. Nic se nezmění, jediný rozdíl mezi těmi motory je doba za kterou těch 160kmh dosáhnu.
U nafty můžu lítat jak splašenej jak s 1,6TDi tak s 2,5TDI a budu si užívat ten krouťák a budu mít spotřebu do 7litrů ať pojedu jakkoliv i na dálnici.

Golf mk7 variant 1.4TSI 92kw, při svižné jízdě 160km/h po dálnici spotřeba 7l. Dlouhodobá spotřeba lehce přes 6l... Oproti OII 1.9 PD skoro stejná spotřeba, max o půl litru vyšší. Komfort jízdy ale nesrovnatelný (hluk i dynamika).
Ve firmě teď nový auta řeším jedině operativním leasingem (právě těmi Golfy mk7 TSI), kupovat něco mi přijde už jako risk. Před tím jsme měli dvojkový ofce s PDčkama a akorát jsem si na PD vypěstoval alergii


Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Občas jezdím s 1.2TSi řemen CJZD 81kw v FIII a podle mě paráda, průběh výkonu a odezva mi přijde lepší než u motoru CAXA 90kw s kterým jsem se setkal v O2 nebo Golfu, vím auto je těžší.
Mám též k dispozici FII CBZA 63kw řetěz a též spokojenost, u všech našich jsem teda měnil upadlý zpětný ventil na odvětrání klikové skříně z víka do sání.
Netuším kolik má zadavatel tématu k dispozici financí, ale za mě pokud OII tak 1.6MPi BSE a pokud větší investice tak 1.2TSi s řemenem
Mám též k dispozici FII CBZA 63kw řetěz a též spokojenost, u všech našich jsem teda měnil upadlý zpětný ventil na odvětrání klikové skříně z víka do sání.
Netuším kolik má zadavatel tématu k dispozici financí, ale za mě pokud OII tak 1.6MPi BSE a pokud větší investice tak 1.2TSi s řemenem
Neviem kolko mas rokov ale podla pisania do max 30 pretoze ked vozim rodinu idem max 140km /h ani sam uz nechodim viacej a dam tempomat a je mi jedno ci ma auto 200ps alebo 100ps silny motor vyuzijes jedine pri bezpecnejsom predbiehani co na dialnici nepotrebujes nejako a na okreskach uz je niekde tolko aut ze sa ani neda a tam ti klude staci hoci co a riskovat nepotrebujem.a z turbo efektu som uz vyrastol mam doma tri auta tak viem porovnat .WOB píše:jo jasně, tady to celé vlákno je fakt non plus ultra demagogie.
Nejlepší na světě je benzín, ale abych s ním mohl jet 160kmh (což je normální cestovní rychlost) jel bych se spotřebou 10-13litrů s jedno jakým motorem. Od 0,9HTP po 1,8TSI. Nic se nezmění, jediný rozdíl mezi těmi motory je doba za kterou těch 160kmh dosáhnu.
U nafty můžu lítat jak splašenej jak s 1,6TDi tak s 2,5TDI a budu si užívat ten krouťák a budu mít spotřebu do 7litrů ať pojedu jakkoliv i na dálnici.
Jasně že pro pocmrdávání po městě benzín, ale to kvůli zahřívání a krátkým trasám. Ale jakmile jezdíte za město tam se vám diesel vyplatí.
Jo a těm co brečí že náhrada O1 už není tak těm vzkazuju aby se probrali, protože za rohem budou už jen elektrická auta, natolik inteligentní, že o nějakých 160kmh si můžete nechat akorát zdát. Budou takový auta které vám nedovolí překročit maximální povolenou rychlost ani o 1kmh. Otázka je jestli vůbec budete řídit ještě vy.
BMW 330 ix
Otázkou co je pro tebe moderní auto? Když borec chtěl ojetý auto a né nový - moderní. Moderní auto pro mě znamená spoustu elektronických problémů, tlačítko start/stop, USB apod...turbo kamna power píše:zkus se projet nějakým moderním autem
Jo věřím ti to, ale při 250.000km výměna turba, kompresoru, ne li celýho motoru protože válce nejsou vložkovaný, ale jen pokovený a rozpočet na tu opravu bude bazarová cena toho auta. hmmm. děkuji nechci.turbo kamna power píše:Golf mk7 variant 1.4TSI 92kw, při svižné jízdě 160km/h po dálnici spotřeba 7l. Dlouhodobá spotřeba lehce přes 6l... Oproti OII 1.9 PD skoro stejná spotřeba, max o půl litru vyšší. Komfort jízdy ale nesrovnatelný (hluk i dynamika).
Dále bych chtěl podotknout ten hluk, jako po dálnici řešíte hluk? Já teda nevím, ale já přes to kodrcání motor neslyším ani v dieslu ani v benzínu. Navíc teda tam kde je dobrá dálnice slabý benzíňáky hučí jak vysavače. Nevím, radši tam hodím nejvyšší převodový stupeň a akadla kadla bez přeřazování do kopce si frčím při pomaluběžných otáčkách.
Že PD nebrat ti řekne každej jouda i garážník, zatímco CR všichni chválí, nebude to tím, že jsi se spálil u PD a CR ku už jsi nedal šanci?turbo kamna power píše:Ve firmě teď nový auta řeším jedině operativním leasingem (právě těmi Golfy mk7 TSI), kupovat něco mi přijde už jako risk. Před tím jsme měli dvojkový ofce s PDčkama a akorát jsem si na PD vypěstoval alergii![]()
turbo kamna power píše:ty jsi zůstal v době kamenný koukám
WOB píše:U nafty můžu lítat jak splašenej jak s 1,6TDi tak s 2,5TDI a budu si užívat ten krouťák a budu mít spotřebu do 7litrů ať pojedu jakkoliv i na dálnici.
????turbo kamna power píše:osobně jezdím OII 1.6TDI a oproti PDčku je to paráda (hlavně rozdíl v hluku i spotřebě)![]()
je mí víc jak 30, když někoho vezu jedu slušně, když jedu sám, jedu svižně, když spěchám nebe někoho vezu a spěcháme a on mi dá souhlas jedu co to dá. Nelíbí se ti to? Nemusíš se bát, když bychom se měli srazit tak to bude tak rychlý pro tebe i pro mě že tě to bolet nebude. Ale měli bychom se srazit? zase mi můžeš věřit, že když jedu rychle, tak mám mozek přetaktovanej na vyšší frekvenci a řídím, sleduju provoz na dohlednou vzdálenost a vyhodnocuji i situaci vedle sebe a za sebou. Nejsem takovej ten co se na silnici nedívá, čumí do mobilu nebo chrápe. Bezpečné předjíždění a nebo jen řazení do pruhů jak ve městě tak i na dálnici je prostě bezpečnější se silnějším motorem. A neboj se když nespěchám jsem schopný jet domů i 40kmh pokud nikomu nepřekážím. Ale to už jsme mimo téma. Já říkám, nafta není problém pokud jezdíte za město 20km a víc i s DPF. A pokud na udržbu auta nemáš tak si jej nepořizuj.rudy5 píše:Neviem kolko mas rokov ale podla pisania do max 30 pretoze ked vozim rodinu idem max 140km /h ani sam uz nechodim viacej a dam tempomat a je mi jedno ci ma auto 200ps alebo 100ps silny motor vyuzijes jedine pri bezpecnejsom predbiehani co na dialnici nepotrebujes nejako a na okreskach uz je niekde tolko aut ze sa ani neda a tam ti klude staci hoci co a riskovat nepotrebujem.a z turbo efektu som uz vyrastol mam doma tri auta tak viem porovnat .
Kdo chce mít opičku musí mít na banánky.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
moderní auto je současné auto - byla to reakce na tebe, ať zkusíš nějaký moderní benzín, protože už dááávno neplatí, že by měl benzín 2x větší spotřebu, jak dieselWOB píše:Otázkou co je pro tebe moderní auto? Když borec chtěl ojetý auto a né nový - moderní. Moderní auto pro mě znamená spoustu elektronických problémů, tlačítko start/stop, USB apod...


Nevím jakej kompresor myslíš, ale co s tím autem bude v 250t. km je mi upřímně jedno, smlouvu na operák máme na 2 roky a 100.000kmWOB píše: Jo věřím ti to, ale při 250.000km výměna turba, kompresoru, ne li celýho motoru protože válce nejsou vložkovaný, ale jen pokovený a rozpočet na tu opravu bude bazarová cena toho auta. hmmm. děkuji nechci.

při 130km/h točí na 5q OII 1.9TDI kolem 2800ot. a je to fakt hlučný. Při těch tvých 160ti nějakých 3300-3400 - jestli je to pro tebe pomaluběžné tak okWOB píše: Nevím, radši tam hodím nejvyšší převodový stupeň a akadla kadla bez přeřazování do kopce si frčím při pomaluběžných otáčkách.

vždyť říkám, že jezdím CR 1.6TDI, takže ???WOB píše: Že PD nebrat ti řekne každej jouda i garážník, zatímco CR všichni chválí, nebude to tím, že jsi se spálil u PD a CR ku už jsi nedal šanci?
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
pRohol píše:Pánové, všem děkuji za názory. Z toho množství jsem si vyzobal co jsem potřeboval. Zachovám se možná podle některých zbaběle, ale zůstanu v pravěku. Koupím ještě jednu rotačku s rizikem, že bude mít 2x objetou zeměkouli. A svoji O1 nechám dožít. Co bude dál ukáže čas. Ještě jednou všem díky.
Jak máš starou tu starou rotacku , a do jakého věku auta chceš jezdit s tou ( novou )

G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft