Neznámej zvuk asi prevodovka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Takže za remenici jsem bral... Nic.... Tak jsem sundal vanu.... Jsem celej zasranej a hodinu jsem lootacel... Hledal... Pacil a nenašel jsem nic..... Jeste než jsem tu sundal jsrm si vlezl do kanálu pod auto a kamarád mi nastartoval.. Držel spojku a přidával.... A prostě se to vyloženě mlátí v setrvaku.... Od spojky.... Ale ta je tam druhá a nova a je to snad ještě horší... Nemůže bejt ta jednohmotu nějak v hajzlu?
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5022
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Tak fakt už nevim.Hoď sem typ spojky(číslo celku)co si namontoval a rok výroby auta.Jestli někdo neudělal chybu a ty si ji nezkopíroval.Spojku a ložisko si kupoval zvlášť nebo v sadě?
Skříň převodovky nebyla někde ometená?Vypínací páčka ložiska neni ohnutá?
Celý je to nějaký divoký.Nakonec budeš muset dát spojku tu co tam má bejt.
Skříň převodovky nebyla někde ometená?Vypínací páčka ložiska neni ohnutá?
Celý je to nějaký divoký.Nakonec budeš muset dát spojku tu co tam má bejt.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi
Nepamatuju si která to je skupina, ale dokáže to zobrazit aktuální (asi vypočítanej) točivej moment.martinsidlo píše:Kde si to nastaviš,prosím?Jarda-k píše:Když si na vagu nastavíš v měřenejch hodnotách točivej moment, zvýší se jeho hodnota po sešlápnutí spojky?
Šlo mi o to, že kdyby byl axiál v hajzlu, tak by se patrně při sešlápnutí spojky zvýšil točivej moment motoru, protože by měla klika větší odpor.
Nebo mě jen chytáš za slovo, že jsem napsal nastavit a ne zobrazit?
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002