JAK ŘEŠÍTE ELEKTRICKÝ PŘEDEHŘEV OLEJE.
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
brani mi v tom nejistota kterou ve mne vzbudil Kuba se svymi poznatky o krakovani a naslednou tvorbou necistot o kterych nevim jak jsou velike a jestli nemohou projit skrze ten maly filtrik.
to Radluk : az se budes shanet po tom filtriku dej bacha at nekoupis s papirovou vlozkou uvnitr(ten je na benzin) naftovy ma uvnitr sitku
to Radluk : az se budes shanet po tom filtriku dej bacha at nekoupis s papirovou vlozkou uvnitr(ten je na benzin) naftovy ma uvnitr sitku
E91 N52B30 

zhavicka v prutokovem ohrivaci musi byt samozrejme zapojena tak ze zacne zhavit v dobe kdy se otevre venil s RO ( musi tam byt prutok) Ten termostat muze slouzit vicero zpusobum zapojeni napr. jako pojistka pri prehrati(pres rozpinaci rele vypne zhaveni) a nebo spinac el. ventilu po dosazeni provozni teploty RO
E91 N52B30 

http://www.lovatogas.it/digester.do?idC ... Product=94
tydle sem kupoval 3ks po 100,- tj. 300,- vsechny
bohuzel vnitrni prumer je velmi maly a pro zacatek staci nez se nasetri na tricestnaky par lidi tady na ne funguje stabilne a nemaj nejmensi problemy
tydle sem kupoval 3ks po 100,- tj. 300,- vsechny
bohuzel vnitrni prumer je velmi maly a pro zacatek staci nez se nasetri na tricestnaky par lidi tady na ne funguje stabilne a nemaj nejmensi problemy
E91 N52B30 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 66
- Registrován: 23 led 2006, 19:15
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Kontaktovat uživatele:
žhavicí svíčku jsem použil klasickou 12V original FIAT není zužená takže žhaví po čelé ploše a né kontaktně.
cely bazmekt mám přišroubovany k čerpadlu a po 30 vteřinách po nastartovaní to samo vypne díky bimetalovamu spínači ktery je příložen na T kus.
spinaní je řešeno pomocí relé.
filtr davat nebudu protože když pajíš mosazi a po ukončení pajení cely obrobek hodiš do vody tak pomocné tavidlo (BORAX) vždy odkočí .
Je to perfektní doplněk deskovemu vyměníku následny beh motoru po nastartovaní je klidnější a kultivovanější.
cely bazmekt mám přišroubovany k čerpadlu a po 30 vteřinách po nastartovaní to samo vypne díky bimetalovamu spínači ktery je příložen na T kus.
spinaní je řešeno pomocí relé.
filtr davat nebudu protože když pajíš mosazi a po ukončení pajení cely obrobek hodiš do vody tak pomocné tavidlo (BORAX) vždy odkočí .
Je to perfektní doplněk deskovemu vyměníku následny beh motoru po nastartovaní je klidnější a kultivovanější.
FIAT MAREA WEEKEND 1.9 JTD
FIAT TIPO 1.7 D čerpadlo LUCAS
FIAT 850
AVIA 21N
FIAT TIPO 1.7 D čerpadlo LUCAS

FIAT 850
AVIA 21N