sup 1.8 tsi 116 kW

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

@jericho-3: celý ten můj příspěvek výše byl myšlen ironicky, doufám že to z toho cítíš alespoň nyní ;)

Ano je to past a ještě nějakou chvíli bude, no až nebude, už jsou tu další, co ji nahradí ...

@milos.slovacek: 32/1 ukazuje dlouhodobou adaptaci na volnoběh, 32/2 pak dlouhodobou adaptaci při lehkém zatížení, platí pro lambda sondu před katem. Optimální je 0, povolený rozptyl -10 / +10 %, záporný ukazují bohatou směs, tak to přes lambdu ochuzuje, kladný naopak, to je chudá směs kterou přes lambdu obohacuješ. Olej jako palivo na to bude mít jistě značný vliv a bude to hodně v mínusu ...

Jasně, auto si samo provádí průběžné testování a jeho výsledkem je právě Readiness kod, který ukáže, jestli kromě dalších systémů i testy lambda sond a katalyzátorů byly provedeny. Pokud pak není ani zapsaná emisně relevantní chyba v motorovce, auto se dle EOBD logiky i při palivové směsi 1:40 olej:benzín považuje za v pořádku ...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

To jsem rád, zažil jsem dost případů, kdy ti lidé byli nešťastní a na opravu ani neměli.. :)
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:To jsem rád, zažil jsem dost případů, kdy ti lidé byli nešťastní a na opravu ani neměli.. :)
jardo ty případy jsou i takové že koupíš super stav prověřený vše OK jezdéš do jara půl roku vše super, a dvoumota, dpf, egr, klapka, sondy, čidlo teploty výfuk plynů, vstřiky, kbeláže, a stovečka tam zajede jak nic a ani někdy nestačí,

nebo socka si koupí zafiru krásná napucovaná za třicítku, gumy nové stk na dva roky pořešené a za týden VP 44 29.000 materiál bez DPH + práce :roll:

nebo denso cri čtyři vstřiky KO 44.000 kč materiál, nerepasovatelné, celoživotní opravář traktorů JZD strážnice prohlásil, ten slováček to je blb přeci nemohou najednou odejít vše chny vstřikovače, tam už víc nechod já ty vstřiky spravím zapár tisíc :roll:

nebo pajero odešlo čerpadlo pči 80.000 km zkusil jsem to dát čerpadlářovi nejde vadná elektronika, jen chomutov a 50.000 kč, tak jo a majtel prohlásil všichni jsme hajzli jen si mastíme kapsy, je to deset let co se nezdravíme, ;)
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

To uz je marny s tema lidma. Jak rikas, ja ted resil jednickovou octu, pise to zavadu Regulace pocatku vstriku. V peti servisech mu to smazali dycky za 400 a bylo to ok dycky jen pul roku. Ted to skoncilo u me a rikam cerpadlo KO, vydreny obal. A ted je ticho po pesine, protoze oprava cerpadla je moc draha a starou ojetou cubku bez zaruky tam davat nehodlam a uz sem v hledacku jak ty milosi :)
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="ThrashTheTrash"]To uz je marny s tema lidma.

a co má za problém bliká mu spirálka????
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

slovacek.milos píše:
jericho-3 píše:To jsem rád, zažil jsem dost případů, kdy ti lidé byli nešťastní a na opravu ani neměli.. :)
jardo ty případy jsou i takové že koupíš super stav prověřený vše OK jezdéš do jara půl roku vše super, a dvoumota, dpf, egr, klapka, sondy, čidlo teploty výfuk plynů, vstřiky, kbeláže, a stovečka tam zajede jak nic a ani někdy nestačí,

nebo socka si koupí zafiru krásná napucovaná za třicítku, gumy nové stk na dva roky pořešené a za týden VP 44 29.000 materiál bez DPH + práce :roll:

nebo denso cri čtyři vstřiky KO 44.000 kč materiál, nerepasovatelné, celoživotní opravář traktorů JZD strážnice prohlásil, ten slováček to je blb přeci nemohou najednou odejít vše chny vstřikovače, tam už víc nechod já ty vstřiky spravím zapár tisíc :roll:

nebo pajero odešlo čerpadlo pči 80.000 km zkusil jsem to dát čerpadlářovi nejde vadná elektronika, jen chomutov a 50.000 kč, tak jo a majtel prohlásil všichni jsme hajzli jen si mastíme kapsy, je to deset let co se nezdravíme, ;)
Pamatuju ještě z tvých příběhů hřeben řízení na Zafiře a výměnu spojky na Toledu ( myslím ) :)
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

slovacek.milos píše:
ThrashTheTrash píše:To uz je marny s tema lidma.

a co má za problém bliká mu spirálka????
jasný bliká spirála, omezený výkon, už sem to rozkopl, vydřený čerpadylko, obal uplne KO, ztracela se voda, tesneni pod hlavou KO, voditka tak vybochany, ze to ma snad pul mega na hrbu (tachec ma jen dve kila)...toz tak :)
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jo, to jsem měl řešit Volvo XC-70 D5, už někdy loni mi volal majitel, že se ztrácí olej, cca 1l na 4 000km, měl přijet na revizi, ale nikdy nedojel, sem - tam zavolal že se situace zhoršuje, poslední informace byla, že je spotřeba již 1l na 400km a současně spotřeba nafty 12l/100km a současně nouzový režim - ucpané dpf.
Představa byla, že vytelefonoval turbo ve Strakonicích, pro které jsem si měl zajet, zaplatit a namontovat, dpfko se vyčistí časem prej, no strašně se divil že jsem tento lukrativní obchod odmítnul (noteeth)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Tomas.cz"][quote="slovacek.milos"]

tome pravidlo je asi hezké rčení

každímu se nezavděčíš,

já se ten zbavil pacienta sestřenky koupila si OII face, pohřebák kombi 1,6 MPi když vyjedou tak celá ulic sedí na prdeli s otevřenýma hubama a nechápe, když někde zastavi všichni koktu obdivujou a fotí, má to vyhřívané sedačky aj zrcátka a rádio na CD :roll:

řekla mi, to už milošu spravovat nemožeš, na to sů už počítače a to ty nemáš, předpokládám jak dojde výměna rozvodů tak mi bude brečet v obýváku jakou zlodějnu si zas na nich někdo nachystal :roll: milošu pomož (wallbash) ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Miloši, postupně tě tohle opotřebuje , musíš vstřebávat neustálé "stresy" majitelů k ceně čehokoliv a bohužel mechán je toho součástí, protože je často konečný "pokladník", který vyřkne ortel..Kolikrát nemůžu pochopit, jak lidé uvažují, oni často zapomínají, že tuhle práci máš jako obživu a ne koníčka jako ve Svazarmu..Oni považují za normální, že bys měl celý den řešit shánění dílu např. po vrakovičtích, za svůj benzin a za svůj čas.A že často pomlouvají? To je součást stresu z toho, že musí platit ty velké prachy, musí najít viníka..A nediv se celoživotnímu opraváři v JZD, že nechápe, jak mohou odejít všechny vstřikovače, když je Zetor měl často celý život... :D
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Protože v tom kanystru co si v něm nesl domů naftu z práce, bylo ještě asi půl litru postřiku s bordelem.... :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“