Stránka 3 z 9
Napsal: 06 led 2021, 19:28
od Tomas6
No zítra ještě otočí prahu,pátek nějaký couračky a v pondělí to jde ven. Jen nemůžu nikde kloudně sehnat přípravky. Dostal to za úkol borec co nám vozí věci,ale prej to nikde není. Aliexpress a ebay prej plno,ale to do pondělka nedorazí. Zajištění vaček asi půjde vyrobit,pásovina a flexa to jistí, ale to zajištění čerpadla bude horší. Není nějaká dobrá duše v okolí Zlína co by půjčila? Samozřejmě zadarmo to nechci.
Napsal: 06 led 2021, 19:44
od geo
Nevím jestli jsem měl nějakej jinej motor ale kromě pravítka žádnej jinej přípravek nepotřebuješ.V kole čerpadla je taková šipka a na řemenici byla riska.tím nastavíš spodek a pak vrch.Možná bych zvážil olejové čerpadlo dělal jsem to kvůli zadřenému čerpadlu to se kouslo a kolo se ustřihlo udajně u nějakého ročníku častá závada.Taky si udělej i svoje značky protože ty pitomí risky vymyslel debil mě to moc nechtělo vycházet porád jsem to měl na půl zubu.
Napsal: 06 led 2021, 21:05
od Tomas6
No já mám stáhlou DP, tam píšou zajistit vysokotlaké čerpadlo. Uvidím zítra co vymyslí dodavatel. Kdyžtak se bude muset improvizovat.
Napsal: 06 led 2021, 21:13
od geo
Už mě to došlo já si ji vyndal aby mě to do tý vačky netlačilo a dal na značku jen tu vačku s tím si poradíš .
Napsal: 11 led 2021, 10:50
od Tomas6
Tak nakonec šla ven jen převodovka, výrazně míň práce jak to tahat celé, vodní pumpa půjde taky ok. Jak těsníte to spodní víko na rozvodech? Bok tmelem, to je mi jasný, ale k hlavě, tam je těsnění součástí těsnění pod hlavou,navíc je to hnedka pod hlavou na kolíku, sundat to víko šlo, sice blbě,ale šlo,zpátky taky asi půjde,ale jak to utěsnit? Mám obavu aby to tama nekydalo...
Napsal: 11 led 2021, 10:54
od roman1648
Tam nic jinyho jak tmel asi nevymyslis ale...
Napsal: 11 led 2021, 10:56
od Source
ja som používal D176501A1 origo silikón a všetko v pohode. Je to tam naprd práca hlavne dávať pozor na to tesnenie pod hlavou.
Napsal: 11 led 2021, 11:01
od roman1648
Jo to chce nějakej lepší tmel,Elring,Loctite nebo tak
Standartně dáváme Den Braven z APM on jako tešní OK ale připadne mi i po několika dnech pořád takovej měkej...
Napsal: 11 led 2021, 12:17
od váha
Pro představu,jestli si dobře pamatuju tak tam tmel nebyl a bylo to jen sešroubované

Napsal: 11 led 2021, 13:52
od Tomas6
Jojo. Asi to trochu podpořím tenkým filmem tmelu. Pro sichr.
Napsal: 11 led 2021, 13:53
od ROMEK
ja na tej fotke vidím stopy po tmelu
Napsal: 11 led 2021, 14:02
od Tomas6
Když se dívám na tu fotku tak tady na tom motoru je to jinak. Na hlavě je jen víčko a ten kus tam zůstává. V hlavě je na řetěz jakoby okénko a zespodu je nasunutý dekl co je do pravého úhlu. Bavíme se o dělící rovině blok a hlava. Hlava je delší jak blok a ta vede ten řetěz.
Napsal: 11 led 2021, 14:26
od váha
fotka je z 2.8 VR6 AYL 150kw
Napsal: 11 led 2021, 14:32
od Source
Takto to má 3.6
Napsal: 11 led 2021, 16:54
od Ajbi
Omlouvám se za vstup do odborné komunikace. Mám také tento motor a najeto 143 tis. Od 110 tis jezdím převážně dálnici. Jak se jezdilo přede mnou, nevím. Měl to primátor s řidičem. Kdy mám prosím něco nechat zkontrolovat na rozvodech? Díky