Nová Dacia bigster

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

JARDA2
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 08 pro 2006, 11:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od JARDA2 »

i já doufám že ten 2,0 dci je držák.
Peugeot Boxer 2,2 HDI Renault Scenic 2,0 DCI Škoda Fabia 1,9 SDI
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10335
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Jako je. Řetěz rozvodů prakticky navěky, žádný problém s DPF i při hodně prasáckým způsobu užívání. Samozřejmě, jako u všech motorů nedoporučuji long life výměny oleje, to platí obecně. Olej pouze ELF se specifikací RN0720. A je to nesmrtelný.

Mám kamaráda s Lagunou 3 Grandtour, co má motor 2,0 dCi 131 kW. Najeto má 560 tisíc km. Měl to ve firmě jako obchoďák od nova, pak to od firmy odkoupil a má to soukromě. Každých 15 tisíc km vymění olej, každých 30 tisíc km filtry, každých 60 tisíc km filtr nafty. Do nafty dává VIF. Na motoru nebylo nikdy nic děláno. A když píšu nic, myslím nic, jen jednou žhavicí svíčky. DPF původní, bez zásahu.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

obecně auta co jezdí toho potřebujou málo pokud v tom je správný mezikus mezi sedačkou a volantem. Zrovna dneska jdu dělat DPF na Espace 2.0 dci naj. 28000 tis :) A minulý měsíc odešla sonda.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

Veru auta ktoré jazdia mraky km vydržia viac
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

V dobách dvojkových Lagun nebyl průser jen motory 2,2, ale i převodovky, podvozky, elektrika... Kamarád si koupil Kangoo 4x4, v té době na to nebylo skoro nic v replikách a byl to asi největší servisní úlet, co jsem kdy viděl. To auto bylo na provoz 100% dražší, než kdyby jezdil taxíkem.

Ty 2,0dCi v osobákách opravdu celkem drží, v dodávkách umí ale pěkně potrápit, hlavně zarůstající vstřikovače, v tom má Renault určitě prvenství. Umí kvůli tomu i prasknout hlava a pak je to oprava skoro za kilo.
Marek77 píše:
Nebylo by fakt špatný nejdřív si o tom či onom něco zjistit a nevěřit jen plkům chytrýho Franty wod piva.
Renault se po koupi automobilky Mitsubishi stal největším koncernem světa a dneska je úplně jinde, než si mnozí myslíte.
Jen narozdíl od mnohých neznalých o tom prostě něco vím.
Jednak Renault Mitsubishi nekoupil, ale má alianci s Nissanem, který drží v Mitsubishi minoritní podíl. A taky není a nikdy nebyl největším koncernem na světě.
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

V zarůstajících vstřikovacich má prvenství Fiat a Iveco. Z Iveca nejdou už po roce a 30tis :D nová hlava a vstřiky na záruku.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Človeče jak to teda dělají, když ty motory najíždějí půl mega a tak po každých 30.OOO km je mění? Ano, píčovina jako když teče voda na motor a tam vše zarezne, je hovadina a konstrukční chyba..
nepropadat panice...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Človeče jak to teda dělají, když ty motory najíždějí půl mega a tak po každých 30.OOO km je mění? Ano, píčovina jako když teče voda na motor a tam vše zarezne, je hovadina a konstrukční chyba..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20212
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Biimbo píše:V zarůstajících vstřikovacich má prvenství Fiat a Iveco. Z Iveca nejdou už po roce a 30tis :D nová hlava a vstřiky na záruku.
To je bohužel pravda,jednou jsem dělal Ducato 2.3Jtd ty svorníky M8 co drží vstřiky jsem všechny utrhal malou ráčnou bez větší námahy a to to bylo týden zalitý brzdovkou, vstřiky ani odborník hydraulikou nevyndal,prostě srostlý dokupy, Spíš než motoru je to problém koncepce těch aut kdy voda z obrovského čelního skla teče na motor
Po opravě jsem nahoru na motor instaloval kryt z takového toho měkkého hliníkového plechu jak je třeba nad výfuky a je pokoj...
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

jericho-3 píše:Človeče jak to teda dělají, když ty motory najíždějí půl mega a tak po každých 30.OOO km je mění? Ano, píčovina jako když teče voda na motor a tam vše zarezne, je hovadina a konstrukční chyba..
Ano 30tis a kvůli jednomu vstřiku všechno dolů. Hydraulika nic. Na záruku nová hlava a vstřiky. Nešlo určit jestli vstřik byl vadný díky naftě.
Ja celý torpédo pretesnil černým sikafkexem 221i a světla těsněním na okna. Teď je tam sucho.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
TANN3R
Přispěvovatel
Příspěvky: 281
Registrován: 06 úno 2016, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od TANN3R »

Marek77 píše:..Jo a mimochodem to, co teď napíšu, se na tomhle fóru nerado slyší. Motor 2,0 dCi od Renaultu je nejlepší naftový motor v Evropě..
Tohle přece nejde takhle "neohraničeně" říct. Co pak z hlediska spolehlivosti taková OM606? Nebo novější OM648? Nebo stará litinová M57 od BMW, která i v 5er se 160Kw s manuálem jezdí klidně za 6l? Všechno to jsou motory, co dávají 500k km pomalu bez mrknutí oka s LL servisem..

Každá značka měla v průběhu času super motory, i úplnej odpad. Ale když někdo tvrdí "tohle je to nejlepší", tak hned vím, že je zaručeně mimo.. Vždyť jde o kombinaci vlastností - výkon, spotřeba, spolehlivost, kultivovanost atd atd..
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

On myslí asi motory z novej doby to co píšeš sú motory do roku 2006 :)
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20212
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Motor může být sebelepší ale když s tím bude jezdit vůl a srat na servis tak je to prd platný (LOL)
TANN3R
Přispěvovatel
Příspěvky: 281
Registrován: 06 úno 2016, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od TANN3R »

rudy5 píše:On myslí asi motory z novej doby to co píšeš sú motory do roku 2006 :)
Proto je třeba to nějak ohraničit - rokem výroby, výkonem, kdy začíná ta nová doba.. prostě to nějak specifikovat. Je fakt, že po roku 2010 už snad žádná dobrá nafta neexistuje. Teda ne že by to u benzínu bylo lepší, ale tam to alespoň zachraňuje Amerika, takže je pořád co koupit.
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1645
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Marek77 píše: Nebylo by fakt špatný nejdřív si o tom či onom něco zjistit a nevěřit jen plkům chytrýho Franty wod piva. Franta možná rozumí traktorům, ale jinak kecá, chlapci.
Renault se po koupi automobilky Mitsubishi stal největším koncernem světa a dneska je úplně jinde, než si mnozí myslíte.
Nehájím Renault jako značku a neříkám, že je nejlepší na světě. Jen narozdíl od mnohých neznalých o tom prostě něco vím.
Tohle je skvělý.. (noteeth)

Ještě zkus studovat lépe
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“