Stránka 3 z 13
Napsal: 18 říj 2018, 06:15
od uiqjirka
Huml píše:možná zkusit jinýho dealera, co je někde problém jinde jde naprosto bez problémů, pokud má auto 40000km a je servisovaný jen v autorizáku neměl by být s kulancí problém, každopádně kdyby to nedopadlo, myslím, že odborníků je dost, záleží odkud jste vy, aby se taky auto nemuselo přepravovat přes celou republiku
Jiný dealer nepomuze, kulance davaji max do roka po zaruce. Tohle jak pise je 2014 a ikdyby se na hlavu stavel, kulanci uz bohuzel nedostane. Je to smutne, ale je to tak. Delame i autorizacne Seaty, takze vim o cem mluvim a jak to je. Ani Spanel nepomuze.
Ono to dava i dost brzy o sobe vedet, takze zachrana se mohla konat za mnohem mensi cenu a pist/pisty vcas vymenit.. Neni to tak, ze to ze dne na den, z tydne na tyden ztrati kompresi.
Napsal: 18 říj 2018, 14:46
od jericho-3
Takže za to může zákazník? No, nic jiného nelze čekat, koncern dělá botu za botou, všechy povídačky, že něco funguje, jsou jen alibistické kecy..Udělali milion typů a vše k h.vnu.. Je to ostuda, ať si říká každý kdo chce co, chce..Nedovedu si představit, že bych jako nový majitel po 40000km měnil písty, a což takhle ojnice, nebylo by to lepší také ? Začínám mít jistotu, že koncern má větší zisk z ND než z vejvaru za nový vůz ...Ale majitelé koncernu si již dávno zvykli.A servisy jásají..Kde bychom byli, kdyby nebylo koncernu? .Je to Do-Do..dodělej doma-svépomocí...

Napsal: 18 říj 2018, 15:17
od rudy5
Veru po 40tis km rozoberat motor je fakt katastrofa.
Napsal: 18 říj 2018, 18:18
od markaz
Jo, je to moje chyba. Kdybych to rval furt do plnejch a motor nešetřil, třeba by kleknul v zimě ve 35 tis. a já bych se vešel do 4leté záruky

). Importér - Porsche ČR ani centrála Španělsko nic, jde to s největší pravděpodobností na moje triko. A přitom jsme byli fakt spokojený, pohodlný prostorný auto (pro 3 děti se sedačkama), i ten motor jsem si chválil...
Napsal: 18 říj 2018, 19:33
od Source
kdyby si to rval do plných tak motor ti oveľa viac najazdí, proste pre tieto motory je LSPI a jazdenie v nízkych otáčkach zabijak, bohužial
Napsal: 18 říj 2018, 21:39
od váha
Source píše:kdyby si to rval do plných tak motor ti oveľa viac najazdí, proste pre tieto motory je LSPI a jazdenie v nízkych otáčkach zabijak, bohužial
Jj treba i to proklety CDAA jsou kusy co maji najeto mrdu a drzi olej nezerou
Napsal: 19 říj 2018, 07:44
od Rayx
Tak bacha na ty CDAA, je třeba rozlišovat číslo motoru a datum výroby ... Jsou celkem tři známý verze pístů, co se dávaly a v podstatě všechny jsou problematický, druhá a třetí jen po výrazně větším nájezdu než ta oficiálně nejhorší s BS pístem. Ale největší prdel je v tom, že to na začátku mělo asi čtvrtou verzi, stejnou jak na BZB motorech a ty tedy opravdu žrát nemají ... No a o páté, co nasadili hlavně pro ND a opravy někdy od 2015/2016, tu už psát nemusím, to je jen zlomek všech CDAA co dosud jezdí ...
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 33#1212333
Komplety pístů u CDAA jak šel čas ...
06H107065 BK vyska krouzku brano odzhora 1,2 - 1,5 - 2mm prorezy / 21mm cep / prumer 82,465
06H107065 BS vyska krouzku brano odzhora 1 - 1,2 - 1,5mm vrtany / 21mm cep / prumer 82,465
06H107065 CP vyska krouzku brano odzhora 1 - 1,2 - 2mm vrtany / 23mm cep / prumer 82,435
06H107065 DF vyska krouzku brano odzhora 1,2 - 1,2 - 2mm vrtany / 23mm cep / prumer 82,435
06H107065 DL vyska krouzku brano odzhora 1,2 - 1,2 - 2mm skladany / 23mm cep / prumer 82,435
Napsal: 19 říj 2018, 07:51
od roman1648
Trochu odbočím - nedávno jsme dělali 1.6HDi, prasknul píst, problém byl že to byl asi motor nějakej polskej repas - krásně nastříkanej blok atd, písty byly už výbrusový, Kolbenschmidt je naštěstí dělá, tak se dal novej, složilo, jelo to asi 1km a prasknul další, tak nasrat - všechny nový, preventivně nový šály, motor jezdil ale celkově byl hlučnější, válce jsem teda neměřil ale asi to při honování utopili protože to jezdilo asi měsíc a vypochodovala ojnice na třetím válci...
Takže ona není GO jako GO...

Napsal: 19 říj 2018, 11:54
od Fire
Mám 1.4TSi 2018 (Touran), snad vydží déle, než popisuje majitel Alhambry

... zeptám se, byl to manuál nebo DSG? (pardon, pokud už to zmínil)...
Podle mě, ty TSička musí v DSG trpět dvounásobně a to z důvodu podtáčení !!!
Přecházel jsem z TDi na TSi a ten "našeptávač" mi v podstatě radí s tím TSi jezdit s naftou !!!!! Jako řadit nahoru při cca 2000tis. otáćek mi přijde fakt mimo, pak se může (a nemusí) zvýšit pravděpodobnost výše popsané závady...DSG si to prostě podtočí samo....
příklad, jedu cca 55km/hod (tachometrových) na trojku a našeptávač radí snad 5tku !!!!!

Napsal: 20 říj 2018, 09:01
od fekálek
Jojo, taky mi to v OIII našeptává kraviny, vůbec na to nekoukat
Napsal: 20 říj 2018, 17:37
od F40
Ahoj, a co 1,4 CZD, ta jak je na tom? (auto je 2017, 150koní)
Napsal: 20 říj 2018, 22:10
od elkej
Na CZD mám najeto 40tkm a zatím drží...
Napsal: 22 říj 2018, 22:29
od Fire
Jedu neco pres 70na 4ku a radí mi to zařadit nesmyslne 6tku...
Napsal: 23 říj 2018, 06:36
od roman1648
elkej píše:Na CZD mám najeto 40tkm a zatím drží...
Hoši o čem se bavíme???
Dřív byl normal 400 a dnes člověk po 40tis aby se trepal že se to rpzsype...
Jaký je s tím svezení těch 110kw?
Napsal: 23 říj 2018, 07:10
od elkej
Jj v tom nájezdu máš pravdu, ale čas nezastavíš a poctivé staré dobré auta stárnou.
Mám ještě octu I 81kw ASV s čipem od Funa (na tacho 300t, z toho 200 s čipem) a kromě výměny předních brzd za 288 a 2x čištění turba jsem na to nesáhnul ( brzdy a rozvody jsou samozřejmé).
Jak to jezdí? Jsem mile překvapen. Jede líp než stará octa, moc to nešetřim a spotřeba je kolem 7l. Chorvatsko s plně naloženou károu 6,3 l.
Za mě naprostá spokojenost. Není to žádný trhač asfaltu, ale ani žádná brzda provozu. Když se chceš vyhnout novodobé naftě, myslím že rozumná volba.