Softverom odstaveni egr,prejdem emisnou kontrolou?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Ne, celý Readiness kod se týká emisí, proto všude musí být 0, ne jen některé pozice. Pokud některý systém není hlídán (často klima) nebo není od výrobce na motoru použit, je na tom místě automaticky 0.

Obrázek


pokud diag nemá automatický script na vytvoření Readiness kodu = otestování daných součástí, stále je může otestovat individuálně, a nebo holt musí autí projet.
EOBD je tu s námi cca od 2000, to už by měli fachmani z oboru znát ... ;)

Obrázek

Pro ty co se chtějí něco přiučit

Kód: Vybrat vše

https://uloz.to/!8iRL8ANE/39-eobd-pdf
Asi se postavím před nejbližší SME a budu lidem vyčítat readiness, plán na výlety po okolí si připravím podle množství nešťastníků s neprovedeným readiness ... :D
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Rayx píše: @Tomas.cz: tos tam byl s tím HTP u něj Ty? Takže si to jako zopákneš, nebo si řekl o všimný? No, technik opravdu někdy neví, někdo naopak ano a je nenažranej ...

Je to tak, vše je vždy jen o lidech, někdy narazíte na profíka, někdy na opičku co opakuje naučený postup.

Auto má být v cajku, a přesně jak píše františek28 a spoustu dalších rozumných nejen tady na foru, ti, co se o toho serou z neznalosti a škodí všem okolo svými "upravami", ty je třeba klepnout.
Ono to bylo jinak, už jsem si to uvědomil...
Dělal jsem v jednom dni dvě stk + emise, obě na htp, jedno BBM v Polu což je 6ti ventil 44kw, tam jim nešla komunikace s vozem, což jsem jim tvrdil že je divné, protože jsem mazal interval výměny oleje a kontroloval paměť závad v motorovce. Takže si mašinu resetovali a už to šlo, no a druhé vozidlo byla Fabia 2 BZG, což je 12ti ventil 51kw, tam byla v paměti závad chyba odvětrání nádrže - ko ventil odvětrání, tak jsem ho vyměnil a vymazal paměť závad, ale kromě toho žádná jiná chyba, i readinesscode vykazovaly neduh jenom na pozici číslo 6.
Nicméně vzápětí na emisní kontrole to po něm chtělo i doplňkový test lambda sondy, což si vysvětlují kvůli neúplnosti readinesscodů díky mému výmazu a tam lambda sonda neprošla, což mi bylo divné, když byla jinak motorová jednotka spokojená.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

:D
Tak potom jo, funkci EVAP samozřejmě testuješ lambdou, no a když si holt readiness neprovedeš před SME, tak to jseš sám proti sobě, to tedy technik dělal co měl ...
No ono to s těmi vyjímkami asi bude složitější, viz to původní stanovisko Škodovky - trvat na provedeném Readiness, kdy se tedy auto kontroluje samo, a vyvarovat se tím provádění doplňkových testů.
Ale napsals to i pro poučení ostatních, tak už víš pro příště ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“