Stránka 3 z 15
Napsal: 08 úno 2019, 01:09
od Lokotka
Já žádnej soft tvořit nechci a nemíním, jen se snažím pochopit souvislosti, abych moh případně specifikovat jiným co a hlavně proč to či ono chci.
Napsal: 09 úno 2019, 22:24
od PeITeeR
To je nejakej forestovo druhej ucet ? Nebo se nam tu vylodil forest 2 ?

Napsal: 09 úno 2019, 22:36
od martinsidlo
Lokotka píše:martinsidlo píše:No,tak teď jsi napsal slušný kraviny. Dělej si,jak myslíš.
Nastuduj si princip spalovacího motoru.
Mohl bych Tě poprosit spíš o pomoc?
Třebas kdybys mě naved na konkrétní literaturu, nejlépe na tu, která popisuje tvorbu orig. SW a provázanost map v ŘJ tohoto motoru 1,9 TDi ASV od VW.
Případně bys k tomu navedení na literaturu moh možná konkretizovat a napravit (vysvětlit, jak to je správně) ty mnou napsaný kraviny, abych se poučil před tím studiem.
Tvé poznámce "Dělej si,jak myslíš." nerozumím vůbec, protože nevím co dělám špatně, když se ptám. Možná vyvozuju špatný závěry a opravdu bych byl rád, kdyby mně někdo konkrétně a nejlíp polopaticky vysvětlil, v čem jsou špatný. Heslovitý narážky mně nepomáhaj.
Děkuju předem.
Základní škola,fyzika,chemie,dílny.
Napsal: 10 úno 2019, 11:04
od Lokotka
martinsidlo píše:
Základní škola,fyzika,chemie,dílny.
Děkuji mnohokrát za konkrétní pomoc.
Napsal: 10 úno 2019, 11:27
od stanomx
no to je tak tu na fóre, totálny neomylný expert na všetko ale viď ten príspevok ak sa to tak dá nazvať
inak mám rovnaký názor na egr, pre daily auto
každopádne sa stým počíta aj v SOI mapách (alebo duration)
ja som si ho drošku pridal nad rámec v určitých spektrách nech sa auto v zime zohrieva rýchlo, ale dodal som aj chladič spalín a je to podstatný rozdiel
___
EDIT:
čo ma ale minule napadlo je čo tak pridávať pri odvetraní trochu benzínu raz za čas aby to sanie vyčistilo? nádoba s dávkovačom, ktorú raz za rok na to sanie napojíš s litríkom benzínu a vyjazdíš na jednu nádrž napr. (v podstate na spôsob dekarbonizácie s vodou apod.)
inak uvažujem že už pridám aj catch tank, práve kvoli neželanému oleju keďže som sprevádzkoval EGR
Napsal: 10 úno 2019, 12:31
od Source
Stano, pridával si chladič spalín na rotačku ? má to význam ? ak áno, tak v čom to pomôže okrem zohrievania motora ?
Tiež rozmýšlam, že zaradím naspäť EGR, pretože sa mi hrozne dlho ohrieva motor a chcem by som to zefektívniť
Napsal: 12 úno 2019, 18:00
od stanomx
na asz
plus žhaviče na vodu manuálne ovládam
Napsal: 12 úno 2019, 18:40
od toefuk
stanomx píše:na asz
plus žhaviče na vodu manuálne ovládam
to myslis vazne? vypinacom? nemas ani termospinac s relatkom?
Napsal: 12 úno 2019, 19:02
od stanomx
manualne, to myslim važne, chcem si to ovladať manualne proste nechcem riešiť zapojenie s 2 termistormi (aby sa ti nezapinalo v lete) a hystereziu
proste to chcem mat manualne mam to tak 3tím rokom, a nikdy som to nezabudol vypnúť alebo zapnúť
Napsal: 13 úno 2019, 07:14
od martinsidlo
To mám taky manualně. Koukáš na přístroje a případně vypneš.Je to stejně na topení.
Napsal: 13 úno 2019, 09:27
od Forest
PeITeeR píše:To je nejakej forestovo druhej ucet ? Nebo se nam tu vylodil forest 2 ?

Nepokousej se urazet (predevsim sam sebe takovymi nesmyslnymi zavery) a popremyslej, jestli bych takove nesmysly byl schopen napsat.
Kdyz budes hledat, tak najdes moje nazory na toto tema - olej v sani (v omezene mire) je u preplnovanych motoru naprosto bezny, nicmene (jak uz bylo vyrceno Mirulakem) v kombinaci s aktivni cinnosti EGR ventilu zapricinuje horsi funkci motoru a jsou taci, kteri si neuvedomuji, ze v pripade, ze se to neresi tak ma vyrazne negativni vliv na ekologii coz je presnym opakem jeho puvodniho ucelu.
Osobne bych doporucil zhavicky na vodu, turbodmychadlo s vodnim chlazenim, intercooler vodou chlazeny, EGR ventil vodou chlazeny s vyvodem zpet do vyfuku (za turbo) a nebo, pokud nekomu jde primarne o teplo v kabine tak
pridavny elektrickeho ohrev.
Napsal: 13 úno 2019, 13:24
od palinator
Vodním intercoolerem se úspěšně připraví o relativně nízkou teplotu stlačeného vzduchu ve vysoké zátěži (v nízké to nemá negativní vliv).
A celkově: řešit takový množství úprav jenom proto, aby se ten kus litiny rychleji ohřál, přičemž jeho teplota na spotřebu nemá nikterak extrémní vliv, na rozdíl od benzínů, to mi přijde slušnej úlet. Pokud jde o teplo, ať dá bufík.
Napsal: 13 úno 2019, 18:24
od stanomx
Forest píše:EGR ventil vodou chlazeny s vyvodem zpet do vyfuku (za turbo)
o tomto som presne rozmýšľal
Napsal: 13 úno 2019, 18:48
od Lokotka
Forest píše:EGR ventil vodou chlazeny s vyvodem zpet do vyfuku (za turbo)
EGR ventil zpět do výfuku, tj. nakonec Wastergate. To s EGR nemá nic společnýho! A navíc proč to chladit? Leda že byste tím chtěli tu vodu ohřívat.
Napsal: 14 úno 2019, 08:45
od Forest
palinator píše:Vodním intercoolerem se úspěšně připraví o relativně nízkou teplotu stlačeného vzduchu ve vysoké zátěži (v nízké to nemá negativní vliv).
Muzes to nejak upresnit ci obhajit? Zajima me, jak jsi k tomuto zaveru dosel. Mimochodem, bufik je dobre reseni paklize neparkujes v uzavrenych prostorech.
Lokotka píše:Leda že byste tím chtěli tu vodu ohřívat.
No vidis, ze ti to pali, kdyz chces
