Stránka 3 z 4

Napsal: 18 úno 2018, 11:29
od Rayx
Kudy, no přece překrytím časování výfuk x sání, dřívějším otevřením sacích ventilů tam naženeš část splodin, který by jinak vylítly jen do výfuku ... Přestavovač jen mění časování :D
U MPI to omyla směs, ale FSI/TSI jsou díky tomu v prdeli ...

U tý 1.8 v měřenkách skupina 91, je to k pláči ...

Obrázek

Napsal: 18 úno 2018, 11:31
od octaviask
no ty kravo......

to by sa teoreticky dalo riesit upravou map...a myslim ze to aj niekde robia..

Napsal: 18 úno 2018, 11:36
od Rayx
No já vím jen o holanďanovi co dělá nejen Audi tuning atd., Pedro Hartog, ten to řeší právě mapou.
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 26#1151026
Takový hrubý řešení je sundat konektor z magnetu na variátoru, ale ta mapa je řešení, kterýho bych chtěl docílit ;)

Napsal: 18 úno 2018, 11:45
od octaviask
uz v zaciatkoch 1.8tsi boli firmy ktore riesili carbonizaciu upravou map, len mi nedošlo ze to ma na svedomí ten prestavovač.

Vsetko som to zhadzoval na odlucovac oleja...

Napsal: 18 úno 2018, 12:55
od Rayx
No to by chtělo info a nějaký reference, jsou tuneři a tuneři ...
By mě zajímalo, jak by vypadalo srovnání emisí na origo a upraveným softu s omezeným překrýváním ventilů.
Jestli tenhle cirkus s EGR atd. zase vymysleli kvůli pár mg, který sice v celku vypadaj zajímavě na papíru, ale už nikdo neřeší zátěž při čistění, opravě, spotřebě oleje, ztrátu důvěry atd. takže celkový efekt do mínusu.
No cca po 10letech benzínových přímovstřiků u VAGU tu máme PPF/GPF filtry jako důsledek testování jen na zákaznících, protože na tohle samozřejmě žádná automobilka sama svým testováním přijít nemohla ...

Napsal: 18 úno 2018, 13:20
od octaviask
tazko povedat co na to emisie....a z tych jednotiek tahat obsah tiez nie je bohvieco.

Napsal: 05 bře 2018, 20:18
od Rayx
Měl byste někdo šanci nalogovat u 1.4 TSI (CAXA atd) skupinu s řízením natáčení vačkového hřídele? Skupinu 91 a k tomu 54 a 134 prosím.
Zajímalo by mě, jak to je udělaný tady, 1.4 má rozsah natáčení 40 stupňů sacího hřídele vůči klice, chtěl bych to porovnat s 1.8, kde se ECU nerozpakuje nejen u studenýho auta okamžitě nasadit plný EGR ...
Díky, můžu na oplátku poslat log tý 1.8čky ;)

Napsal: 05 bře 2018, 20:24
od octaviask
no na UDS jednotke moc skupinu nenalogujes...

povedz ake chces hodnoty, mam tu teraz jednu CAXA.

a pri akych otackach, parametroch? studene? teple?

Napsal: 05 bře 2018, 20:38
od Rayx
No já myslím, že CAXA dáš ještě jako skupiny ;) Klidně hned od studena, jestli to budeš moci projet do zahřátí přes 80, ale ani potom to nijak extrémně netočit, já to vzal jen jako šolich něco kolem 2500ot a pak několikrát něco pres 3500ot :) Díky za Tvůj čas ;)

91,0,Camshaft Adjustment (Bank 1 Intake)
91,1,Engine Speed,(G28)
91,2,Cam. Adjustment,Intake Bank 1,Range: 0.0...100.0 %
91,3,Cam. Adjustment,Intake B1 (spec.)
91,4,Cam. Adjustment,Intake B1 (act.)

54,0,Idle Speed Stabilization
54,1,Engine Speed,(G28)
54,2,Load Status
54,3,Accel. Pedal Pos.,Sensor 1 (G79)
54,4,Throttle Valve Angle

134,0,Engine Cooling (Temperatures)
134,1,Oil Temperature
134,2,Ambient,Temperature
134,3,Intake Air,Temperature (G42)
134,4,Engine Outlet,Temperature

Kód: Vybrat vše

https://uloz.to/!RKkXiYR6I781/03c-906-016-cax-lbl

Napsal: 05 bře 2018, 20:44
od octaviask
nedáš...UDS uz ma to advanced :)

ok pozriem to...:D ked sme pri tom, daju sa vobec tie advanced logovat? este som to nerobil.

Napsal: 05 bře 2018, 20:57
od Rayx
To nevím, myslím že i v UDS se dá. Ale jsi si jist, že CAXA opravdu nezobrazí skupiny? Co ten label, k čemu by byl? ;)

Napsal: 05 bře 2018, 21:00
od octaviask
tú čo mám doma nie...caxa sa robia uz dlho a od toho sa mozno bude lisit aj to egr.

Napsal: 05 bře 2018, 21:07
od Rayx
OK, mrkni na to a uvidíme ;)

Napsal: 13 bře 2018, 09:01
od Rayx
Dostal ses k tomu a nebo už je to pryč? Jo a i UDS jde bez problému nalogovat ;)

Napsal: 13 bře 2018, 10:48
od octaviask
auto v ten den odišlo už..ale pride zas...tak pak