Stránka 3 z 3

Napsal: 14 říj 2012, 14:49
od FELDA
Ladas nechci se te dotknout ale jsi u mě obyčejný kokot,byt admin tak už máš ban hned po první větě co jsi napsal.....

Napsal: 14 říj 2012, 15:41
od hansdob
BAN za první větu??? Hmm tak to by v tomhle foru už nebyl nikdo.

Napsal: 15 říj 2012, 16:46
od Bugs.Bunny
FELDA píše:Ladas nechci se te dotknout ale jsi u mě obyčejný kokot,byt admin tak už máš ban hned po první větě co jsi napsal.....
Taková reakce na více než 4roky zapomenuté téma....................... Doktor ti napsal jiné léky? :D

Napsal: 15 říj 2012, 18:36
od Vici
(LOL)
myslím že zde máme prozatimního letošního vítěze

Napsal: 18 říj 2012, 20:56
od sathol
super tema.... (rofl)

bezplatné nebo levné školení audiagnostiky

Napsal: 02 pro 2012, 23:02
od mjanulik
zdravím,předpokládám,že to asi nebude reálné ( ale jak se říká líná huba ....) ale nevíte poskytuje někdo zdarma nebo velmi levné školení audiagmostiky? Nechce se mi za to platit tisíce,protože prácí ,kterou dělám mám dobře placenou,živit se stím nechci,ale mám to jako velké hoby,takže bych se chtěl něco pořádného o tom dozvědět,díky

Napsal: 04 pro 2012, 18:20
od mattock
Jde to i bez vagu,jednoduse pri dobrzdene brzde.
1) odpojit kabel na cerpadle
2) pomoci nabijecky (nebo jineho zdroje) roztahnout trmen na max (musi se zjistit kam dat plus) opacne ho stlacis
3) demontovat , vymenit desticky
4) nasadit trmen
5) pripojit konektor cerpadla
6) stejne udelat druhou stranu
7) zabrzdit rucni brdu
8) odbrzdit

Hotovo. Behen vymeny nechat odbrzdeno a vytazeny klic. Dulezite je mit oba brzdice ve stejne poloze jako tlacikto brzdy (odbrzdeno). Pak jen zasunout klic , zabrzdit a odbrzdit.


toto som nasiel na jednom fore, mohlo by to fungovat, pre tych co nemaju VAG

Napsal: 15 pro 2012, 17:39
od gordonfreeman1
mattock píše:Jde to i bez vagu,jednoduse pri dobrzdene brzde.
1) odpojit kabel na cerpadle
2) pomoci nabijecky (nebo jineho zdroje) roztahnout trmen na max (musi se zjistit kam dat plus) opacne ho stlacis
3) demontovat , vymenit desticky
4) nasadit trmen
5) pripojit konektor cerpadla
6) stejne udelat druhou stranu
7) zabrzdit rucni brdu
8) odbrzdit

Hotovo. Behen vymeny nechat odbrzdeno a vytazeny klic. Dulezite je mit oba brzdice ve stejne poloze jako tlacikto brzdy (odbrzdeno). Pak jen zasunout klic , zabrzdit a odbrzdit.


toto som nasiel na jednom fore, mohlo by to fungovat, pre tych co nemaju VAG

Super, nejeden majitel B6 Ti poděkuje :-). Alespoň někdo kdo si nemusí hlídat "nou-hau" (LOL)

Napsal: 15 pro 2012, 19:48
od Bugs.Bunny
gordonfreeman1 píše:
mattock píše:Jde to i bez vagu,jednoduse pri dobrzdene brzde.
1) odpojit kabel na cerpadle
2) pomoci nabijecky (nebo jineho zdroje) roztahnout trmen na max (musi se zjistit kam dat plus) opacne ho stlacis
3) demontovat , vymenit desticky
4) nasadit trmen
5) pripojit konektor cerpadla
6) stejne udelat druhou stranu
7) zabrzdit rucni brdu
8) odbrzdit

Hotovo. Behen vymeny nechat odbrzdeno a vytazeny klic. Dulezite je mit oba brzdice ve stejne poloze jako tlacikto brzdy (odbrzdeno). Pak jen zasunout klic , zabrzdit a odbrzdit.


toto som nasiel na jednom fore, mohlo by to fungovat, pre tych co nemaju VAG

Super, nejeden majitel B6 Ti poděkuje :-). Alespoň někdo kdo si nemusí hlídat "nou-hau" (LOL)
A jak u některých modelů zadáš nabíječkou hodnotu podle síly destiček? ;)

Napsal: 08 bře 2013, 09:08
od Kornout
Jde to prej normálně zašroubovat jak u klasiky s lanovodem.