Stránka 3 z 3
Napsal: 01 úno 2021, 07:25
od NOVON
severonaut: Tak notýsek není problém,taky si jej píšu 😉.
Nicméně naftu nechceš?
https://auto.bazos.cz/inzerat/131336493 ... koroze.php
Napsal: 03 úno 2021, 11:47
od jericho-3
Jsou ještě vidět auta s motorem 1,8 T kod AEB?
Napsal: 03 úno 2021, 11:48
od jericho-3
Jsou ještě vidět auta s motorem 1,8 T kod AEB?
Napsal: 03 úno 2021, 13:27
od Rayx
Aha, takže ses opravdu upsal, no AEE mám tak zažitý že s tím bych se nespletl
AEB už podle tehdejšího skládání kodu je to první z 1.8T, myslím že dnes k vidění už moc nee, určitě ne v daily car
http://wiki.alexander-kluge.de/index.php?title=VAG_1.8T
V Passatech 10/1996 - 12/1998
V A4 2/1995 - 12/1998
v A6 4/1997 - 6/2000
Napsal: 03 úno 2021, 15:58
od jericho-3
No,možná se usmíváš, jak si protiřečím, ale AEE mám zafixovano, že jej měla už stará Seat Cordoba s převodovkou, kde bylo uložení starteru jako u brouka s pouzdrem v převodovce. Ale pořád jsem měl zato, že ten motor co mám doma , má na hlavě tak nějak podobný kod. A hle, roman mi potvrdil, že můj fix je správný a že jsem se spletl s tou 1.8 T a tak jsem se dneska kouknul a hle, odborník jako ty mi to vysvětlil..Takže ti přeji aby ti paměť vydržela nejen v mladém věku, ale i v mém věku..Ty změny bývají neuvěřitelné...

Napsal: 03 úno 2021, 21:18
od Serveronaut
Tak už mám doma Octavii 1.8T, bohužel to nebyla moc dobrá koupě.
Napsal: 03 úno 2021, 21:55
od rudy5
A ako sa chová?
Napsal: 04 úno 2021, 19:58
od Serveronaut
Motor píská buď na řemenu nebo na kladce -
První den po převzetí motor škubal na prudké přidání plynu nebo "zakopnul" či zareagoval opožděně.
Napsal: 05 úno 2021, 07:36
od roman1648
Pokud je to auto jinak pěkné a zachovalé navíc bylo za dobrou cenu že máš nějakou rezervu na opravy tak nevím co řešíš,ty blbiny vychytáš a je to
Nebo bys chtěl 20 let starý auto za 50tis. ve stavu nového abys nemusel na nic mákout ? Tak sis měl vzít nový Sandero na lííííízing a máš pokoj.....ne nic ve zlým,jen sranda

Napsal: 05 úno 2021, 08:44
od Source
Ak to auto chceš mať a chceš aby bolo stále zachované, tak proste prvé čo by si mal spraviť po kúpe tak klasika, všetky filtre, všetky náplne, rozvody, sviečky, cievky, remene atď pomeniť nakoľko pri týchto motoroch to nie je nič zásadne drahé a zložité. Určite ako zvyknú 1.8T trpieť na všelijaké popraskané podtlakové hadičky, takže všetko pomeniť, vyčistiť vstreky, sanie, klapku, a musí to ísť