Stránka 3 z 3
Napsal: 06 bře 2019, 20:57
od standa123
volil bych turbo VA + trysky sprint 764 + soft......mozna spojku pokud to nepobere. Nic víc bych nedelal…...
Napsal: 06 bře 2019, 23:25
od zero1724
Trysky pp764 a soft a jede to moc krásně
Napsal: 07 bře 2019, 09:47
od standa123
Když PP tak aspoň k nim Vacko ať to má víc vzduchu. Bude zase o kousek dál.... Pak může ponechat sérii výfuk, sání, IC a možná i spojka to vezme...na což bych ale ne sázel.
Napsal: 07 bře 2019, 10:07
od turbo kamna power
ALH má jen 215 mm lamelu, ta to většinou vzdá už po chipu
"Rozumná" komplexní úprava je podle mě u ALH: trysky (alespoň P520 z 81kw, větší než P764 bych ani nedával) + chip + spojka (jednohmota 228mm). Turbo bych měnil, jen pokud by původní bylo KO.
K tomu přední těhlice s 288 mm brzdama (případně i dozdadu kotouče), plný puky do ramen, nějaký rozumný tlumiče, ať se ten výkon dá bezpečně využívat.
Pokud auto jezdí dálnice, tak i prodlouženou pětku (0,717 z Golfa 3 66kw, nebo 0,7 z Fábie 74kw)

Tohle všechno se dá udělat za "minimum" nákladů (cca 25t. Kč), přitom to udělá z obyčejný oktávky úplně jiný auto.
Napsal: 07 bře 2019, 11:59
od christian cartier
To mě zajímá ta převodovka s trojkovýho golfa nebo fabie 74 kw ? to je delší nebo co ? o kolik octavie točí na 3,000ot cca 140 km/h fabie golf 3 má krátký převodovky co jsem osobně viděl... Děkuji za info christian
Napsal: 07 bře 2019, 12:05
od Jarda S.
golf má i delší převody, kod převodovky ASD

Napsal: 07 bře 2019, 13:40
od peter l
Jj...mam dva mk3ky oba prevodovkou ASD a je to super 5ka je tak akurat,...
Napsal: 07 bře 2019, 16:07
od christian cartier
A když máš 3.000otáček kolik jedeš ? Převodovka ASD je z jakýho typu auta GOLF IV? Jaký motor 74kw pd že ?
Napsal: 07 bře 2019, 16:21
od Gardner
ASD je starší, G3, nějaká toleda atd.
Napsal: 07 bře 2019, 16:26
od standa123
na tech 150ps bych převodovku vůbec neresil

Napsal: 08 bře 2019, 12:30
od venca.6
Jo ta delsi petka je dobra vec, ja obcas jezdim s ALH s chipem a furt bych radil za 6.

na fabii jsem daval petku z T5 s pomerem 0,658 a bylo to akorat, ve 158km/h jsem mel 3tis.
Napsal: 08 bře 2019, 17:23
od Gardner
Nepřímo k tématu. Včera noční jízda Liberec Trutnov a z5, vzpoměl jsem si cestou na tohle téma tuningu staríého tdi.
Ta cesta byla tak super, tak mě to bavilo, i po několika letech co mám tuned TDI, auto je stále tak hravé a stále moc baví.
Prostě stále mám dojem že to je hodě muziky za 'pár peněz' lehké auto, krouťák, koně, příjemná spotřeba a hlavně celková cena a moře najetých km. Těžko bych viděl lepší volbu.
Auto bratru za 45tis a za 120tis servis a slušná daily uprava, není co řešit, jezdíte si jak pán.