Stránka 3 z 5
Napsal: 09 kvě 2008, 04:59
od nogis
Tu spotřebu nechápu, teď jsem jel s PD 96kW v Boře cca 60km podle předpisů a spotřeba 5,8. Níž se prostě nedostanu, při svižnější jízdě klidně 10. Příští týden budou rozvody, tak snad

Napsal: 09 kvě 2008, 05:17
od Wector's
sarkafarka píše:Správně, chladič je na zpátečce. Problém bývá na vedení, snížený průtok, atd. Hodně se stává, že to vedení je přiskříplé od nějakého odborníka zvedákem, špatně podložené auto atd. Někdy taky přemostěný chladič. Ten vstřik moc nepotřebuje, stačí o pár stupňů vyšší teplota nafty a už je to načaté.
Aha,a to jsou vstřiky vážně tak háklivé na teplotu?A jak teplotu zjistím?Nejlepší to bude asi přes VAG že?
Napsal: 09 kvě 2008, 05:21
od Wector's
nogis píše:Tu spotřebu nechápu, teď jsem jel s PD 96kW v Boře cca 60km podle předpisů a spotřeba 5,8. Níž se prostě nedostanu, při svižnější jízdě klidně 10. Příští týden budou rozvody, tak snad

10?To je celkem dost...No nevím,já si myslím že na spotřebu rozvody moc vliv nemají...
Napsal: 09 kvě 2008, 07:57
od nogis
Buď to budou rozvody nebo vstřiky. Už jsem vyměnil úplně všechno a pořád to samé. Hodnoty ve VAGu všechny v normě. Tohle jsou poslední dvě věci, které mě napadají, ikdyž tomu nevěřím. Kdyby to aspoň jelo, ale výkonově je to srovnatelný se 66kW

Už mi z toho hrabe.
Napsal: 09 kvě 2008, 08:23
od MirekX
právě že rozvody mají na spotřebu u PD zásadní vliv. U rotačky si pak předvstřik zkontroluji a doladím Vagem - TDI graf a natočením čerpadla (rozv. kola) dorovnám. U PD už to zkontrolovat nejde, tam se počítá s tím, že je to přesně na přípravek. Přípravek na zaaretování kliky se dá sehnat za 700 Kč a i tady na fóru se objevili borci, co to dělají od oka
Pak se není čemu divit.
A taky změřit, jestli nekecá palubák a zkontrolovat další čidla, hlavně váhu a taky čidlo na teplotu nafty

Napsal: 09 kvě 2008, 12:29
od Wector's
Jo tak když to někdo udělá podle oka tak to se pak nedivím no

A víš kde se ten připravek dá sehnat?Nebo se taky kuknout jak vypadá sání,jestli už tam není hodně bordela z EGR,ja jsem ho odpojil a sání vyčistil a spotřeba mi klesla,akorád teď pořád řeším to že mi to háže chybu a rosvicuje kontrolku

,budu muset to nechat upravit v ECU když to nejde přes VAG..

Napsal: 09 kvě 2008, 17:14
od Bar
Já mám taky PD a když jezdím s opravdu lehkou nohou tak 4.5l jinak normalní mam kolem 6.3l to je když jedu svižně když jedu jak prase 8l
Napsal: 09 kvě 2008, 17:14
od povic
Napsal: 09 kvě 2008, 17:17
od Bar
Napsal: 09 kvě 2008, 17:23
od povic
nogis píše:Tu spotřebu nechápu, teď jsem jel s PD 96kW v Boře cca 60km podle předpisů a spotřeba 5,8. Níž se prostě nedostanu, při svižnější jízdě klidně 10. Příští týden budou rozvody, tak snad

konečně člověk podle mého gusta kterej tu mluví pravdu a ve skutečnosti opravdu jede svižnou jízdou
Napsal: 09 kvě 2008, 17:24
od povic
1. a 2. rychlostní stupen nepočítej

Napsal: 09 kvě 2008, 19:09
od Bugs.Bunny
Bar píše:Já mám taky PD a když jezdím s opravdu lehkou nohou tak 4.5l jinak normalní mam kolem 6.3l to je když jedu svižně když jedu jak prase 8l
Za 4.5 i méně jsem jezdil naposledy lehká noha s MTDI, 6.3 kombinovaná spotřeba s 81kw a když pojedu jak prase z PD tak to bude určo přes 12l. To bych chtěl fagt vidět jak tu tvojí spotřebu děláš.
Napsal: 09 kvě 2008, 19:59
od Wector's
Já udělám na zpátečku 60l podle palubáku..

Napsal: 16 kvě 2008, 18:58
od Bugs.Bunny
To by mě zajímalo jak jezdíte s PD a máte spotřebu jakou tu někteří píšou.....S passatem AVF 100 km jezdím jak pos..nej a pc ukazuje 9.1. Asi to budu muset vše zkontrolovat.
Napsal: 16 kvě 2008, 19:13
od 1pavel
s AJM jezdím na krátký vzdálenosti po městě 7 - 7,5 dál okolo 6 jde to i za míň

ale to bych nerozdejchal aby mě předjížděl strejda se schnilým favoritem

jde to taky jak už někdo psal 8 , 9 , 12 takže 7 může bejt podle stylu jízdy