JAK ŘEŠÍTE ELEKTRICKÝ PŘEDEHŘEV OLEJE.

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

brani mi v tom nejistota kterou ve mne vzbudil Kuba se svymi poznatky o krakovani a naslednou tvorbou necistot o kterych nevim jak jsou velike a jestli nemohou projit skrze ten maly filtrik.
to Radluk : az se budes shanet po tom filtriku dej bacha at nekoupis s papirovou vlozkou uvnitr(ten je na benzin) naftovy ma uvnitr sitku
E91 N52B30 :)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

j

Příspěvek od radluk »

olej
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 09:25, celkem upraveno 1 x.
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

zhavicka v prutokovem ohrivaci musi byt samozrejme zapojena tak ze zacne zhavit v dobe kdy se otevre venil s RO ( musi tam byt prutok) Ten termostat muze slouzit vicero zpusobum zapojeni napr. jako pojistka pri prehrati(pres rozpinaci rele vypne zhaveni) a nebo spinac el. ventilu po dosazeni provozni teploty RO
E91 N52B30 :)
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

Me uz s tech prepinacu, relatek,zhavicek, termostatu,pojistek,el.ventilu,silnejsich alternatoru a hafo kabliku pomalu praskne hlava (wallbash)
E91 N52B30 :)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

,

Příspěvek od radluk »

olej
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 09:26, celkem upraveno 1 x.
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

stejne bysi spravne mel mit pri studenem startu v cerpadle naftu nebo smesku nafta+RO
je pravda ze olej prutokem pres zhavicku se okamzite hodne zahreje a prepinat ventily na RO by si teoreticky mohl ihned po nastartovani
E91 N52B30 :)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

k

Příspěvek od radluk »

:roll:
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 09:26, celkem upraveno 1 x.
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

http://www.kenneke.com/~jon/kenthernII.JPG
taky jedna s moznosti, az na tu mosaz (noteeth)
E91 N52B30 :)
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

to Radluk: objed vrakoviste a kup 4ks LPG ventily, v pohode se vlezes cca.do 800,- pokud neni olej moc husty(studeny) tak to pres ne docela fajn tece (LOL)
E91 N52B30 :)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

(LOL)
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 09:26, celkem upraveno 1 x.
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

http://www.lovatogas.it/digester.do?idC ... Product=94
tydle sem kupoval 3ks po 100,- tj. 300,- vsechny
bohuzel vnitrni prumer je velmi maly a pro zacatek staci nez se nasetri na tricestnaky par lidi tady na ne funguje stabilne a nemaj nejmensi problemy
E91 N52B30 :)
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

jako termostat lze taky pouzit el. spinac ventilatoru nasroubovany na tele vodniho chladice, ktery pres rozpinaci rele vypne system el. ohrevu a dal to vse funguje jen na vymeniku
E91 N52B30 :)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

,

Příspěvek od radluk »

:?
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 09:26, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Tkevlar
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 23 led 2006, 17:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tkevlar »

Bohužel nedělají :( Taky jsem ho koupil. za cca 150,- a ta dira ma prumer cca 3mm
AR 155 1.8TS
ex. Fiat Tipo 1.7D
paty
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 23 led 2006, 19:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od paty »

žhavicí svíčku jsem použil klasickou 12V original FIAT není zužená takže žhaví po čelé ploše a né kontaktně.

cely bazmekt mám přišroubovany k čerpadlu a po 30 vteřinách po nastartovaní to samo vypne díky bimetalovamu spínači ktery je příložen na T kus.
spinaní je řešeno pomocí relé.
filtr davat nebudu protože když pajíš mosazi a po ukončení pajení cely obrobek hodiš do vody tak pomocné tavidlo (BORAX) vždy odkočí .
Je to perfektní doplněk deskovemu vyměníku následny beh motoru po nastartovaní je klidnější a kultivovanější.
FIAT MAREA WEEKEND 1.9 JTD
FIAT TIPO 1.7 D čerpadlo LUCAS (LOL)
FIAT 850
AVIA 21N
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“