Stránka 3 z 4

Napsal: 03 úno 2018, 08:53
od Biimbo
jako oproti TSI zlatej japonec nebo korejec v atmosfere benzínu.

Napsal: 03 úno 2018, 09:34
od rudy5
normálny pracujúci človek ktorý chodí 10-20km do práce našetrí na auto 15tis eur čo si kúpi? podla mna nejaký spolahlivejší benzín na ktorom bude mať záruku a za 5-10 rokov sa do auta ani nepozrie alebo kupi 5 ročnu naftu s 200tism km kde bude len vrážať a ešte sa mu bude drbať DPF na tých krátkych tratiach o kultúre chodu cez zimu ani nehovorím , doba kde bola 01 na výslní už je preč a aj benzínové auto dokáže mať dobrú spotrebu a slušný výkon .

Napsal: 03 úno 2018, 10:05
od WOB
jo jasně, tady to celé vlákno je fakt non plus ultra demagogie.

Nejlepší na světě je benzín, ale abych s ním mohl jet 160kmh (což je normální cestovní rychlost) jel bych se spotřebou 10-13litrů s jedno jakým motorem. Od 0,9HTP po 1,8TSI. Nic se nezmění, jediný rozdíl mezi těmi motory je doba za kterou těch 160kmh dosáhnu.

U nafty můžu lítat jak splašenej jak s 1,6TDi tak s 2,5TDI a budu si užívat ten krouťák a budu mít spotřebu do 7litrů ať pojedu jakkoliv i na dálnici.

Jasně že pro pocmrdávání po městě benzín, ale to kvůli zahřívání a krátkým trasám. Ale jakmile jezdíte za město tam se vám diesel vyplatí.

Jo a těm co brečí že náhrada O1 už není tak těm vzkazuju aby se probrali, protože za rohem budou už jen elektrická auta, natolik inteligentní, že o nějakých 160kmh si můžete nechat akorát zdát. Budou takový auta které vám nedovolí překročit maximální povolenou rychlost ani o 1kmh. Otázka je jestli vůbec budete řídit ještě vy.

Napsal: 03 úno 2018, 11:40
od Ladas
Biimbo píše:jako oproti TSI zlatej japonec nebo korejec v atmosfere benzínu.
ale kdepak ty uz taky neuměj řetězový rozvody 100tis a už si píše porovnání klika vačka

Napsal: 03 úno 2018, 12:07
od Biimbo
tak aspon to píše a rovnou neskáče

Napsal: 03 úno 2018, 12:38
od toby66kw
Ladas píše:
Biimbo píše:jako oproti TSI zlatej japonec nebo korejec v atmosfere benzínu.
ale kdepak ty uz taky neuměj řetězový rozvody 100tis a už si píše porovnání klika vačka

TSI na řemenovejch rozvodech je snad už lála.
Stačí nekupovat TSI na řetězu a TDI s filtrem a nikomu se nic nestane
8)

Napsal: 03 úno 2018, 17:20
od Huml
¨přesně tak, nový TSI jsou v pohodě, i spotřeba je víc než dobrá, už jsem diesel pro domácí použití taky zavrhnul, neříkám, že se s tím jezdí špatně, projev dieselu se mi moc líbí, to TSI se chová hodně podobně, navíc jako přidaná hodnota je v tom benzínu větší ticho, jak jsem psal, v té cenové relaci co byla na začátku zadána, je jako benzín od koncernu asi nejlepší ta 1,6ka, dá se lehce předělat na LPG, když už jde o náklady na provoz, jinak u TSI v O2 je největší problém asi opravdu jen s rozvodovým řetězem, 1,2 a 1,4, (1,8 TSI má navíc problémy se spotřebou oleje) ,ale např. u 1,2 TSI je to docela laláč to vyměnit, takže bych to tak dramaticky neviděl

Napsal: 03 úno 2018, 18:32
od turbo kamna power
WOB píše:Nejlepší na světě je benzín, ale abych s ním mohl jet 160kmh (což je normální cestovní rychlost) jel bych se spotřebou 10-13litrů s jedno jakým motorem. Od 0,9HTP po 1,8TSI. Nic se nezmění, jediný rozdíl mezi těmi motory je doba za kterou těch 160kmh dosáhnu.

U nafty můžu lítat jak splašenej jak s 1,6TDi tak s 2,5TDI a budu si užívat ten krouťák a budu mít spotřebu do 7litrů ať pojedu jakkoliv i na dálnici.
ty jsi zůstal v době kamenný koukám :D zkus se projet nějakým moderním autem

Golf mk7 variant 1.4TSI 92kw, při svižné jízdě 160km/h po dálnici spotřeba 7l. Dlouhodobá spotřeba lehce přes 6l... Oproti OII 1.9 PD skoro stejná spotřeba, max o půl litru vyšší. Komfort jízdy ale nesrovnatelný (hluk i dynamika).

Ve firmě teď nový auta řeším jedině operativním leasingem (právě těmi Golfy mk7 TSI), kupovat něco mi přijde už jako risk. Před tím jsme měli dvojkový ofce s PDčkama a akorát jsem si na PD vypěstoval alergii :D osobně jezdím OII 1.6TDI a oproti PDčku je to paráda (hlavně rozdíl v hluku i spotřebě) :)

Napsal: 03 úno 2018, 19:17
od Tomas.cz
Občas jezdím s 1.2TSi řemen CJZD 81kw v FIII a podle mě paráda, průběh výkonu a odezva mi přijde lepší než u motoru CAXA 90kw s kterým jsem se setkal v O2 nebo Golfu, vím auto je těžší.
Mám též k dispozici FII CBZA 63kw řetěz a též spokojenost, u všech našich jsem teda měnil upadlý zpětný ventil na odvětrání klikové skříně z víka do sání.

Netuším kolik má zadavatel tématu k dispozici financí, ale za mě pokud OII tak 1.6MPi BSE a pokud větší investice tak 1.2TSi s řemenem

Napsal: 03 úno 2018, 20:35
od rudy5
WOB píše:jo jasně, tady to celé vlákno je fakt non plus ultra demagogie.

Nejlepší na světě je benzín, ale abych s ním mohl jet 160kmh (což je normální cestovní rychlost) jel bych se spotřebou 10-13litrů s jedno jakým motorem. Od 0,9HTP po 1,8TSI. Nic se nezmění, jediný rozdíl mezi těmi motory je doba za kterou těch 160kmh dosáhnu.

U nafty můžu lítat jak splašenej jak s 1,6TDi tak s 2,5TDI a budu si užívat ten krouťák a budu mít spotřebu do 7litrů ať pojedu jakkoliv i na dálnici.

Jasně že pro pocmrdávání po městě benzín, ale to kvůli zahřívání a krátkým trasám. Ale jakmile jezdíte za město tam se vám diesel vyplatí.

Jo a těm co brečí že náhrada O1 už není tak těm vzkazuju aby se probrali, protože za rohem budou už jen elektrická auta, natolik inteligentní, že o nějakých 160kmh si můžete nechat akorát zdát. Budou takový auta které vám nedovolí překročit maximální povolenou rychlost ani o 1kmh. Otázka je jestli vůbec budete řídit ještě vy.
Neviem kolko mas rokov ale podla pisania do max 30 pretoze ked vozim rodinu idem max 140km /h ani sam uz nechodim viacej a dam tempomat a je mi jedno ci ma auto 200ps alebo 100ps silny motor vyuzijes jedine pri bezpecnejsom predbiehani co na dialnici nepotrebujes nejako a na okreskach uz je niekde tolko aut ze sa ani neda a tam ti klude staci hoci co a riskovat nepotrebujem.a z turbo efektu som uz vyrastol mam doma tri auta tak viem porovnat .

Napsal: 03 úno 2018, 21:13
od WOB
turbo kamna power píše:zkus se projet nějakým moderním autem
Otázkou co je pro tebe moderní auto? Když borec chtěl ojetý auto a né nový - moderní. Moderní auto pro mě znamená spoustu elektronických problémů, tlačítko start/stop, USB apod...
turbo kamna power píše:Golf mk7 variant 1.4TSI 92kw, při svižné jízdě 160km/h po dálnici spotřeba 7l. Dlouhodobá spotřeba lehce přes 6l... Oproti OII 1.9 PD skoro stejná spotřeba, max o půl litru vyšší. Komfort jízdy ale nesrovnatelný (hluk i dynamika).
Jo věřím ti to, ale při 250.000km výměna turba, kompresoru, ne li celýho motoru protože válce nejsou vložkovaný, ale jen pokovený a rozpočet na tu opravu bude bazarová cena toho auta. hmmm. děkuji nechci.

Dále bych chtěl podotknout ten hluk, jako po dálnici řešíte hluk? Já teda nevím, ale já přes to kodrcání motor neslyším ani v dieslu ani v benzínu. Navíc teda tam kde je dobrá dálnice slabý benzíňáky hučí jak vysavače. Nevím, radši tam hodím nejvyšší převodový stupeň a akadla kadla bez přeřazování do kopce si frčím při pomaluběžných otáčkách.
turbo kamna power píše:Ve firmě teď nový auta řeším jedině operativním leasingem (právě těmi Golfy mk7 TSI), kupovat něco mi přijde už jako risk. Před tím jsme měli dvojkový ofce s PDčkama a akorát jsem si na PD vypěstoval alergii :D
Že PD nebrat ti řekne každej jouda i garážník, zatímco CR všichni chválí, nebude to tím, že jsi se spálil u PD a CR ku už jsi nedal šanci?
turbo kamna power píše:ty jsi zůstal v době kamenný koukám
WOB píše:U nafty můžu lítat jak splašenej jak s 1,6TDi tak s 2,5TDI a budu si užívat ten krouťák a budu mít spotřebu do 7litrů ať pojedu jakkoliv i na dálnici.
turbo kamna power píše:osobně jezdím OII 1.6TDI a oproti PDčku je to paráda (hlavně rozdíl v hluku i spotřebě) :)
????
rudy5 píše:Neviem kolko mas rokov ale podla pisania do max 30 pretoze ked vozim rodinu idem max 140km /h ani sam uz nechodim viacej a dam tempomat a je mi jedno ci ma auto 200ps alebo 100ps silny motor vyuzijes jedine pri bezpecnejsom predbiehani co na dialnici nepotrebujes nejako a na okreskach uz je niekde tolko aut ze sa ani neda a tam ti klude staci hoci co a riskovat nepotrebujem.a z turbo efektu som uz vyrastol mam doma tri auta tak viem porovnat .
je mí víc jak 30, když někoho vezu jedu slušně, když jedu sám, jedu svižně, když spěchám nebe někoho vezu a spěcháme a on mi dá souhlas jedu co to dá. Nelíbí se ti to? Nemusíš se bát, když bychom se měli srazit tak to bude tak rychlý pro tebe i pro mě že tě to bolet nebude. Ale měli bychom se srazit? zase mi můžeš věřit, že když jedu rychle, tak mám mozek přetaktovanej na vyšší frekvenci a řídím, sleduju provoz na dohlednou vzdálenost a vyhodnocuji i situaci vedle sebe a za sebou. Nejsem takovej ten co se na silnici nedívá, čumí do mobilu nebo chrápe. Bezpečné předjíždění a nebo jen řazení do pruhů jak ve městě tak i na dálnici je prostě bezpečnější se silnějším motorem. A neboj se když nespěchám jsem schopný jet domů i 40kmh pokud nikomu nepřekážím. Ale to už jsme mimo téma. Já říkám, nafta není problém pokud jezdíte za město 20km a víc i s DPF. A pokud na udržbu auta nemáš tak si jej nepořizuj.

Kdo chce mít opičku musí mít na banánky.

Napsal: 03 úno 2018, 21:47
od turbo kamna power
WOB píše:Otázkou co je pro tebe moderní auto? Když borec chtěl ojetý auto a né nový - moderní. Moderní auto pro mě znamená spoustu elektronických problémů, tlačítko start/stop, USB apod...
moderní auto je současné auto - byla to reakce na tebe, ať zkusíš nějaký moderní benzín, protože už dááávno neplatí, že by měl benzín 2x větší spotřebu, jak diesel :) USB je pro tebe problém, jo? Že si můžeš pouštět hudbu z flashky? :D
WOB píše: Jo věřím ti to, ale při 250.000km výměna turba, kompresoru, ne li celýho motoru protože válce nejsou vložkovaný, ale jen pokovený a rozpočet na tu opravu bude bazarová cena toho auta. hmmm. děkuji nechci.
Nevím jakej kompresor myslíš, ale co s tím autem bude v 250t. km je mi upřímně jedno, smlouvu na operák máme na 2 roky a 100.000km :)
WOB píše: Nevím, radši tam hodím nejvyšší převodový stupeň a akadla kadla bez přeřazování do kopce si frčím při pomaluběžných otáčkách.
při 130km/h točí na 5q OII 1.9TDI kolem 2800ot. a je to fakt hlučný. Při těch tvých 160ti nějakých 3300-3400 - jestli je to pro tebe pomaluběžné tak ok ;)
WOB píše: Že PD nebrat ti řekne každej jouda i garážník, zatímco CR všichni chválí, nebude to tím, že jsi se spálil u PD a CR ku už jsi nedal šanci?
vždyť říkám, že jezdím CR 1.6TDI, takže ???

Napsal: 03 úno 2018, 22:57
od Rohol
Pánové, všem děkuji za názory. Z toho množství jsem si vyzobal co jsem potřeboval. Zachovám se možná podle některých zbaběle, ale zůstanu v pravěku. Koupím ještě jednu rotačku s rizikem, že bude mít 2x objetou zeměkouli. A svoji O1 nechám dožít. Co bude dál ukáže čas. Ještě jednou všem díky. ;)

Napsal: 04 úno 2018, 07:32
od Vici
mám kdyžtak navíc jednu hezkou ASV 2004

Napsal: 04 úno 2018, 09:48
od toby66kw
Rohol píše:Pánové, všem děkuji za názory. Z toho množství jsem si vyzobal co jsem potřeboval. Zachovám se možná podle některých zbaběle, ale zůstanu v pravěku. Koupím ještě jednu rotačku s rizikem, že bude mít 2x objetou zeměkouli. A svoji O1 nechám dožít. Co bude dál ukáže čas. Ještě jednou všem díky. ;)
p



Jak máš starou tu starou rotacku , a do jakého věku auta chceš jezdit s tou ( novou ) :roll: