Stránka 3 z 4

Napsal: 31 črc 2019, 14:07
od trhna
Prevodovka dolu a nech preoblozit Hds. At pak nejses nasranej ze kvuli spojce nemas kone. Uz tak to bude stat nejake kacky, tak 800 za preoblozeni nic neni. Coler je stejne velkej jak ve fabce rs. Tak kdyz bude vse ok tak 165 koni a kroutak 380 je realnejch.

Napsal: 31 črc 2019, 14:41
od martinsidlo
Coler nestačí.Překopat na jiný.

Napsal: 31 črc 2019, 15:10
od Source
Ten cooler nemá šancu stačiť podľa mňa, ja mám na klasike pri normálnej jazde 50 stupňov a to fúkam 1.2 baru, čiže cooler je dosť dôležitá vec by som povedal

Napsal: 31 črc 2019, 15:30
od trhna
Tak ze je coler malej je jasne. Ale je to vec kterou muze udelat do budoucna az bude hotovej soft. Ale kdyz mu bude na brzde klouzat spojka a proto nepujde ladit bude nasranej a pokud neudela tu spojku nepotrebuje resit chladic. Vsak na ten vykon mu staci vyndat mlhovku a udelat zabry do podbehu za colerem😁. Taky jsem tak tenkrat fungoval...

Napsal: 31 črc 2019, 16:12
od martinsidlo
I bez mlhovky a se žábrama tam vydoluje 95°C.

Napsal: 31 črc 2019, 16:36
od fekálek
Kurubus píše:Tak zatím mi Fabka jen stojí.. Musím nasetrit nějaké peníze navíc a půjde do Prahy. Napřed pošlu vstrikovace do Dieselpower aby je ozkousely a dali 1043 trysky. Potom je namontuju z5 a auto pojede do stejné firmy na soft :)
To snad už vše vyřeší.
Jen nevím, co zvládne spojka na ATD? Je nová. Ale podle rozhovoru s lidmi z Dieselpower mi řekli, že se dostaneme ke 150 až 165 konim. Že se uvidí, co bude stíhat chladit cooler.
Nevím jakej to pak může mít krouťák.. Přes 400? Vydrží to spojka nějakou dobu nebo budu muset vyndat lamelu a dát tam HDS? Mám 15" kola 195..
Spojka orig ATD (228) tohle nevydrží ani omylem, Mejch uboheljch 100kw jí za chvíli odpravilo, začalo to prvním prokluzem na trojku a pak už se prokluz konal víc a víc. Podotýkám, ze mám jen 300nM, takže 400 to nedá.

Napsal: 31 črc 2019, 17:02
od Source
párkrát po sebe kotol a hneď tam máš 80 stupňov na vzduchu ako nič.

Napsal: 31 črc 2019, 19:01
od martinsidlo
No,mě ATD spojka drží vpohodě 380Nm a 170Ps již 100tis km. Výkon využívám při normálním jízdě po městě.

Napsal: 31 črc 2019, 21:29
od Kurubus
Kdyby to bylo aspoň ASZ, tak bych cooler udělal velkej a šel o dost nahoru. Ale mám jen ATD, nechci to s výkonem přehánět, potřebuji, aby ten motor vydržel :) Je to jen stavba na občasné projížďky a dovolené. A občas zdrbat nové káry ve starý slupce v kombíku 😂
Udělat naporove chlazení cooleru mi napadlo, ale nevím o kolik to pomůže. Bohužel mám druhovyrobu cooler a ten je o něco menší než origo (aspoň se mi zdá).
Auto nebudou ladit na brzde ale v "provozu".
Kdybych tam dal velké a široké kola, tak je mi jasné, že by to spojka nedala. Ale ty 15 to utrhlo i při 130 koních hravě, takže si myslím, že spojka by to mohla chvíli dát.
Má někdo zkušenost s HDS? Je to při jízdě stejne?

Napsal: 31 črc 2019, 21:30
od Kurubus
martinsidlo píše:No,mě ATD spojka drží vpohodě 380Nm a 170Ps již 100tis km. Výkon využívám při normálním jízdě po městě.
Můžu vědět, co vše jste na ATD udělal? :) abych věděl, jestli to dělám aspoň trochu dobře..

Napsal: 01 srp 2019, 06:06
od martinsidlo
Kurubus píše:
martinsidlo píše:No,mě ATD spojka drží vpohodě 380Nm a 170Ps již 100tis km. Výkon využívám při normálním jízdě po městě.
Můžu vědět, co vše jste na ATD udělal? :) abych věděl, jestli to dělám aspoň trochu dobře..
Jenže já mám jen spojku.

Napsal: 01 srp 2019, 06:11
od Romaneek
Řešil jsem na mé v podstatě to samé co ty.
HDS se chová stejně jako origo jen ti bezpečně udrží daleko větší krouťák..
Sériový coler nad 130ps je podle mě blbost zejména v létě se ti to bude péct..

Ale, co brzdy? Máš vpředu origo 256mm?
Protože ať jsem zkoušel sebelepší kotouče i desky tak stejně byli slabé a po přestavbě na 288mm nebe a dudy 🙂

Napsal: 01 srp 2019, 08:13
od TomášTDI
Na co předělávat, tady máte kamošovo ATD v čipu :D http://leteckaposta.cz/128979916

Napsal: 01 srp 2019, 08:20
od Romaneek
Jakože ironie? :-D

Napsal: 01 srp 2019, 10:08
od Kurubus
Romaneek píše:Řešil jsem na mé v podstatě to samé co ty.
HDS se chová stejně jako origo jen ti bezpečně udrží daleko větší krouťák..
Sériový coler nad 130ps je podle mě blbost zejména v létě se ti to bude péct..

Ale, co brzdy? Máš vpředu origo 256mm?
Protože ať jsem zkoušel sebelepší kotouče i desky tak stejně byli slabé a po přestavbě na 288mm nebe a dudy 🙂
Do cooleru se mi teď nechce cpát dalších 15 tisíc.. :/ Hold budu jezdit jen v zimě, 😂😂
Hale brzdy jsem zatím neřešil. Naopak, to teď nějak přestalo brzdit.. Takže je budu řešit. Ale bude problém v zadních brzdicich.
Až by to mělo ty koně, tak samo že budou na řadě brzdy :) akorát nevím, 288mm do R15 nenacpu ne? Nebo jo? Jinak to jsou brzdy z RS?