Stránka 3 z 3
Napsal: 03 led 2019, 14:11
od roman1648
A joooo, já furt čuměl na tu rýhu a ty písty mi unikly...opravdu jsi narazil na kousek zasažený nějakým extra specialistou tunerem
Není třeba ten píst i celkově nižší jen když ho změříš šuplerou od čepu nahoru ? Ona každá desetinka je sakra znát...
A takto "upravit" tu komoru v pístu, se divím že to vůbec normálně jelo

Napsal: 03 led 2019, 14:22
od Jirka.
Kdyžtak tu mám pěkný spodek BLS za 8000 Kč
Napsal: 03 led 2019, 14:27
od edie
roman1648 píše:A joooo, já furt čuměl na tu rýhu a ty písty mi unikly...opravdu jsi narazil na kousek zasažený nějakým extra specialistou tunerem
Není třeba ten píst i celkově nižší jen když ho změříš šuplerou od čepu nahoru ? Ona každá desetinka je sakra znát...
A takto "upravit" tu komoru v pístu, se divím že to vůbec normálně jelo

Podle mě jsou i profrézovaný jamky na ventily..Co jsem to měřil šuplérou tak na každém pístu je to jinak..Zajímavý začátek roku..

Mě strašně překvapuje jakou si s tím někdo musel dát práci...
Napsal: 03 led 2019, 14:27
od Utmir
Ale asi by to islo ked dalsie 3 kompresie boli vyborne pozri oznacenie bloku spodku urcite to bude BKD a pisty z 2 litra BMM
Napsal: 03 led 2019, 14:29
od edie
Jirka. píše:Kdyžtak tu mám pěkný spodek BLS za 8000 Kč
Asi bych ho bral ale teď nevěřím ani vršku..Budu to konzultovat se zákazníkem a dám vědět..
Napsal: 03 led 2019, 14:36
od Utmir
Za skusku by to chcelo na tom prvom valci vimenit na pieste piestne kruzky nove tesnenie,poskladat pretesnit vstrek na tom prvom valci nastavit vstrek zavret viko naliat olej vodu a natocit asi najlacnejsi sposob tvojej opravy v takom pripade cely motor kus za kus a modlit sa ci to neni macka vo vreci

Napsal: 03 led 2019, 14:38
od edie
Utmir píše:Za skusku by to chcelo na tom prvom valci vimenit na pieste piestne kruzky nove tesnenie,poskladat pretesnit vstrek na tom prvom valci nastavit vstrek zavret viko naliat olej vodu a natocit asi najlacnejsi sposob tvojej opravy v takom pripade cely motor kus za kus a modlit sa ci to neni macka vo vreci

Tj..A nebo snížit o jednu řadu těsnění a třeba by to taky pomohlo...
Napsal: 03 led 2019, 14:41
od Utmir
No musis to poriadne zmerat aby sa ti to nestretlo a olej to nezralo ?
Napsal: 03 led 2019, 14:46
od TDI tech
Utmir píše:Ale asi by to islo ked dalsie 3 kompresie boli vyborne pozri oznacenie bloku spodku urcite to bude BKD a pisty z 2 litra BMM
Urcite to nebude BKD. Bloky co su pre motory s DPF maju komplet inac celu zadnu stenu ( naliatky na zadnej strane bloku ). Na klasicky blok bez DPF nepreskladas napr. ochladzovac spalin lebo ho proste nebudes mat kam prisrubovat atd. Dalej neviem preco ale BLS nema piesty s vnutorny ochladzovanim komorok olejom. Ma sisate ozubene kolecko na kluke a inac casovanu vacku. Ma ine sanie, turbo otocene naopak a cele vedenie vzduchu inac ( hadice, chladicovu stenu atd. )
Napsal: 03 led 2019, 14:53
od Pepíček
edie píše:Jirka. píše:Kdyžtak tu mám pěkný spodek BLS za 8000 Kč
Asi bych ho bral ale teď nevěřím ani vršku..Budu to konzultovat se zákazníkem a dám vědět..
To nejni tvoje?
Tak to bude zákoš čumět co koupil

Napsal: 03 led 2019, 15:28
od edie
Pepíček píše:edie píše:Jirka. píše:Kdyžtak tu mám pěkný spodek BLS za 8000 Kč
Asi bych ho bral ale teď nevěřím ani vršku..Budu to konzultovat se zákazníkem a dám vědět..
To nejni tvoje?
Tak to bude zákoš čumět co koupil

Pravě že je to zákazníka..no spíš se to budu snažit dát rozumě do kupy takže asi seženu jinej spodek a nechám přezkoušet hlavu..
Napsal: 03 led 2019, 15:39
od Pepíček
To je rozumný.