Stránka 3 z 3
,
Napsal: 22 zář 2006, 11:30
od radluk
Napsal: 22 zář 2006, 19:09
od Kubrt
Jo, třeba dneska jsem provolal čistou půlhoďku kuli cen ,a že mi to pošlou na emila! Stále čekám...Nemaj, parchanti, akcie u Kyslíku nebo ve Vodě?
odvzdušňovák z kotlovýho ventilu
Napsal: 23 zář 2006, 22:10
od dvorky1
zdárec tak šlusnul zpátečku a jako odvzdušnění jsem použil ten odvzdušňovací ventil na kotel. Mám průhledný hadice a vracím to před filtr paliva. Nemám tam klasický Téčko ale kříž. Jeden vstup z nádrže z naftou jeden z nádrže z s olejem ( od palivovýho filtru ), jeden je zpátečka a ten čtvrtej je do čerpadla. Před čerpadlem mám ještě malej naftovej filtřík a zatím co koukám to jde bez vzduchu. Najel jsem dneska 400 km a bez problémů. Jen na začátku jsem to nemohl odvzdušnit tak jsem musel ten ventil na kotle uplně stáhnout protože to tam přisávalo vzduch když nebyl naplněnej plovák tak byl pořád otevřenej okruh a proto mi to nedokázalo nasát naftu. Teď je to pořád uzavřený a je tam akorát bublina od toho ventilu tak 10 cm ke spojovacímu kříži ( místo toho Téčka ) dál ale jde čistej olej bez bublin. Tak se to zítra pokusím celý odvzdušnit a zjistím co ten ventil umí a jestli je dostačující. něco blejsknu a hodím foto.

Napsal: 27 zář 2006, 09:06
od Pavel
Zdravím, tak jsem instaloval odvzdušnovák od Europecon cca před měsíce a najel cca 3000. Musím říci že k jeho ceně a počáteční nedůvěře se plně osvědčil, zatím jediné negativum bylo že se tam něco ukápne horním odvzdušňovacím ventilem, což si vysvětluji rázy při jízdě kdy plováček odskočí. Zapojil tak že jsem zkratnul zpátečku a nechávám cirkulovat přes originál ohřev. Teď při nízkých ranních teplotách je to hned znát
Jediný problém nastal s promícháváním nádrže (1 nádržový systém), sice se vyřešil problém s průřezem potrubí, když klesl průtok ale po nočním stání olej klesne v nádrži dolů z důvodu vyšší hustoty. Instaloval jsem 3/2 cestný ventil od Peveca (na rostlinu) a spínám ho pro promíchání a odvzdušňovák to opět ustál
Tudíž mohu jen doporučit. cena je vysoká ale rychle se to vrátí a zima se blíží

Napsal: 27 zář 2006, 09:23
od Radim205D
Pavel píše: tak jsem instaloval odvzdušnovák od Europecon cca před měsícem
Mas ho od fy. Oventrop? Europecon tedkom prodava odvzdusnovaky od firmy Afriso
zajima me porovnani s Oventropem
Napsal: 27 zář 2006, 10:25
od Pavel
Mám ho od Europecon,výrobce není nikde vyznačen, vypadá úplně stejně jak tvarově tak funkčně akorát mu chybí ta nálepka afriso, takže podle mě v tom nebude žádný rozdíl. Nevím jak teď ale stál mi necelé dva tisíce, zvažoval jsem, bál jsem se funkčnosti podle řezu prezentovaného na webu by to nemohlo v žádném případě fungovat, a pak to risknul a spokojenost nejvyšší, naštěstí to tomu řezu vůbec neodpovídá. Uvidíme jak dlouho bude fungovat, přeci jen záklopky mechanismu jsou z plastu a při teplotách cca 60-70°C stárnou, možná je to lepší materiál, uvidíme.
Napsal: 27 zář 2006, 11:16
od waqw
Too Dvorky 1 - tak co ten odvzdušňovák jaké jsou zkušenosti? Díky T
odvzdušňovák na kotle
Napsal: 29 zář 2006, 08:05
od dvorky1
zdarec
tak jsem to odzkoušel a zatím to funguje. Jen ten ventil na kotle má asi fungovat na jiným principu. Když jsem to odvzdušnil sice šel olej horním ventilkem ale to bylo vše ani se to neuzavřelo ani to nebylo netečný na podltlak ¨. Takže ten ventilek mám pořád zatáhlej a tím se uzavře na pevno okruh. Zkoušel jsem ale zpátečku a mám na ní napojený silnější průhledný hadice asi "10" ale nějak mi příjde že se mi zpátečkou z čerpadla nic nejde. Mám tam tedy čerpadlo z 1,6 TD tak jestli ten motor spotřebuje všechnu naftu??? mám najeto už 1 500Km a bez problémů. starty taky v pohodě na dvounádrž systém-no v pohodě oproti staru na olej i tak to trošku dýl točí. takže zatím to nechám tak jak to je. Ještě to blejsknu jak to mám poslkádaný ale asi bych měl nejprve umýt motor je rochu zablitej od oleje jak to pořád přepojuji a vymejšlím zlepšováky

) Jěstě musím vykoumat ten teploměr na olej. Mám tam dva výměníky po domácku dělaný - jeden před filtrem a druhej menší před čerpadlem tak chci zjistit jak to dokážou ohřát jestli mám kupovat deskovej a nebo stačí ty vyrobený
Napsal: 02 říj 2006, 08:13
od alda164
Tak obrázek by se hodil, sic mám origo odvzušňovák od Europeconu, ale mám dva chrochtáky, takže výměník ještě jeden koupím, ale do toho odvzdušňováku už se mi nechce

Napsal: 06 srp 2012, 17:45
od Petr.C
Mám odvzdušňovák Afriso. Marně jsem si lámal hlavu proč mi volnoběžný otáčky občas lítaj a asi to vypadá na to, že se mi seká odvzdušňovák, hladina oleje se v něm nehýbe a tlak v přepadu mi dělal neplechu. Měl jsem ho rozebraný a pracoval dobře ale asi to teplo u motoru mu nedělá dobře. Jen co jsem ho vypnul, tak pochvilce bylo vše OK, tak ještě uvidím. Měl jste někdo stejný problém?
Asi už ho tam nedám. Přemýšlím, že by jsem od nádrže vedl tlusčí trubku do filtru, aby olej lepší protek a asi dám dva filtry s toho jeden s předehřevem.
Ve Fordu MkII je jen trubka, nebo tam je i nějaký sítko ....... .