Stránka 3 z 5
Napsal: 27 led 2021, 21:52
od JARDA2
i já doufám že ten 2,0 dci je držák.
Napsal: 27 led 2021, 22:13
od Marek77
Jako je. Řetěz rozvodů prakticky navěky, žádný problém s DPF i při hodně prasáckým způsobu užívání. Samozřejmě, jako u všech motorů nedoporučuji long life výměny oleje, to platí obecně. Olej pouze ELF se specifikací RN0720. A je to nesmrtelný.
Mám kamaráda s Lagunou 3 Grandtour, co má motor 2,0 dCi 131 kW. Najeto má 560 tisíc km. Měl to ve firmě jako obchoďák od nova, pak to od firmy odkoupil a má to soukromě. Každých 15 tisíc km vymění olej, každých 30 tisíc km filtry, každých 60 tisíc km filtr nafty. Do nafty dává VIF. Na motoru nebylo nikdy nic děláno. A když píšu nic, myslím nic, jen jednou žhavicí svíčky. DPF původní, bez zásahu.
Napsal: 28 led 2021, 06:14
od Biimbo
obecně auta co jezdí toho potřebujou málo pokud v tom je správný mezikus mezi sedačkou a volantem. Zrovna dneska jdu dělat DPF na Espace 2.0 dci naj. 28000 tis

A minulý měsíc odešla sonda.
Napsal: 28 led 2021, 07:51
od rudy5
Veru auta ktoré jazdia mraky km vydržia viac
Napsal: 28 led 2021, 08:44
od Andre
V dobách dvojkových Lagun nebyl průser jen motory 2,2, ale i převodovky, podvozky, elektrika... Kamarád si koupil Kangoo 4x4, v té době na to nebylo skoro nic v replikách a byl to asi největší servisní úlet, co jsem kdy viděl. To auto bylo na provoz 100% dražší, než kdyby jezdil taxíkem.
Ty 2,0dCi v osobákách opravdu celkem drží, v dodávkách umí ale pěkně potrápit, hlavně zarůstající vstřikovače, v tom má Renault určitě prvenství. Umí kvůli tomu i prasknout hlava a pak je to oprava skoro za kilo.
Marek77 píše:
Nebylo by fakt špatný nejdřív si o tom či onom něco zjistit a nevěřit jen plkům chytrýho Franty wod piva.
Renault se po koupi automobilky Mitsubishi stal největším koncernem světa a dneska je úplně jinde, než si mnozí myslíte.
Jen narozdíl od mnohých neznalých o tom prostě něco vím.
Jednak Renault Mitsubishi nekoupil, ale má alianci s Nissanem, který drží v Mitsubishi minoritní podíl. A taky není a nikdy nebyl největším koncernem na světě.
Napsal: 28 led 2021, 10:06
od Biimbo
V zarůstajících vstřikovacich má prvenství Fiat a Iveco. Z Iveca nejdou už po roce a 30tis

nová hlava a vstřiky na záruku.
Napsal: 28 led 2021, 11:36
od jericho-3
Človeče jak to teda dělají, když ty motory najíždějí půl mega a tak po každých 30.OOO km je mění? Ano, píčovina jako když teče voda na motor a tam vše zarezne, je hovadina a konstrukční chyba..
Napsal: 28 led 2021, 11:37
od jericho-3
Človeče jak to teda dělají, když ty motory najíždějí půl mega a tak po každých 30.OOO km je mění? Ano, píčovina jako když teče voda na motor a tam vše zarezne, je hovadina a konstrukční chyba..
Napsal: 28 led 2021, 11:43
od roman1648
Biimbo píše:V zarůstajících vstřikovacich má prvenství Fiat a Iveco. Z Iveca nejdou už po roce a 30tis

nová hlava a vstřiky na záruku.
To je bohužel pravda,jednou jsem dělal Ducato 2.3Jtd ty svorníky M8 co drží vstřiky jsem všechny utrhal malou ráčnou bez větší námahy a to to bylo týden zalitý brzdovkou, vstřiky ani odborník hydraulikou nevyndal,prostě srostlý dokupy, Spíš než motoru je to problém koncepce těch aut kdy voda z obrovského čelního skla teče na motor
Po opravě jsem nahoru na motor instaloval kryt z takového toho měkkého hliníkového plechu jak je třeba nad výfuky a je pokoj...
Napsal: 28 led 2021, 14:33
od Biimbo
jericho-3 píše:Človeče jak to teda dělají, když ty motory najíždějí půl mega a tak po každých 30.OOO km je mění? Ano, píčovina jako když teče voda na motor a tam vše zarezne, je hovadina a konstrukční chyba..
Ano 30tis a kvůli jednomu vstřiku všechno dolů. Hydraulika nic. Na záruku nová hlava a vstřiky. Nešlo určit jestli vstřik byl vadný díky naftě.
Ja celý torpédo pretesnil černým sikafkexem 221i a světla těsněním na okna. Teď je tam sucho.
Napsal: 29 led 2021, 11:36
od TANN3R
Marek77 píše:..Jo a mimochodem to, co teď napíšu, se na tomhle fóru nerado slyší. Motor 2,0 dCi od Renaultu je nejlepší naftový motor v Evropě..
Tohle přece nejde takhle "neohraničeně" říct. Co pak z hlediska spolehlivosti taková OM606? Nebo novější OM648? Nebo stará litinová M57 od BMW, která i v 5er se 160Kw s manuálem jezdí klidně za 6l? Všechno to jsou motory, co dávají 500k km pomalu bez mrknutí oka s LL servisem..
Každá značka měla v průběhu času super motory, i úplnej odpad. Ale když někdo tvrdí "tohle je to nejlepší", tak hned vím, že je zaručeně mimo.. Vždyť jde o kombinaci vlastností - výkon, spotřeba, spolehlivost, kultivovanost atd atd..
Napsal: 29 led 2021, 11:57
od rudy5
On myslí asi motory z novej doby to co píšeš sú motory do roku 2006

Napsal: 29 led 2021, 12:05
od roman1648
Motor může být sebelepší ale když s tím bude jezdit vůl a srat na servis tak je to prd platný

Napsal: 29 led 2021, 15:08
od TANN3R
rudy5 píše:On myslí asi motory z novej doby to co píšeš sú motory do roku 2006

Proto je třeba to nějak ohraničit - rokem výroby, výkonem, kdy začíná ta nová doba.. prostě to nějak specifikovat. Je fakt, že po roku 2010 už snad žádná dobrá nafta neexistuje. Teda ne že by to u benzínu bylo lepší, ale tam to alespoň zachraňuje Amerika, takže je pořád co koupit.
Napsal: 29 led 2021, 22:52
od Woko_O
Marek77 píše:
Nebylo by fakt špatný nejdřív si o tom či onom něco zjistit a nevěřit jen plkům chytrýho Franty wod piva. Franta možná rozumí traktorům, ale jinak kecá, chlapci.
Renault se po koupi automobilky Mitsubishi stal největším koncernem světa a dneska je úplně jinde, než si mnozí myslíte.
Nehájím Renault jako značku a neříkám, že je nejlepší na světě. Jen narozdíl od mnohých neznalých o tom prostě něco vím.
Tohle je skvělý..
Ještě zkus studovat lépe