Golf II 1,6TD 51kW a jízda na olej
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
vyhřívaný hadice
Zdravim,
no já si ty hadice vyrábim sám, momentálně tam mam 3metrovou stočenou do klubíčka, aby se do escortíka vešla, nádrž na olej mam v motorovym prostoru a na to je napojená ta hadice, takže se čerpadlo šetří, bohatě to ta hadice vyhřeje, zatim nezměřeno ale tipoval bych 60-70stupňů do 10-15minut, myslim že by stačila i 2 metrová. Žádný výměnníky nevedu, je to tedy pro upřesnění vyhřívání vodou, to elektrický mam taky vymyšlený i díly na něj, ale zatim nebyl čas, plánuju si udělat kombinaci jak elektro tak vodní, což by byla v podstatě celá přestavba + ventily a ňákej el. turboohřev. Je to takový moje malý hou - know : ) ale vim že se to normálně dělá, akorát každej má asi jinej způsob. Je to vpodstatě hadice a uvnitř kovová hadice.
Pokud byste chtěli, tak sem ochotnej vám to vyrobit za ňákou tu stovku-musel bych to spočítat. A pokud byste někdo chtěl, tak zařídim i celou přestavbu, za celkem přijatelný peníze.
no já si ty hadice vyrábim sám, momentálně tam mam 3metrovou stočenou do klubíčka, aby se do escortíka vešla, nádrž na olej mam v motorovym prostoru a na to je napojená ta hadice, takže se čerpadlo šetří, bohatě to ta hadice vyhřeje, zatim nezměřeno ale tipoval bych 60-70stupňů do 10-15minut, myslim že by stačila i 2 metrová. Žádný výměnníky nevedu, je to tedy pro upřesnění vyhřívání vodou, to elektrický mam taky vymyšlený i díly na něj, ale zatim nebyl čas, plánuju si udělat kombinaci jak elektro tak vodní, což by byla v podstatě celá přestavba + ventily a ňákej el. turboohřev. Je to takový moje malý hou - know : ) ale vim že se to normálně dělá, akorát každej má asi jinej způsob. Je to vpodstatě hadice a uvnitř kovová hadice.
Pokud byste chtěli, tak sem ochotnej vám to vyrobit za ňákou tu stovku-musel bych to spočítat. A pokud byste někdo chtěl, tak zařídim i celou přestavbu, za celkem přijatelný peníze.
escort 1,8D Bosch již minulost
MB 124 200D
MB 190 250D
MB 124 200D
MB 190 250D
Zdar,
nechápu, jak to máš udělané. Já plánuju dát olej do kufru (opačně než Němci) a u bráchova Golfa se to tím použitým RO trochu ucpává.
Taky ale můžu dát přívodní hadici 1/2 " místo 10 mmm, to nebude rozdíl v ceně a hadičníky mají stejný závit 3/8 ".
Jestli můžeš, upřesni funkci těch vyhřívaných hadic, nebo na SZ.
Dík.
nechápu, jak to máš udělané. Já plánuju dát olej do kufru (opačně než Němci) a u bráchova Golfa se to tím použitým RO trochu ucpává.
Taky ale můžu dát přívodní hadici 1/2 " místo 10 mmm, to nebude rozdíl v ceně a hadičníky mají stejný závit 3/8 ".
Jestli můžeš, upřesni funkci těch vyhřívaných hadic, nebo na SZ.
Dík.
základem je prostě měděnná trubička v který teče olej/tuk. Okolo toho je prostor pro vodu ohraničen hadicí-já používam ty nejlevnější na zahradní hadice a fungujou na jedničku-teče tam jen teplá voda. Zepředu tam pustim vodu z okruhu topení a vzadu v tvym případě u nádrže se ta voda vyvede a už jednoduchou hadící dovede zpět do motorového prostoru, voda teče proti proudu oleje, aby ho více ohřála. Vnitřní průměr tý měděný trubičky je taky okolo 10mm. Obsah trubičky se při 3m ohřeje v podstatě tak rychle jako voda a tím usnadní průtok, pokud by se jezdilo na čistej palmovej nebo živočišnej tuk, tak by to chtělo ještě toho faceta anebo i ten el výhřev uvnitř.
escort 1,8D Bosch již minulost
MB 124 200D
MB 190 250D
MB 124 200D
MB 190 250D
Dneska jsem nad tim vašim výmyslem přemejšlel.Je jasný,že to musí bejt na malej okruh,aby to topilo co nejrychlejš.Na vstup vody do tý hadice bych ještě namontoval el. příhřev vody,pro rychlejší zahřátí.Montovaly se do některejch aut jako doplňková výbava na vstup vody to topení.Je to hliníková redukce se třema žhavičkama.Zapojit jí přes nějakej termospínač a bylo by to parádní.Je to asi lepší,než to ohřejvat od výfuku 
no myslím, že jsme si s těma vyhřývanýma hadicema nerozuměli. Tou vodou je to dobrý s tím že je to ale závislý na průtoku vody a na účinosti topení. Já mluvil o naftový hadici, která je zevnitř vyhřívaná odporovým drátem. Našel jsem ten prospekt. Založím pro to nový téma - vyhřívané palivové potrubí tak se na to můžete mrknout. Podotýkám, že to není žádná moje firma, nebo nic s čím bych měl něco společnýho. Dostal jsem to od známýho co opravuje autobusy protože jsem se pídil po el. předehřevu 
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw