Stránka 3 z 4
Napsal: 27 úno 2019, 20:55
od frantisek28
jofa píše:… povodne tam bola g11 nemrznuca zmes,potom to jeden ,,spickovy"mechanik zamenil za g12 ze sa nemoze nic stat,uz som vymenil…
Zamenil, zamenil, zamenil.
A teraz napises, ze ich zmiesal.
A tie problemy, to od teba vyznelo, ze spustacom bola ta “zamena“ , ktora sa vlastne nekonala.
Drzim palce, nech to dobre dopadne.
Zaujimave, ze nieco tak stare sa zachranuje a zrovna nie pofidernym sposobom, ale poctivo.
Napsal: 27 úno 2019, 21:01
od roman1648
Ja nevim coveče jestli bych u takovy vrany řešil jestli mě v topení zustalo trochu G11...ja myslim že těm starym karam je to v podstatě jedno...

My do Golfů II lili co bylo z vrakáče, páč u nás byl kdysi k dostání tak bílej Stabil a všechno fungovalo...
Napsal: 28 úno 2019, 04:47
od jofa
Tak je to stara rakovina uz ale motoricky ide vyborne,jasne,nie je to ziadny trhac asfaltu ani pretekar ale ja ho vyuzivam hlavne do prace a obcas nejaky tovar v tom prevazam popri prerabke domu takze potrebujem aby este nejaky ten rok vydrzal...
Napsal: 02 bře 2019, 13:43
od jofa
Chlapi,velky problem nastal,nakolko som musel ist do prace,sused akoze ten mechanik mi zacal skladat hlavu. Pri montovani vstrekov sa mu praskla hlava okolo vstreku,udajne to vela netahal,neviem nebol som pri tom,to teraz neriesim,otazne je,z coho je hlava?liatina alebo hlinik?mne tvrdi zevraj hlinik,podla mna v 93.roku este davali liatinu,ako to zistim?kamarad vie zvarit liatinu takze to by bol najmensi problem a tohto mechanika uz radsej k nicomu nepustim. Aj tak budem platit opravu ja lebo on to udajne netahal.kurva
Napsal: 02 bře 2019, 13:45
od jofa
Napsal: 02 bře 2019, 13:53
od roman1648
Já myslim že hliník zkus do toho skrknout flexou a vis hned
Napsal: 02 bře 2019, 14:08
od jofa
Ked to je hlinik tak to pojde ako do masla ci ako to zistim?
Napsal: 02 bře 2019, 14:38
od Jaroušek
[quote="jofa"]Ked to je hlinik tak to pojde ako do masla ci ako to zistim?nebudou lítat jiskry
Napsal: 02 bře 2019, 15:19
od Jarda_6
Magnet??

Napsal: 02 bře 2019, 15:50
od jericho-3
Tohle se běžně stávalo, hlavně když vstřik byl zarván a za čas ještě "zarostl"..Takže je to hlína a jde to v pohodě zavařit..Mohlo to být načnuté, proto je vždy lepší před demontáží hlavy vstřiky vyndat..Zaprvé to jde lépe povolit, hlava je napevno a lze povolovat v ose a ne křivě, kdy se vstřik jako "vylomí". Mechán tohle nemusel nijak ovlivnit...
Napsal: 02 bře 2019, 15:52
od A6TDI
Hlinik to neni ani omylem . Nejaka slitina...
Napsal: 02 bře 2019, 16:25
od jofa
jericho-3 píše:Tohle se běžně stávalo, hlavně když vstřik byl zarván a za čas ještě "zarostl"..Takže je to hlína a jde to v pohodě zavařit..Mohlo to být načnuté, proto je vždy lepší před demontáží hlavy vstřiky vyndat..Zaprvé to jde lépe povolit, hlava je napevno a lze povolovat v ose a ne křivě, kdy se vstřik jako "vylomí". Mechán tohle nemusel nijak ovlivnit...
Takze to pokde zavarit?ako som pisal,nebol som pritom takze je mozne ze sa to mohlo stat aj mne. Pravda je taka ze vstreky boli tak dovalene ze sme mali problem ich vobec povolit...navyse sme nemali ziadny nastavec tak sme ich povolovali ockovym klucom....
Napsal: 02 bře 2019, 16:30
od A6TDI
Jo nekde kde delani hlavy treba .
Napsal: 02 bře 2019, 17:01
od jofa
Ok,tak v pondelok to zaveziem naspat kde mi ju zrovnavali...
Napsal: 02 bře 2019, 17:06
od A6TDI
Co to je za duru ? Drzi to co ?