Olej z fritaku
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
truck má pravdu, ať máš ten olej předehřátej jak chceš tak na volnoběh bez zatížení dochází ke špatnýmu spalování a karbonizace, ptz olej prostě potřebuje větší teplotu a pořádnou kompresi a fofr. Proto když se jede třeba sít s traktorem tak se musí pomalu, alespoň na ty starý sazečky, tudíž na volnoběh a tam olej nedělá dobrotu. Naopak třeba při orbě, při největšim záhulu je to pro olej ideální.
escort 1,8D Bosch již minulost
MB 124 200D
MB 190 250D
MB 124 200D
MB 190 250D
Zdar borci,truck píše:Co to tady zase plkáte za hovadiny. SCANIÍ upravených na rostlinný olej jezdí stovky po Evropě. Traktory samozřejmě taky, ale je naprostý omyl si myslet že když traktor nepracuje v režimu plný výkon tak je olej ideální. Právě naopak firmy které upravují traktory na RO tak při režimu nízkého zatížení se automatika přepíná na naftu. To samé u tahačů pokud se plížím přes Prahu v kolonách automatika sama přepína na naftu podle zatížení motoru. Volnoběh a nízké zatížení motoru = špatné spalování RO.
souhlasím, to už jsem někde četl (pánové profíci - .de
-
Scania V8 480
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 50
- Registrován: 30 pro 2007, 20:39
nedochazi ke karbonizaci ale k odlucovani nekterych slozek - pro nas nejhorsi pryskyrice, protoze zalepi kde co. ale soudruzi v NDR to maji poreseny nejakymi aditivy, protoze pry jezdi jen na RO celou sezonu - nelijou tam vubec naftu (ale jen u starych stroju). rikal me kamos, ze dovezl traktor, ktery jezdil jen na RO a dva roky z palivovyho systemu dostaval ten bordel. furt dokola cistil, pak se zas nekde uvolnil dalsi kousek, zacpalo to ventilky v ac pumpe.