Stránka 3 z 4

Napsal: 31 bře 2019, 12:18
od WHITE-CZ
Dal jsem na Fronteru B KYB a zatím pocitově komfortnější než Bilstein co jsem tam měl předtím. Zatím ujeto 1000km tak se uvidí jak to bude dál.

Napsal: 01 dub 2019, 05:07
od arlie
TRW jsem dával na předek u A4 s-line.
Druhovýroba se daly sehnat pouze ty TRW a spokojenost.
Jinak kupuji Sachs a Bilstein, případně KYB.

Napsal: 01 dub 2019, 06:02
od NOVON
Marek77 píše:
NOVON píše:
Meyle nevyrábí nic,z 90 % je to přebal a zbylých 10 % si nechává vyrábět dle svých požadavků.
Promluvil Standa Blábol.....

Meyle je německá společnost, která si veškeré podvozkové díly vyrábí. Když píšu veškeré podvozkové díly, myslím veškeré. A to dokonce ve třech úrovních kvality. Standa Blábol opět poslouchal Francka v hospodě u piva. A protože Francek spravuje traktory, tak tomu rozumí a když řekl, že Meyle přebaluje, tak je to prostě pravda a já to všem řeknu. Chce se mi zvracet.......
No klidně se pozvracej,protoze je to fakt,max. bych upravil ty procenta na 70 a 30, Meyle je šunt.
Kdysi jsem taky naletěl na jejich HD reklamu,ale skutečnost s kvalitou je jiná.

Napsal: 01 dub 2019, 08:07
od favo
Osobní zkušenost s Meyle HD, plný silentblok předního ramene pro Audi TT a už při montáži se ukázal jako poškozený, tedy guma nedržela v kovovém obalu.
Lisoval se přes přípravek a po nasazení ramene do nápravy se guma vysunula z lůžka ven.

Napsal: 01 dub 2019, 08:33
od roman1648
Já Meyle nechci,mockrát se nám to vrátilo,ramena,cepy, kosti,vsechno blato

Napsal: 01 dub 2019, 21:12
od turbo kamna power
Já mám zase s Meyle HD pukama do ramen dobrou zkušenost, na mk3 golfu už drží asi 4tý rok a to dostávají zabrat :)
Ale co jsem dal obyč Meyle, čepy, kosti, tak všechno totální bláto... už nikdy víc.

Napsal: 01 dub 2019, 21:36
od adrian_B
Meyle HD dávam tyčky stabilizátora na hocičo a zatial ok.
No máme tu tak rozdrbané cesty že hádam ani oem nedá viac ako 2 roky (LOL)

Inak riskol som pred 6 rokmi zadné tlmiče na sharana 7m susedovi a stále ok. Netečú, neplávajú sú komfortné a majú asi 100 000km za sebou

Napsal: 01 dub 2019, 22:55
od frantisek28
Ak si dobre spominam, tak bol natoceny daky dokument, reportaz o Meyle.
Bolo to z toho jejich nemeckeho megaskladu, rozpraval tam o tom, ake mega mnozstvo nahradnych dielov maju v portfoliu, ake tisice dielov maju priamo na sklade pripravene k okamzitemu odoslaniu, proste vsetko mega, ale tiez ten clovek priznal farbu, ze situacia neni taka, ako bola kedysi, ze samozrejma stale si daju zalezat na kontrole kvality, ale vzhladom na to kvantum poloziek co dodavaju, tak nemaju moznost ich vsetky testovat na odolnost. Vlastne, ze oni sa testuju, avsak na zakaznikovi.
Preto zrejma niektore veci OK a niektore problem.

A len taka uvaha este, co ma vzdy pri dotazoch hlavne co sa tyka podvozkovych casti napadne...
Je snad kazdemu jasne, ze auta podstupuju crash testy a ze uz vo faze vyvoja musia inzinieri pocitat s istymi vlastnostami hlavne prednej napravy, co sa tyka pevnosti, tuhosti a deformacie tak, aby sa napr. to koleso pri teste nezaborilo do kabiny, aby pasazieri v predu neutrpeli devastacne poranenia napr. od spominaneho kolesa.
Tym, ze sa tam namontuju odolnejsie capy, silentbloky a podobne, tak sa vlastne planovana deformacia mina ucinku, nie?
Ale to je len uvaha...

Napsal: 02 dub 2019, 07:05
od roman1648
Hele, je to stejný jak se vším, příklad - začnou vyrábět ramena na OI,už ze začátku rozjezdu projektu jsou pečlivě zkalkulovány náklady a počítá se s podílem reklamací třeba 30% nebo i víc, pak se po 2-3 letech udělá vyhodnocení, aktuálně jsme na 22% - ty joooo, super výsledek, bouchání šampáňa, tanečky obchodníků....
To že zrovna ty budeš ten komu reklamaci neuznají, je prostě smůla :roll: (wallbash)

Napsal: 02 dub 2019, 13:31
od Richi
U nás v Brano Group bouchají taky tlumiče a co já vím dalšího.
Je to k pláči. Peníze bída, aby se ušetřily náklady tak tam dělaj cizinci, kteří nejsou vyučení a neumí nic. Ani česky. Bizoni.
Normy? Levná kulatina na pístnice, která je ale tak malá, že nejde ani opracovat, tak se víc pochromuje. A když to ani tak nestačí, změní normu a všechno je parádní.
Kvalita čeho a kde. Ovšem podnikatel roku a příklad toho, jak se věci mají dělat. A myslím, že i po politické stránce.

Napsal: 02 dub 2019, 13:56
od Richi
A jak potřebuju ty přední tlumiče, tak jsem volal do Havexu. Na tu moji O2 potvoru se sportovním podvozkem:
Včetně daně - zadní asi 1450, přední 2800 ekonomy a 4100 ten neekonomy díl.
Myslím, že nějaké náhrady za ty peníze snad ani netřeba řešit.

Napsal: 02 dub 2019, 13:59
od favo
Richi píše:U nás v Brano Group ...........
Ovšem podnikatel roku a příklad toho, jak se věci mají dělat. A myslím, že i po politické stránce.
Není nad to když si podnikatelé založí vlastní rádoby soutěž, oceňují se jak americké celebrity, plácají se při tom po zádech a myslí si jak nejsou dobří a přitom jejich zaměstnanců už se nikdo na nic neptá jaký je to zaměstnavatel.

Napsal: 02 dub 2019, 17:33
od toefuk
dnes testovana nova vaha vzduchu bosch v rotacke a davala pri rovankom tlaku turba tak ako stara zla vaha. Nova vaha co neukaze viac ako 850mg/r!!!! pri 950mbar!!! Kde su tie vahy co ukazovali prietok 1000mg/r +???
Tak si kup nieco nove znackove. Predrazeny PREBAL.

Napsal: 02 dub 2019, 18:20
od stanomx
upravit v softe map linearitu a jebať (LOL)

Napsal: 02 dub 2019, 22:00
od adrian_B
stanomx píše:upravit v softe map linearitu a jebať (LOL)
riešenie na "kokota" (crazy) a asi si myslel maf a nie map ;)