tesnenie pod hlavu-postup

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

jofa píše:… povodne tam bola g11 nemrznuca zmes,potom to jeden ,,spickovy"mechanik zamenil za g12 ze sa nemoze nic stat,uz som vymenil…
Zamenil, zamenil, zamenil.
A teraz napises, ze ich zmiesal.
A tie problemy, to od teba vyznelo, ze spustacom bola ta “zamena“ , ktora sa vlastne nekonala.
Drzim palce, nech to dobre dopadne.
Zaujimave, ze nieco tak stare sa zachranuje a zrovna nie pofidernym sposobom, ale poctivo.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Ja nevim coveče jestli bych u takovy vrany řešil jestli mě v topení zustalo trochu G11...ja myslim že těm starym karam je to v podstatě jedno... (noteeth)
My do Golfů II lili co bylo z vrakáče, páč u nás byl kdysi k dostání tak bílej Stabil a všechno fungovalo...
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 705
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Tak je to stara rakovina uz ale motoricky ide vyborne,jasne,nie je to ziadny trhac asfaltu ani pretekar ale ja ho vyuzivam hlavne do prace a obcas nejaky tovar v tom prevazam popri prerabke domu takze potrebujem aby este nejaky ten rok vydrzal...
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 705
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Chlapi,velky problem nastal,nakolko som musel ist do prace,sused akoze ten mechanik mi zacal skladat hlavu. Pri montovani vstrekov sa mu praskla hlava okolo vstreku,udajne to vela netahal,neviem nebol som pri tom,to teraz neriesim,otazne je,z coho je hlava?liatina alebo hlinik?mne tvrdi zevraj hlinik,podla mna v 93.roku este davali liatinu,ako to zistim?kamarad vie zvarit liatinu takze to by bol najmensi problem a tohto mechanika uz radsej k nicomu nepustim. Aj tak budem platit opravu ja lebo on to udajne netahal.kurva
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 705
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Obrázek
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Já myslim že hliník zkus do toho skrknout flexou a vis hned
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 705
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Ked to je hlinik tak to pojde ako do masla ci ako to zistim?
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Odpovědi: 0
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

[quote="jofa"]Ked to je hlinik tak to pojde ako do masla ci ako to zistim?nebudou lítat jiskry
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Jarda_6
Přispěvovatel
Příspěvky: 125
Odpovědi: 0
Registrován: 23 čer 2011, 20:36

Příspěvek od Jarda_6 »

Magnet?? :?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tohle se běžně stávalo, hlavně když vstřik byl zarván a za čas ještě "zarostl"..Takže je to hlína a jde to v pohodě zavařit..Mohlo to být načnuté, proto je vždy lepší před demontáží hlavy vstřiky vyndat..Zaprvé to jde lépe povolit, hlava je napevno a lze povolovat v ose a ne křivě, kdy se vstřik jako "vylomí". Mechán tohle nemusel nijak ovlivnit...
nepropadat panice...
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Hlinik to neni ani omylem . Nejaka slitina...
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 705
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

jericho-3 píše:Tohle se běžně stávalo, hlavně když vstřik byl zarván a za čas ještě "zarostl"..Takže je to hlína a jde to v pohodě zavařit..Mohlo to být načnuté, proto je vždy lepší před demontáží hlavy vstřiky vyndat..Zaprvé to jde lépe povolit, hlava je napevno a lze povolovat v ose a ne křivě, kdy se vstřik jako "vylomí". Mechán tohle nemusel nijak ovlivnit...
Takze to pokde zavarit?ako som pisal,nebol som pritom takze je mozne ze sa to mohlo stat aj mne. Pravda je taka ze vstreky boli tak dovalene ze sme mali problem ich vobec povolit...navyse sme nemali ziadny nastavec tak sme ich povolovali ockovym klucom....
Naposledy upravil(a) jofa dne 02 bře 2019, 17:00, celkem upraveno 1 x.
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Jo nekde kde delani hlavy treba .
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 705
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Ok,tak v pondelok to zaveziem naspat kde mi ju zrovnavali...
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Co to je za duru ? Drzi to co ?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“